• Ik kreeg vannacht uit het niets een idee'tje voor een story. Het zal wel een fanfic zijn, want ik schrijf nou eenmaal beter fanfics!

    [..] heeft een moeder die de baas van HET roddelblad van London is. Op een dag vraagt haar moeder haar om contact te gaan zoeken met de jongens van 1D [*dit kan overigens ook over Bieber gaan, dan zal het ook niet het roddelblad van Londen zijn*], zodat ze de dirt kunnen plaatsen in hun tijdschrift en ze kunnen onthullen wat de geheimen van de jongens nou precies zijn.
    [..] doet dit omdat ze bang is voor haar moeder, maar raakt al snel in de knoop met haar gevoelens.

    Ja of nee? Het is nog maar een ruw opgezet idee, maar toch.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 9:58 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind het een beetje een standaard fangirl falls in love with celeberty verhaal. :'D

    Dat is mijn objectieve mening ik heb niet gekeken naar over wie de fanfic word geschereven omdat ze me niet aanstaan. Dus dat liet ik erbuiten


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Ik vind het een beetje een standaard fangirl falls in love with celeberty verhaal. :'D

    Dat is mijn objectieve mening ik heb niet gekeken naar over wie de fanfic word geschereven omdat ze me niet aanstaan. Dus dat liet ik erbuiten


    Je bent tenminste eerlijk (:


    To infinity and beyond •

    Het klinkt wel leuk, maar zelf heb ik het niet zo op fanfics. Als je er echt iets unieks van kan maken dat niet is zoals Combustible zegt, dan wil ik het wel lezen.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Het klinkt wel leuk, maar zelf heb ik het niet zo op fanfics. Als je er echt iets unieks van kan maken dat niet is zoals Combustible zegt, dan wil ik het wel lezen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou zeggen: 'Verander het meisje in een jongen en 1D in een meidenband, bijvoorbeeld Little Mix.'(:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 18:05 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    Ik zou zeggen: 'Verander het meisje in een jongen en 1D in een meidenband, bijvoorbeeld Little Mix.'(:


    Ik schrijf eigenlijk alleen maar over 1D & Bieber ..


    To infinity and beyond •