• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik zou wel mee willen doen als er nog een plekje is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zou wel mee willen doen als er nog een plekje is.

    Melite schreef:
    @ JokerBaby
    Het innerlijk en extra moeten erbij en het mag allemaal wel iets uitgebreider. Als dat er staat, zet ik je erbij. Is iemand je voor met een betere rol, krijgt die hem.



    Dus ik denk als jouw rol [man] eerder helemaal compleet is dan die van Jokerbaby dat je kan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Yuri Leith Bisschop
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 22
    Afkomstig uit: Bihac, Joegoslavië. Zijn vader was een pure Amerikaan die zijn moeder bezwangerd had. Vanwege zijn extreme liefde voor haar zoon Yuri, is hij uiteindelijk met haar getrouwd en zijn ze naar Joegoslavië terug gegaan, waar zijn moeder vandaan komt. Op zijn zestiende is hij terug gegaan naar de States, op zijn zeventiende was hij in NY om zijn grootste dromen waar te maken.
    Droom: Yuri had een droom en een plan. Zijn droom was om de nieuwe Johnny Depp te worden. Zijn plan was om eerst model te worden, zich op te werken in kleine rolletje in soaps en films en het dan te maken. Maar omdat hij het veel te hoog had zitten en kleine modeljobs afwees, wilde niemand hem uiteindelijk meer uitnodigen en is het uiteindelijk helemaal fout gegaan.
    Baan: Male stripper in stripclub Pokerface. De tent is redelijk klein maar drukbevolkt door allerlei soorten vrouwen. Het is een beetje een louche tent, er komen voornamelijk vrouwen uit een lagere klassen, geen actrices of filmsterren. Hij verdient er erg weinig mee en gaat soms met deze vrouwen mee die iets meer uit te geven hebben, om zijn lichaam te kunnen verkopen voor geld.
    Woonplaats: Hij heeft een eigen, kleine 'vrijgezellenflat' zoals hij het noemt. Het is amper meer dan een kamer, een huiskamer met aangrenzende keuken en een aparte ruimte waar zich een douche en een wc bevinden. De huiskamer is tevens ook een slaapkamer en staat helemaal vol. Het is er donker en benauwd, ook omdat het maar één raampje heeft. Maar voor Yuri is het goed genoeg, hij slaapt toch bijna alleen maar.
    Uiterlijk:



    Yuri is een jongen van een meter negenentachtig. Hij heeft een beetje een standaard uiterlijk met een paar typische Slavische trekjes in zijn gezicht, zoals zijn hoge jukbeenderen. Hij heeft volle lippen en is behoorlijk gespierd, wat ook een must is voor zijn job. Hij heeft een hele serieuze en vaak intense blik als hij naar je kijkt maar als hij lacht veranderd zijn gehele gezichtsuitdrukking. Zijn hele gezicht lacht namelijk mee als hij oprecht lacht. Hij heeft een lief lachje en twinkelende, blauwe ogen. Hij heeft deze kleine tatoeage op zijn pols, omdat hij altijd heel eerlijk is en van de waarheid houd.
    Innerlijk: Yuri kan nog al overkomen als een enorm oppervlakkige jongen, hoewel hij zeker meer is dan dat. Hij bezit een redelijk hoog IQ en is een grote denker, vooral wanneer hij alleen is. Hij stelt zich expres zo oppervlakkig op om alleen maar oppervlakkige vrienden te maken. Hij heeft het niet zo op mensen die dichtbij hem komen. Hij heeft snel last van stemmingswisselingen als mensen te dichtbij proberen te komen, als of hij twee persoonlijkheden heeft.
    Extra: Hij heeft een lichtelijk Slavisch accent. Yuri is een kettingroker maar gebruikt geen drugs en drinkt geen alcohol.
    Hij wilt nog altijd doorbreken als acteur en model om zijn ex vriendin Natalia ook naar de USA te krijgen. Zij is allang verder gegaan met haar leven nadat het uitging, ze was vreemd gegaan met een andere jongen en heeft sindsdien ook een dochter. Hij hield zoveel van haar dat hij zweerde om haar ook hierheen te halen. Hoewel hij een mens van de waarheid is, wilt hij het deze keer niet inzien.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:44 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil hem in zijn wangen knijpen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geef Assassin die rol maar anders... het is me waarschijnlijk te hoog gegrepen xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Yuri is lief.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Ik wil hem in zijn wangen knijpen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    When do we start (:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou het erg lief vinden als iemand me een berichtje zou sturen wanneer de RPG begint, anders kom ik er waarschijnlijk te laat achter. (cat)


    I can't define who I am.

    Ik denk ik zeg het even voor haar, maar Assassin is bij dr vriend en is er pas weer dinsdag of woensdag (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan pas? Hmm, het is al 5 dagen geleden dat ik 't topic startte, maar ook nogal vervelend als ze alles mist..


    "Do you believe monsters are born or made?"

    De story is af, behalve dat ik nog de club moet weten waar Yuri werkt en volgens mij moest iemand de rol nog wat uitbreiden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Btw, Alexia woont @ five points xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Melite schreef:
    De story is af, behalve dat ik nog de club moet weten waar Yuri werkt en volgens mij moest iemand de rol nog wat uitbreiden.


    Ik had het innerlijk afgemaakt ^^ en ik zal nu nog even beschrijving van uiterlijk maken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Ik had het innerlijk afgemaakt ^^ en ik zal nu nog even beschrijving van uiterlijk maken

    Oke (: Als je helemaal klaar bent, kun je hem dan even quoten?


    "Do you believe monsters are born or made?"