• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Stiles schreef:
    Maakt niet uit, me likes him (:

    Edit: They can dance together : D


    Gheheh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Naam: Matthew Drew Doncaster
    Geslacht: Man
    Leeftijd: Achttien
    Afkomstig uit: Birmingham, Engeland.
    Droom: Een professioneel danser worden. Sinds dat Matthew klein is danst hij al. Het dansen zit hem in het bloed, zijn ouders waren blijkbaar allebei beroemde dansers. Hij wilt in de voetsporen van zijn ouders treden en net zo succesvol worden.
    Baan: Vier jaar geleden heeft Matt een auditie gedaan, hij was veertien en vol talent, maar de mensen voor wie hij auditie deed vonden hem toch te jong. Hij moest wachten en wachten. Toen hij eindelijk weer auditie kon doen scheurde hij zijn agilespees en moest hij zes maanden revalideren na zijn operatie. Sinds dien werkt hij als Piccolo in een hotel.

    Woonplaats: Matthew woont bij een gezin in Manhattan. Ze hebben hem opgevangen toen hij door de straten zwierf. Het gezin bestaat uit moeder Daniëlle, 17 jarige dochter Samantha en 16 jarige Cameron. Ze wonen in een oud huis.
    Uiterlijk: Mattew is gespierd en lang, rond de 1.93. Hij heeft donkerblond tegen bruin haar dat warrig over zijn gezicht staat en groen/bruine ogen.


    Innerlijk: Vanaf dat Matthew het ongeluk heeft gehad is hij anders, hij is niet meer het super vrolijke typje en is veel nonchalanter geworden, hij is toch wel erg serieus over het dansen, maar zoekt nog altijd een plek om te kunnen dansen. Verder is hij niet zo gericht op meisjes meer. Tenminste, je zal zijn echt moeten kunnen trekken. Charmant, koppig en nieuwsgierig. Zo kan je hem wel omschrijven, alleen zal hij het nooit toegeven. Hij doet vaak tegenover andere erg serieus als het over dansen gaat, hij is door het ongeluk zijn 'inspiratiebron.' verloren en is daar nog altijd naar opzoek.
    Extra: Matthew kent zijn ouders niet. Hij is geadopteerd, zijn moeder was namelijk zeventien toen ze hem kreeg en kon niet voor hem zorgen. Zij en haar vriend des tijds, de vader van Matthew waren midden in hun carriere en hadden ook geld nood. Het waren gewoon twee jongen dansers.
    Zijn adoptieouders waren niet zo'n fan van Matthew die danste. Ze vonden het maar verschrikkelijk en ze vonden dat hij wat anders moest doen, volgens hen moest hij gewoon in hun voetsporen treden en een advocaat worden. Matthew was het hier helemaal niet mee eens en stal geld van zijn adoptieouders en vertrok naar Manhattan.

    Matthew danst verschillende stijlen waaronder Modern, hiphop en latin.


    Het spijt me Cheryl, maar die van mij wordt toch een danser.


    Ik heb hem aangepast ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oeeh, I like him :9~

    Edit: Ik heb nog wel een hotel + de locatie (wijk in Manhattan) daarvan nodig, vanwaar Matthew werkt. Hoeft niet bij de rol, maar die zet ik in de story (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:44 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hoebedoel je ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het hotel waar Matthew werkt, hoe heet die en waar ligt die in Manhattan?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    Het hotel waar Matthew werkt, hoe heet die en waar ligt die in Manhattan?


    Ik zal gelijk even opzoek gaan naar een restaurantje

    edit: Is het goed als ze in The Boathouse in Central Park werkt?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is goed (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yeah, thank you (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew werkt @ Library Hotel, Madison Avenue


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik hoef het niet te vertellen hea? :O ze werkt op elke straat XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    Ik hoef het niet te vertellen hea? :O ze werkt op elke straat XD

    Nee, had ik al bedacht (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 1:00 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Moet je voor straatmuzikant geen vergunning hebben ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Moet je voor straatmuzikant geen vergunning hebben ;p


    Shhtt. Ze is illegaal.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Shhtt. Ze is illegaal.


    Hmmm..interessant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke, maar we hebben tot nu toe dus :

    - Een stripper
    - Een serveerster
    - Een prostituee
    - Drugsdealer
    - Piccolo
    - Straatmuzikant
    - Barman
    - Schoonmaker
    - Vakkenvuller

    Waar gaat het heen met die mensen xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.