• Moo ik was eerst bevriend met twee meisje. Best wel goed eigenlijk maar ze doen de laatste tijd echt raar :3 De één is helemaal veranderd maar dan niet positief. Ze kleed zich ineens heel erg als mij en vind jongens van boven de 20 leuk. De ander maakt rare opmerkingen. Zo zei ik haar vanmiddag dat ik niet kon afspreken omdat ik mijn kamer ging verbouwen. Vroeg ze aan me of ik een kledingrek ging kopen waarop ik reageerde 'Nee, hoezo dan?'. Ze begon me helemaal te vertellen dat ik een na-aper was als ik het wel ging kopen aangezien die andere 'vriendin' ook een kledingrek heeft. Random ineens begint ze over haar eten te vertellen en vraagt ze mij of ik jaloers ben. Ik zat daar echt van 'Thefuck en als ik een kledingrek wil mag ik die toch gewoon of niet? Waarschijnlijk hebben een miljoen mensen dat ding ook dus dat net één van mijn 'vriendinnen' er ook één heeft boeit me echt niet..' Ik vind ze gewoon de laatste tijd niet meer leuk en ik maakt allemaal stomme topics aan, I know..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 1:36 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kon het niet verder lezen na twee zinnen. Teveel gebitch over niks, no offence.

    Tja. Ik heb laatst gelezen dat normaal gezien vriendschappen maar ongeveer zeven jaar standhouden. Als dit een vriendin voor het leven is; uitzondering, maar ik denk dat jullie interesse, etc. jullie uit elkaar hebben gebracht. Spijtig, maar helaas.
    Sterkte ermee, though!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké ... Daar heb je dan ook niet erg veel meer aan nu. :/

    "-ik denk dat jullie interesse, etc. jullie uit elkaar hebben gebracht. Spijtig, maar helaas."


    Til hug og blod.

    Amon schreef:
    Tja. Ik heb laatst gelezen dat normaal gezien vriendschappen maar ongeveer zeven jaar standhouden. Als dit een vriendin voor het leven is; uitzondering, maar ik denk dat jullie interesse, etc. jullie uit elkaar hebben gebracht. Spijtig, maar helaas.
    Sterkte ermee, though!


    heb je die bron nog?


    -

    Omg, die lettertype, it's so small my poor brain.
    Stupid bitches, dump them.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Amon schreef:
    Tja. Ik heb laatst gelezen dat normaal gezien vriendschappen maar ongeveer zeven jaar standhouden. Als dit een vriendin voor het leven is; uitzondering, maar ik denk dat jullie interesse, etc. jullie uit elkaar hebben gebracht. Spijtig, maar helaas.
    Sterkte ermee, though!


    I knew that there was nothing wrong with me. Can we replace years with weeks?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Vain schreef:
    Ik kon het niet verder lezen na twee zinnen. Teveel gebitch over niks, no offence.


    Life is full of fake people

    Uneventful schreef:
    (...)

    I knew that there was nothing wrong with me. Can we replace years with weeks?

    Same here..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dezelfde waarover je laatste topic ging?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Dezelfde waarover je laatste topic ging?

    Nee die ging over piemels..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dumpen (cat)

    Studs schreef:
    (...)
    Nee die ging over piemels..


    HAHAHA, link? C;


    Pretty is just a pretty word.

    Studs schreef:
    (...)
    Nee die ging over piemels..

    Je weet wat ik bedoel. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    HAHAHA, link? C;

    Daar gaat het nu niet over en anders zoek je maar bij mijn topics.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    (...)
    Nee die ging over piemels..

    HAHAHA.
    Die tweede is gestoord en die eerste moet zichzelf nog ontdekken. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?