• De stelling van deze week luidt:
    Tegenwoordig zijn er veel te veel onzinnige topics op Quizlet!

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rozzy schreef:
    Tja, je kan niet echt bepalen wat onzin is, want niet iedereen hecht overal dezelfde waarde aan. Wat ik zelf vrij stom vind is dat er zoveel 'Ik zoek stories' dingen zijn, want je kan ook gewoon even in één van de andere topics kijken, maar goed.
    . Wat ik zelf niet snap is dat iedereen zo zeurt over de rpg's. Het kan zijn dat het jou niets boeit maar anderen vinden het. Blijkbaar wel leuk. Voor hen is het dus niet onnuttig. Als anderen het leuk vinden respecteer dat dan en laat hen lekker fun hebben... Mensen zeuren te veel over elkaar. Niet alleen met de rpg's (dat was maar een voorbeeld) maar gewoon met alles. Laat elkaar toch eens met rust ;)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:08 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Eens er zijn best veel onnuttig tropics op quizlet


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Nee niet echt. :W Als ik de topics van enkele jaren geleden lees... Lolol die waren 10000x keer erger dan waar mensen nu over zeuren.


    Your make-up is terrible

    Kimmx schreef:
    Eens, nouja. Ik noem de Rpg-topics niet onzinnig. Ik doe er zelf niks mee, maar anderen natuurlijk wel. Het verstoort wel het overzicht bij de topics gezien het er nu zo veel zijn. Ik denk persoonlijk dat het misschien een goed idee zou zijn om het op te splitsen in een soort apart forum. Een forum voor Rpg en een normaal forum. Ik denk dat dat het probleem wel aardig zou oplossen. :')


    Inderdaad!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 8:52 ]


    Are you lost?

    Kimmx schreef:
    Eens, nouja. Ik noem de Rpg-topics niet onzinnig. Ik doe er zelf niks mee, maar anderen natuurlijk wel. Het verstoort wel het overzicht bij de topics gezien het er nu zo veel zijn. Ik denk persoonlijk dat het misschien een goed idee zou zijn om het op te splitsen in een soort apart forum. Een forum voor Rpg en een normaal forum. Ik denk dat dat het probleem wel aardig zou oplossen. :')


    Ik vind dat mensen niet zo moeten zeiken en dan maar een GM-schap moeten nemen. Problem solved.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    Als je daarmee doelt op de vele rpg's. Ja inderdaad.
    Of je bedoelt de topics die de users openen... Nee. Dat zijn er te weinig.

    Nefie schreef:
    Wat een timing voor deze stelling.
    Ja, er zijn veel onzinnige topics.


    “Things never happen the same way twice.”

    Vain schreef:
    Eens. This topic proves my point.

    De rpg's en zeiktopics zijn er sowieso véél meer dan topics die echt leuk of nuttig zijn om te lezen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Progeny schreef:
    Dat uitroepteken doet het 'm. :'D


    + verander de "topics" naar "stellingen". ;)
    Dan ben ik het ermee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uneventful schreef:
    Als je daarmee doelt op de vele rpg's. Ja inderdaad.
    Of je bedoelt de topics die de users openen... Nee. Dat zijn er te weinig.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Juist niet. Er zijn teveel storypromoot-topics en RPG's.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oneens als die mensen dat soort dingen leuk vinden zoals ik laat onslol hebben en hierdoor word trouwens de sfeer niet echt leuker.
    Als je je aan die dingn ergert ga dan niet naar dat stukje forum!!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Uneventful schreef:
    Als je daarmee doelt op de vele rpg's. Ja inderdaad.
    Of je bedoelt de topics die de users openen... Nee. Dat zijn er te weinig.


    Chaos is a ladder.

    Ehm, de off-topics vallen wel mee. Verder weet ik het niet


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind dat iedereen te veel zeikt over de rpg-topics. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.