• De stelling van deze week luidt:
    Tegenwoordig zijn er veel te veel onzinnige topics op Quizlet!

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morticia schreef:
    Ik vind dat iedereen te veel zeikt over de rpg-topics. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Onzinnige topics zijn leuk als mensen het niet al te serieus nemen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat ligt er aan, soms zijn onzinnige topics juist wel leuk om te lezen, en soms niet.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Morticia schreef:
    Ik vind dat iedereen te veel zeikt over de rpg-topics. (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    eens!!!! maar wat is onzinnige? iedereen heeft daar een andere menig over!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Eens maar ze vallen jou toch niet lastig..


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    lli4000 schreef:
    eens!!!! maar wat is onzinnige? iedereen heeft daar een andere menig over!


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Misschien wel, maar voor veel mensen is quizlet toch een plek waar ze even alles kwijt kunnen en ja sommige vinden dat onzin, maar ik vind het goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Progeny schreef:
    Dat uitroepteken doet het 'm. :'D

    Okay, ik lag echt om een deuk om deze reactie
    -Lekker relevant, I know


    Bowties are cool

    Ik heb geen last van rpg's. En je hebt als subforum het stamcafe en off-topic, daar horen toch een beetje onzinnige topic's?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nefie schreef:
    Wat een timing voor deze stelling.
    Ja, er zijn veel onzinnige topics.


    [crooked]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:19 ]


    [crooked]

    Preysler schreef:
    Ik denk dat iedereen een andere definitie heeft van onzinnige topic's.


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Benedict schreef:
    Misschien wel, maar voor veel mensen is quizlet toch een plek waar ze even alles kwijt kunnen en ja sommige vinden dat onzin, maar ik vind het goed


    This. + De een houd wel van Rpg's en de ander niet. Ik irriteer me er niet aan, aangezien ik het zelf doe, maar iedereen heeft zo zijn eigen mening over dingen. whoop Whoop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kimmx schreef:
    Eens, nouja. Ik noem de Rpg-topics niet onzinnig. Ik doe er zelf niks mee, maar anderen natuurlijk wel. Het verstoort wel het overzicht bij de topics gezien het er nu zo veel zijn. Ik denk persoonlijk dat het misschien een goed idee zou zijn om het op te splitsen in een soort apart forum. Een forum voor Rpg en een normaal forum. Ik denk dat dat het probleem wel aardig zou oplossen. :')

    This. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean