• Halloo, ik lig dus sinds gisteren 4 weken in de gips met mijn been. kan dus amper iets doen en verveel me dood dus daarom wou ik vragen om hier je story/quiz te droppen zodat ik me minder verveel! Het liefst met One direction.. of gewoon een verhaal wat je leuk vind of je eigen verhaal. zolang ik maar iets kan lezen/doen is het goed :D tips tegen verveling is ook altijd goed! thankss xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Het Lot - Bill Kaulitz Misschien kan je hier een kijkje nemen? Ik weet wel, het is geen One Direction, maar ik zit best al ver met het verhaal, dus je zou best een tijdje zoet zijn ermee 8D. Ik heb ook nog een kortverhaal, Monsters in mij en anders kan je op m'n profiel ook nog eens kijken! Hopelijk geneest je been snel, want het is echt niet leuk in de vakantie (:


    There will be beauty from pain.

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    http://www.quizlet.nl/stories/90627/just-a-fan---harry-styles/




    She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is

    Just a Fan



    Nederlands geschreven
    Deels Engels gespoken
    One Direction bestaat




    Elke dag minimaal één hoofdstuk, anders de volgende dag minimaal twee!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:07 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    The Devil's Handbag

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth

    http://www.quizlet.nl/stories/90788/no-way-back--fred-weasley/

    Mary zit haar hele leven al in een weeshuis. Ze kent geen ander leven. De andere kinderen pesten haar omdat ze ‘anders’ is. Soms gebeuren er dingen waar geen verklaring voor is. Iedereen noemt haar een freak en ze is dan ook blij als iemand interesse in haar toont. Een vrouw komt haar ophalen, maar eenmaal in haar nieuwe ‘thuis’ ziet ze dat er iets niet klopt.

    Er is geen weg meer terug.



    http://www.quizlet.nl/stories/83786/wild-ones-ft-george-weasley/

    Daphne Malfoy is een echte Slytherin Princess. Ze is rijk, slim, pureblood, knap én het tweelingzusje van Draco Malfoy. Ze kan elke jongen krijgen die ze wilt, maar niemand is goed genoeg. Ze heeft dan ook nog eens een grondige hekel aan een nieuwe leerkracht, Umbridge. Ze haalt verschillende streken uit. Door haar haat tegenover Umbridge, leert ze nieuwe mensen kennen. En dan wordt ze verliefd, op een bloedverrader nog wel. Dan volgt de keuze tussen familie en liefde.



    `Please don't tell Draco.´


    http://www.quizlet.nl/stories/83880/bittersweet-revenge--george-weasley/

    Als het nimfendorp van Artemis wordt aangevallen, is ze als enige gevlucht. Al haar vrienden en familie komen om of worden gedwongen volgelingen te worden van Voldemort. Ze werd hard aangepakt door enkele deatheaters en half stervende ligt ze aan de rand van een bos. Als ze gevonden wordt door enkele leden van de Orde, krijgt ze dan ook de vraag mee te strijden met hun en zo haar familieleden en vrienden te bevrijden van Voldemort's dwang. Ze zegt meteen ja en komt zo in een hele nieuwe wereld terecht. Een wereld vol gevaar, maar ook liefde.




    `Come with me!´
    `I can't.´


    http://www.quizlet.nl/stories/71102/no-spell-needed--fred-weasley/

    There is no surprise more magical than the surprise of being loved



    Alexandra Montain was leerlinge op Beauxbatons, maar gaat - wegens verhuizing - nu naar Hogwarts. Daar komt haar ware identiteit bovendrijven. Macht heeft ze, maar zal ze het ook juist gebruiken?


    The pen is the tongue of the mind

    http://www.quizlet.nl/stories/88147/ill-never-forget/

    En op mijn profiel staan er nog meer verhalen.



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Heei, myn story heet 'Say hey to Justin Bieber's real cousin'
    Het verhaal wordt vanuit Justin Bieber's nichtje geschreven. Iets anders dan normaal dus ! Het is een Bieberstory maar het gaat niet alleen over Justin dus ook mensen die er niet van houden kunnen het lezen x)

    link:
    http://www.quizlet.nl/stories/86392/say-hey-to-justin-biebers-real-cousin-/





    Give it a try x)


    Just Smile :)


    “Things never happen the same way twice.”



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+




    Hope you like it ;D



    I can't be in love with you ~ One Direction
    Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar zit pas op het begin van het verhaal.
    Het is geschreven in nederlands, gesproken in engels.
    Niet veel uitleg nodig, gewoon lezen :)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Veel beterschap!

    The Way Will Become Clear - One Direction

    Somethimes it's just better to be alone,
    so nobody can hurt you




    'Everytime when i look at you, i see fear. For what?'
    'For getting hurt ... Again'


    *One Direction bestaat niet
    *Suicidal thoughts & Depressions


    Everything you get in life, is based on what you give

    Diary of a Tumblr girl • Niall Horan
    Dear Diary,
    Everything goes wrong, nobody cares. That times are meant to be spilled on the internet, aren't they?

    "Tumblr girl or boring Megan Grymbler?" She murmured thinkable, and closed her laptop quietly.


    x



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)


    [url]http://www.quizlet.nl/stories/89179/the-group-or-the-love--4th-quarterquell-hungergames/
    [/url]
    De vierde Kwartskwelling in de geschiedenis van de Hongerspelen is begonnen. Er is een gele envelop getrokken. Heel Panem houdt zijn adem in. Wat voor speciaals heeft het Capitool in gedachten voor de honderdste Hongerspelen? Het werd bekend gemaakt. Binnen een dag wist heel Panem erover. Er zouden dit jaar maximaal twaalf winnaars kunnen zijn. Zodra er één geslacht, twee mensen uit hetzelfde District of één iemand over zou blijven, zouden er winnaars zijn. Dit jaar zouden de jongens als eerste getrokken worden. Als hij ook maar een vriendin had of iemand die in hem interesse had of andersom, zou die uitgeloot worden. Het was wreed. Je zou een keuze moeten maken. Je zou moeten kiezen voor de groep, het geslacht waarbij je hoort, of je grote liefde.


    Omdat ik nog niet alle boeken heb gelezen doen we voor het gemak maar even dat Katniss er nooit is geweest, enz, enz.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas