• Halloo, ik lig dus sinds gisteren 4 weken in de gips met mijn been. kan dus amper iets doen en verveel me dood dus daarom wou ik vragen om hier je story/quiz te droppen zodat ik me minder verveel! Het liefst met One direction.. of gewoon een verhaal wat je leuk vind of je eigen verhaal. zolang ik maar iets kan lezen/doen is het goed :D tips tegen verveling is ook altijd goed! thankss xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    | A walk into the dark |

    I broke myself by the awful thoughts I have got. I am sorry for what I had to do and I hope you will forgive me my suicide side, once. I never chose to become the person I am today. I just struggled against the dark that took over my heart slowly. I can not love you instead of hurting you, but I will let you go. Because I do not want you to become the same monster I am. Forgive me?


    Your Evermore




    SOUNDTRACK
    © Pathology


    Imagination is more important than knowledge



    Elena Fields werkt als sportfysiotherapeut in Londen en heeft een vreselijke hekel aan voetballers. Dan krijgt ze van haar oom een baan bij FC Barcelona aangeboden, eigenlijk ziet ze die baan helemaal niet zitten en wil er niet op in gaan. Maar dan realiseert ze zich dat ze met het salaris dat daar te verdienen is haar jongere zusje, Caitlin, kan helpen. Die verlaten is door haar vriend en met een baby in haar buik en een lege bankrekening thuis zit. Ze neemt zich voor in Barcelona gewoon te kijken hoe het gaat, en zo snel mogelijk terug te keren als Caitlin weer op de goede weg is. Alleen loopt dit niet helemaal volgens plan als Mister Brown Eyes in haar leven komt.


    Elena Romée Fields



    Ibrahim Afellay

    •Ibrahim Afellay & Elena Romée Fields
    •Starts 21 August 2012
    •Might contain 16+ pieces
    •Written in Dutch
    •Take an abo I don't warn
    •Postdays are Monday & Saturday


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Net begonnen, er staat al één hoofdstuk online. (:



    I have learned that some of the nicest people you’ll ever meet are those who have suffered a traumatic event or loss. I admire them for their strength, but most especially for their life gratitude - a gift often taken for granted by the average person in society.

    - Onbekende personen
    - Drama
    - Geschreven door MustBeLove & Acrimony


    Enjoy!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:59 ]


    life is awesome

    Hai,

    het is waarschijnlijk wel een beetje te laat, maar toch zet ik hier mijn story neer :3

    I'm just a lucky girl • One Direction

    Neem maar een kijkje als je tijd hebt (:

    En hoe gaat het nu met je been?

    Xxx


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction exists
    16+

    Every day a new chapter

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:58 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    2O5 hoofdstukjes die hopelijk je verveling wel kunnen doden


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.



    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    klik op het plaatje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion

    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 18:18 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mischien vindt je HP leuk het verhaal heeft weinig abo's maar er word hard aan gewerkt Joke~Weasley Twins~

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:42 ]


    o(¤_¤)o