• WEDSTRIJD STOPGEZET

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 6:52 ]


    Mijn geheim is geheim

    Sorry maar ik schrijf me uit


    •*• Lululu •*•

    Ik schrijf me uit bij je wedstrijd, wegens school.

    SummerShade


    'Follow you're heart he's the only one who can tell you the right way.' 'Let nobody change you, you're perfect!'

    Waarom schrijven jullie je allemaal uit?! Je kan toch verder gaan,en met school bezig zijn?! Doe ik ook,maar ik blijf meedoen!!!


    I am who I am and nobody can changes me!

    Halila schreef:
    Waarom schrijven jullie je allemaal uit?! Je kan toch verder gaan,en met school bezig zijn?! Doe ik ook,maar ik blijf meedoen!!!

    Ja, maar jij doet geen Latijn(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ja, maar jij doet geen Latijn(;


    Iedereen heeft zo zijn eigen zwaktes...en toch blijven veel meedoen...
    Ik zit in mijn examenjaar en moet 33 lesuur per week naar school, heb ondertussen nog mijn part-time baantje EN heb nog een duikerscursus voor mijn vervolgopleiding...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Halila schreef:
    Waarom schrijven jullie je allemaal uit?! Je kan toch verder gaan,en met school bezig zijn?! Doe ik ook,maar ik blijf meedoen!!!


    Andere hebben het misschien zwaarder en kunnen het niet handelen, ik heb dat ook een tijdje gehad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jullie hebben gelijk,en dat is een nadeel aan Latijn,je krijgt steeds minder tijd voor jezelf. Daarom koos ik voor muziek. Maar iedereen heeft zijn eigen keuzes en die moet je respecteren. Jullie hebben allemaal gelijk.


    I am who I am and nobody can changes me!

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Iedereen heeft zo zijn eigen zwaktes...en toch blijven veel meedoen...
    Ik zit in mijn examenjaar en moet 33 lesuur per week naar school, heb ondertussen nog mijn part-time baantje EN heb nog een duikerscursus voor mijn vervolgopleiding...

    Wauw jij hebt het echt druk:o
    Maar ik bedoelde meer dat als ik echt weinig tijd heb dat ik dan tenminstte even niets kan doen, inplaats van schrijven.
    Maar goed, de wedstrijd is stopgezet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jammer...er er bestaan andere wedstrijden,dus ja.


    I am who I am and nobody can changes me!