• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    ik mocht hem van haar overnemen


    nooit waarom zou ze deze weg doen, vanochtend vroeg ze nog of ik er bij wilde omdat er te weinig jongens waren! :8


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Volledige naam: Eleadora Amora Alonso
    Bijnaam: Elea, bijna iedereen noemt haar zo.
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:



    Eleadora, heeft lang bruin haar, en gifgroene ogen.Haar lippen zijn vol en zacht roze gekleurd, ze is lang en heeft perfecte ronde vormingen.Haar wangen hebben een licht roze blos, en als ze lacht heeft ze kuiltjes.

    Innerlijk: Eleadora, is lief en zorgzaam. Maar ook tempramentvol, wat komt oomdat ze spaans is. Ergens is ze best verlegen, maar dat is altijd gou over.
    Dansstijl: Ballroom
    Relatie?: Single
    Extra: Eleadora is spaans,en het ballroom dansen zit in haar familie. Echter heeft Eleadora het dansen opgegeven nadat haar moeder stierf, maar nu pakt ze het weer op en staat ze weer aan de top van het ballroom dansen, zoals haar ouders vroeger.
    -Word nog bijgewerkt.


    The expert in anything, was once a beginner.

    @silverwing,
    ze heeft het wel overgenomen, ga anders op het topic van haar kijken daar stsat het xD


    23 Juli 2010 ~ 20:22 GMT <33.

    strange


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    nee ik wil geen moeite doen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Meisjes, modern en hiphop pour moi !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol; hip hop
    Naam; Ruby Irina Mayer
    Leeftijd; 15
    Geslacht; vrouwelijk
    Uiterlijk[+ foto];


    Innerlijk; Op het eerste gezicht lijkt Ruby een nogal stil, verlegen meisje.
    Maar als je haar beter leert kennen, en als ze je vertrouwt, is ze vaak druk en soms irritant. Ze begon met dansen toen ze zes jaar was.
    Relatie; single.
    Extra; haar moeder, die kunstenares was, overleed toen Ruby drie jaar was, bij de geboorte van haar broertje.


    night thinking, day dreaming

    Volledige naam: Alexis Milena Ramirez
    Bijnaam: Alex/ Mia
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Weet ik nog niet zeker, komt in de RPG.
    Dansstijl: Modern
    Relatie?: Single, ze is erg onzeker over een relatie en heeft geen vertrouwen.
    Extra: Alexia is zeventien en woont op straat, na een hevige ruzie met haar vader en moeder heeft ze haar spullen gepakt en is ze uit huis 'gevlucht.'
    De reden waarom is dat haar ouders haar bedreigden, Alexis was het slaafje daar in huis en als haar ouders de kans hadden mishandelde ze haar meteen. Haar vader heeft haar één keer verkracht toen hij dronken was en zij eigenlijk geen moer deed. Het zat hem dwars dat zij er was en zei dat ze een ongewild kind was, een last in hun leven. Die nacht is Alexis ook meteen vertrokken.


    Volledige naam: Abbigail Valencia Rogriguéz
    Bijnaam: Rodriguéz
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ben ik nog onzeker over, komt in de RPG.
    Dansstijl: Hip hop
    Relatie?: Abbigail heeft een relatie met Nathan. Hun relatie hangt aan zijde draaitjes. Het gaat heel erg slecht, ze hebben vaak ruzie, zien elkaar minder en Abbigail stopt alles in het dansen.
    Extra: Abbigail woont in een weeshuis met zeven andere kinderen. De leeftijden verschillen heel erg, zij is daar de op één na oudste daar. Daniël van bijna achttien is daar de oudste en Amelia van acht is daar de jongste. Dan heb je nog Katherine, Alexis, Joshua en Jason. Iedereen daar ziet Abbigail als hun grote zus, dit is haar familie en meer niet. Als er wat is dan gaan ze altijd naar Abbigail of Daniël toe.
    Abbigail weet niet wie haar ouders zijn en maakt zichzelf wijs dat ze er niks om geeft, terwijl zij stiekem het toch wilt weten. Want, wie is Abbigail Rodriguéz eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 1:23 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Poeh schreef:
    |Oh damn I forgot. Ehm ik ben tot de achtste augustus weg. Is dat een probleem?

    nee, hoor. ik ben 1 augustus al weg, dan moet het topic maar even verder zonder ons


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SilverWing schreef:
    (...)

    nooit waarom zou ze deze weg doen, vanochtend vroeg ze nog of ik er bij wilde omdat er te weinig jongens waren! :8

    maar ik heb sowieso de verhaallijn veranderd, dus...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    zo, iedereen is bijgevuld, als ik iemand vergeten ben dan mag... nee moet! je me het zeker zeggen ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kan ik een rol reserveren voor bij streetdane of/en hiphop? Xx


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Volledige naam: addelynn dea Beaquarthe
    Bijnaam: lynn
    Leeftijd: 15
    Geslacht:vrouwelijk
    Uiterlijk:bruin haar,slank,sterk
    Innerlijk:aardig behulpzaam
    Dansstijl:ballroom
    Relatie?: single
    Extra: ze komt uit frankrijk,
    ze heeft 3 zusjes celine,camelia,amelia.
    elk zusje en zei zelf zijn geboren met dans.
    want hun ouders waren beroemd in frankrijk vanwege hun dansen.


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Volledige naam: Naomi Lianne Daimy Micheal.
    Bijnaam: Geen.
    Leeftijd: 15. Bijna 16.
    Geslacht: Meisje/Vrouw.
    Uiterlijk: Ze ziet er ouder uit dan ze eigenlijk is. En is vaak geliefd bij jongens.



    Innerlijk: Naomi is een nieuwsgierig meisje en ze gaat daarom vaak op onderzoek uit. Ze is een echte speurneus en weet veel van de wereld. Soms kan ze brutaal zijn als ze haar dag niet heeft.
    Dansstijl: Streetdance.
    Relatie?: Single. Maar kan nog komen.
    Extra: Haar ouders zijn gestorven in een auto ongeluk, Naomi zat ook in die auto, maar op een of andere manier had ze het overleeft. Sinds die dag leeft ze op de straat en met dansen probeerde ze wat geld bij elkaar te krijgen voor eten. Ook heeft ze in een crew gedanst.

    X

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 0:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lol, ik ben nogsteeds de enige bij Ballroom *Lonely* xd


    The expert in anything, was once a beginner.