• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam; Amy Michels
    Bijnaam: /
    Geslacht: meisje
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-; 16
    Karakter -uitgebreid !-; Amy is een lief, aardig en spontaan meisje. Ze danste altijd voor de plezier en bleek er goed in te zijn. Ze vond het leuk, zolang er niet te veel druk achter stond. Dat gebeurt nu dus wel en ze klapt een beetje dicht. Van spontaan gaat ze naar iets afstandelijker. Ze werkt zich kapot en doet er alles aan om het zich zo gemakkelijk en naar haar zin mogelijk te maken, wat erg moeilijk gaat. Ze probeert zichzelf te blijven, maar weet dat ze aan het veranderen is. Vroeger was ze verlegen, nu durft ze veel meer. Ze is nog steeds aardig, maar kan ook bot uit de hoek komen. Ze wilt mensen in het algemeen helpen, maar ze stelt zichzelf nu op de eerste plek. Ze weet niet hoe ze om moet gaan met de gebeurtenissen en legt alles in het dansen.
    Uiterlijk -foto+uitleg-;



    Amy heeft blonde haren met een beetje slag erin. Ze heeft groene ogen en een paar sproetjes. Ze draagt haar haren bijna altijd los en als dat niet zo is, heeft ze een vlecht of een knot. Ze is slank en best lang, namelijk 1.78.
    Dansstijl: Ballet
    Relatie: nee, kan nog wel komen met iemand anders personage
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-; Haar ouders zijn niet rijk, ze zijn heel arm. Amy heeft altijd stiekem lessen gevolgd vanaf een afstand. Ze heeft nooit ingeschreven gestaan voor lessen, maar volgde ze vanuit de gang of iets dergelijks. Haar ouders waren druk bezig met het sprokkelen van geld en Amy ging de straat op. op straat danste ze in haar eentje. In verlaten straatjes, waar niemand was. Daar is ze dan ook ontvoert.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 17:03 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oke, ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegedaan aan een rpg, maar wat is OCC en IC? :$


    23 Juli 2010 ~ 20:22 GMT <33.

    1DILoveUx schreef:
    Oke, ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegedaan aan een rpg, maar wat is OCC en IC? :$

    IC is als je met je personage spreekt, in character
    OCC is wanneer je daarbuiten spreekt, dus wanner je je personage niet bestuurd


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik beginnen of moet ik nog op iemand wachten? Ik zal tot 14u 30 wachten, tenzij iemand nog meer tijd nodig heeft ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    IC is als je met je personage spreekt, in character
    OCC is wanneer je daarbuiten spreekt, dus wanner je je personage niet bestuurd


    Dankjee(:

    JokerBaby schreef:
    Mag ik beginnen of moet ik nog op iemand wachten? Ik zal tot 14u 30 wachten, tenzij iemand nog meer tijd nodig heeft ;)


    Yeeeey!!:)


    23 Juli 2010 ~ 20:22 GMT <33.

    Naam: Ian Silvas
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 16
    Geslacht: jongen
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Ian is erg gesteld op dansen. Zonder muziek en dans beweert hij niet te kunnen leven. Hij heeft nooit op lessen gezeten, maar heeft alles op straat geleerd bij zijn vrienden. Sommige noemen hem brutaal en asociaal, hij vind dat hij opkomt voor zichzelf. Het is hoe je het bekijkt. Diep in hem schuilt een lieve jongen, die eigenlijk het liefste zijn echte ouders terug wilt. Hij doet brutaal om het weeshuis uit te komen, maar het hielp niet. Dus liep hij zelf weg. Het brutale, asociale en egoïstische gedeelte is alleen een dekmantel. Alleen zijn echte vrienden weten hoe hij echt is. Rustig, behulpzaam, vechtend voor zijn doel en een best lieve jongen. Hij kan meisjes goed om zijn vinger winden en is soms een flirt, maar dat is hij af en toe.
    Dansstijl: Streetdance
    Relatie?: Nee, kan nog komen
    Extra: Ian is een wees. Hij kent zijn ouders niet. Sinds dat hij een baby was is hij opgegroeid in een weeshuis. Daar zette hij de boel altijd op stelte. Hij danste elke seconde met de muziek hard aan. Daar heeft hij veel discussies over gekregen. Het werd verboden om in het weeshuis te dansen, dus ging hij de straat op. Daar streetdancte hij met een groep. Op een dag was hij alleen en kwam op een folder van de DanceRule terecht. uit nieuwsgierigheid ging hij er heen. Hij had toch geen leven in het weeshuis, dus besloot hij te blijven. Alleen viel alles hem zwaar tegen...

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Naam: Ian Silvas
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 18
    Geslacht: jongen
    Uiterlijk: komt nog
    Innerlijk: komt nog
    Dansstijl: Streetdance
    Relatie?: Nee, kan nog komen
    Extra: Ian is een wees. Hij kent zijn ouders niet. Sinds dat hij een baby was is hij opgegroeid in een weeshuis. Daar zette hij de boel altijd op stelte. Hij danste elke seconde met de muziek hard aan. Daar heeft hij veel discussies over gekregen. Het werd verboden om in het weeshuis te dansen, dus ging hij de straat op. Daar streetdancte hij met een groep. Op een dag was hij alleen en kwam op een folder van de DanceRule terecht. uit nieuwsgierigheid ging hij er heen. Hij had toch geen leven in het weeshuis, dus besloot hij te blijven. Alleen viel alles hem zwaar tegen...


    thanx!!!!!!!!!!
    om 14u 30 begint het eerste topic!!! ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Heb innerlijk ook gemaakt en ga nu foto's zoeken:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sorry voor degene die Justin Bieber haten, maar ik kon even niks anders vinden.... x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Sorry voor degene die Justin Bieber haten, maar ik kon even niks anders vinden.... x

    ah ja... we zullen het er wel mee moeten doen xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hahaha, ja, zo lelijk is hij toch ook weer niet? :$


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Hahaha, ja, zo lelijk is hij toch ook weer niet? :$

    nee, niet zo lelijk (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    :) Het ishalf 3:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Op mijn klok dan... Zijn er veel online? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eerst topic!!!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”