• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    'Nachtmerrie, had frisse lucht nodig.' verklaar ik en haal mijn schouders op. 'En ik kom hier gewoon graag.' vul ik mezelf aan en leun een beetje tegen een boom aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Nachtmerrie?' Ik klopte naast me op de grond. 'Vertel eens? Mijn moeder is goed in dat soort dingen.' Ik knikte haar bemoedigend toen en trok mijn benen nog wat meer naar me toe.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:52 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik lach en ga naast haar zitten. 'Het is eigenlijk redelijk dwaas hoor. Ik sta op een schaakbord met aan de ene kant mijn vader, een wolf en een meisje waar ik niet zo goed mee overweg kan en nog een paar gesluierde mensen die me aanvallen en aan de andere kant mensen die me beschermen maar dan val ik plots in een zwart gat en beland in de woonkamer van mijn huis waar mijn vader me verantwoordelijk stelt voor de moord op mijn zus en de dood van mijn moeder en dan ben ik in het donkere deel van dit bos waar 2 woedende rode ogen mij achtervolgen door de mist. Nu ik dit luidop zeg lijk ik echt een bangerik.' zeg ik en schud even mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik denk even na. 'Heb je een lastige tijd achter de rug?' Ik kijk haar bedenkelijk aan. 'Want het schaakbord zou kunnen staan voor een gevecht uit je verleden.' Ik kijk nog even bedenkelijk. 'Ik zou je eigenlijk naar mijn moeder en dus mijn familie moeten sturen maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is.' Ik grinnik even humorloos.

    {ik heb die oplossing van de droom net bedacht dus ik weet niet zeker of je het zo voor je zag :)}


    On wednesdays we wear black

    [is goed :)]

    Elena Yana Bennett
    Gepest worden, hoort dat ook bij lastige tijd? Vast wel. 'Soort van.' glimlach ik. 'Ik hoop nu gewoon dat die periode achter de rug is.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    Ik pluk aan een gras sprietje. 'Kan ik begrijpen.' Ik laat het gras los en begin wat voor me uit te kijken. 'Maar je moet weten, het word vanzelf wel beter en ik kan het weten.' Het laatste mompel ik er zachtjes achter aan.

    (ik ben even film kijken 'x ik kom vanavond nog wel online)


    On wednesdays we wear black

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    'Wat is er wel gebeurt?' vraag ik nieuwsgierig en kijk naar de blauwe lucht die je tussen de takken door kan zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Ik ben al een tijdje hier, dus ik heb sowieso al mijn familieleden zien sterven en het ergste was dat ik mijn kind heb zien worden vermoord.' Ik kijk emotieloos voor me uit maar na een tijdje verbreek ik de trance en glimlach. 'Maar dat was 658 jaar geleden.'

    (er ging iets fout met de film dus hier ben ik weer xd)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:31 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Wat erg voor je.' fluister ik en sla mijn armen om mijn knieën. 'Je zou denken dat oneindig lang leven leuk zou zijn en dat door invloed van films.' zeg ik met een lachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Het is het ergste wat je kan overkomen.' Ik kijk haar weer recht aan. 'Maar er zijn natuurlijk andere van mijn soort die daar heel anders over denken.' Ik grinnik even. 'Je moet ons nu niet opeens gaan vergelijken met dat stomme twilight.'


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Wel...' mompel ik. 'Ik zal het niet doen.' lach ik erachter. 'Ik ben niet zo'n twi-fan trouwens.' Ik sluit even mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Dat is fijn.' ik grinnik even. 'Ze zijn namelijk héél irritant,' ik haal mijn hand door mijn lange blonde haren. 'Mag ik vragen wat er met je is gebeurd?' Ik vroeg het haar maar direct want ik had nooit heel veel geduld om te vissen naar antwoorden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:48 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Altijd al gepest geweest, mijn zus is vermoord, mijn moeder stierf bij mijn geboorte, mijn vader haat me, en ik heb de gave altijd in de problemen te komen.' som ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Ja dat is vervelend, en het spijt me van je zus.' Ik ga op mijn rug liggen en kijk naar de stralende zon. De zon scheen fijn op mijn huid, waar door mijn huid leek te ontdooien. Ookal wist ik dat dat nooit zou gebeuren.' Ik heb op dit moment gelukkig niet te erge familie problemen.' Ik glimlach even als ik aan ze denk.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:56 ]


    On wednesdays we wear black