• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    Topic 8

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Ik weet het.' Ik glimlach als ze haar armen om me heen slaat, op een of andere reden voelt het goed.
    Ik vlieg naar het meer en zweef tot net boven het meer. 'Ik kan je nu in het water laten vallen.' Ik grinnik, ik zou dat nooit doen maar het was leuk om haar een beetje bang te maken.

    {Ik reageer waarschijnlijk over kwartiertje weer'x}


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Dat doe je toch niet he? Ik heb al gezwommen vandaag.' glimlach ik een beetje ongerust. Kan je sterven als je valt van deze hoogte? Waarschijnlijk niet want het water breekt de val.

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    Knikkend als bevestiging dat ik het snapte, pakte ik mijn eten en keek hem even aan. Hierna liep ik samen met hem naar een tafeltje in de kantine en ging op een stoel zitten terwijl er een gaap tussen mijn lippen vandaan kwam, waardoor ik snel mijn handen voor mijn mond deed. Opeens bedacht ik me iets en keek Lukas nieuwsgierig aan met vraagtekens in mijn ogen. "Hm, zeg, weet je wat ik me afvroeg?" Dit gaat echt heel raar klinken, dacht ik droog. "Kan je dan ook niet, zeg maar, jeweetwel doen, of enkel met een andere geest?" Ik hoopte niet dat hij me uit zou lachen, want ik vroeg het me serieus af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Virgo Dules
    'Met mij weet je dat nooit.' fluister ik in haar oor, waarna ik in een razendsnel tempo naar beneden vlieg zodat we net niet het water aanraken en er net boven zweven.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:36 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik klem me nog steviger aan hem vast als hij naar beneden duikt. 'Je bent gemeen.' zeg ik met een nep pruillipje en moet dan toch lachen. 'Dit is ongelooflijk.' mompel ik nu als ik naar zijn vleugels kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'Ik ben ongeloofelijk.' Fluister ik in haar oor, waarna ik een zacht kusje in haar nek geef.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik ril zachtjes als hij me een kusje in mijn nek heeft en kippenvel komt er op mijn armen te staan. 'Misschien ook een ego?' lach ik stilletjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    ' Pff nee tuurlijk niet.' Ik grinnik als ik zie dat ze van mijn aanraking geniet. 'Je hebt kippenvel.' Ik kijk naar haar arm die om mijn nek ligt, ik trek haar nog wat dichter naar me toe. 'Dus jij geniet hiervan.' Ik fluister in haar oor waarna ik speels zachtjes in haar oorlelletje bijt.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik word rood. 'Virgo stop het alsjeblief. Ik ben dit niet gewoon en dit is gewoon weer een spel voor je net als Madeleine.' mompel ik zachtjes en kijk naar het water. Ik wil niet in zijn ogen kijken, als ik dat doe word ik week van binnen en dat kan ik nu niet gebruiken want hij gaat het misbruiken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'wie zegt dat dit een spel is?' Ik duw haar wat meer van me af. 'Om een spel te spelen moet je er eerst aan mee doen.' Ik frons en kijk een andere kant op.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Als hij me een beetje van hem afduwt kijk ik even bang naar de grond. Ik kijk dan weer naar Virgo en bijt op mijn lip. 'I-Ik wil even iets proberen.' fluister ik zachtjes en draai voorzichtig zijn hoofd weer naar me toe. Ik kus zachtjes zijn lippen. 'Sorry' fluister ik zachtjes 'Ik wilde het eens doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Topiccccc.
    En ik zal morgen reageren met Tyson, ghehe.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Virgo Dules
    Ik was verbaasd, ik had dit zeker niet van Elena verwacht. Ik keek haar even emotieloos aan maar drukte daarna hongerig mijn lippen tegen die van haar. Ze maake dingen in me los die ik lang geleden had opgegeven en had begraven, maar dit ene simpele meisje zorge ervoor dat het weer naar boven kwam.
    Voor een keer vond ik het niet erg.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik kus hem terug als hij zijn lippen weer op de mijne drukt en sluit mijn ogen. Vragend tik ik mijn mijn tong tegen zijn onderlip aan en verstrengel voorzichtig mijn ene hand in zijn haar. Ik voel allerlei gevoelens door me heen schieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik doe mijn mond open en laat mijn tong met die van haar samenkomen.
    Ik kreun zacht als ze met haar handen door mijn haar heen gaat. ik leg mijn handen zachtjes op haar heupen. Ik wist niet dat ik op dit moment voor iemand uberhaupt gevoelens kon hebben.


    On wednesdays we wear black