• Binnen enkele minuten vertrek ik naar mijn werk en moet ik tot 5u06 werken. Dit is de eerste keer dat ik 's nachts werk, dus ik hoop dat het zal lukken, want ik ben niet echt een nachtmens. Dus fingers crossed and wish me good luck.

    Wie van jullie heeft ook aparte werkuren?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ach, 5 uurtjes werken, moet te doen zijn toch? Ik heb vorige week bijna elke dag 8 uur lang achter elkaar gewerkt, dat is ook afzien.. :/


    ars moriendi

    Ik heb niet echt heel apart. Het is wel redelijk vroeg, maar het kon erger. Op zondag om 6u in de bakkerij. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als ik zo'n dingen hoor ben ik toch wel ergens nog blij dat ik geen werk vind. :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik werk van 13u tot 23u. Wat doe jij van werk?


    If we had not a soul, music would have created it.

    S0MERHALDER schreef:
    Veel succes! En ik zelf werk niet, maar ik denk dat ik het heel lastig zou vinden. Ik ben zeer op mijn slaap gesteld en om s' nachts rust te hebben.
    Ik ook. Ik ben echt iemand die meer dan het gemiddelde aan slaap nodig heeft, maar ik ben al heel de vakantie laat aan het op blijven en lang aan het slapen zodat ik in het ritme kom. Vandaag viel het goed mee, maar nu ben ik wel een beetje moe, dus ik zal dan naar mijn bedje gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Frodo schreef:
    Ik zou het niet kunnen, dus succes en neem een heleboel koffie + druivensuiker mee (;
    Ik mag geen koffie, dus dat is geen optie, gelukkig mag ik met 1 oortje naar mijn iPod luisteren, anders zou ik in slaap vallen van de verveling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vain schreef:
    Beter 's nachts dan overdag. The weather is killing me at work!
    Geloof me, in de fabriek is het ook warm genoeg. Het was 32 graden aan mijn werkplaats toen ik begon met werken en toen stond mijn machine nog uit.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 5:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Huntelaar schreef:
    Ach, 5 uurtjes werken, moet te doen zijn toch? Ik heb vorige week bijna elke dag 8 uur lang achter elkaar gewerkt, dat is ook afzien.. :/
    Ik weet niet waar jij die 5 uurtjes van haalt, want ik werk 6 minuten langer dan de mensen in een gewone ploeg (20u54-5u06).


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    JUKEB0X schreef:
    Ik werk van 13u tot 23u. Wat doe jij van werk?
    Ik werk in een fabriek en dit in de nachtploeg. Ugh nu ga ik naar mijn bed zodat ik morgen niet te vroeg wakker wordt van de hitte. (Al is het nu erg mistig en fris buiten.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En, heb je het volgehouden?
    Ik hoefde niet te werken o.i.d. Maar heb wel een nachtje doorgehaald. :)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    En, heb je het volgehouden?
    Ik hoefde niet te werken o.i.d. Maar heb wel een nachtje doorgehaald. :)
    Haha, ja. Ik ben nu juist wakker. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Haha, ja. Ik ben nu juist wakker. :')

    Goedemorgen, dan.
    Dat zou ik nu echt niet kunnen, respect, hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Goedemorgen, dan.
    Dat zou ik nu echt niet kunnen, respect, hoor.
    Ja, het was veel te warm om nog te slapen, gelukkig had ik nog een klein briesje die deze ochtend door mijn raam kwam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ja, het was veel te warm om nog te slapen, gelukkig had ik nog een klein briesje die deze ochtend door mijn raam kwam.

    Is het in de fabriek niet even warm als buiten?
    Of koelt het 's nachts niet af in de fabriek?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    (...)
    Is het in de fabriek niet even warm als buiten?
    Of koelt het 's nachts niet af in de fabriek?
    Das precies een serre. Het koelt wel af met de nacht, maar het blijft warm.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?