• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    FINNHARRIES schreef:
    Dutchies and Spanish people zijn niet echt mijn types en Portugese ook niet.
    maar ik moet er maar mee leven right ? hahaha. maakt het er hier niet minder leuk op ! (voor mij , bedoel ik xd)


    Niemand houdt van Crisje, en daarom hou ik extra van 'm


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Haha, er zijn hier ook een paar die helemaal weg zijn van de Duitsers. (:


    oeeh.. sommige duitsers vind ik wel leuk. weetje , dan ga ik gewoon in me eentje zitten fangirlen over de Denen. haha. tenzij hier nog iemand anders is.. (:


    Danmarks Dynamite.

    Aria schreef:
    (...)
    Haha, er zijn hier ook een paar die helemaal weg zijn van de Duitsers. (:


    Alleen Lien toch met Mario?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oh no, you didn't! :9~ Dat heb je best wel awesome gedaan, maat.

    NO I DIDN'T. Hahaha, het is Kunis niet, ik vond 'em gewoon op internet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Niemand houdt van Crisje, en daarom hou ik extra van 'm


    Er houdt ook niemand van Willems, maar hem geef je geen extra liefde? (cat)


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Alleen Lien toch met Mario?

    Naomi met Khedira en een aantal met Mesuttt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het Duitse nationale Elftal ook best awesome, en Bayern is mijn club. :9~ Maar Oranje boven alles, hihi. <3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Er houdt ook niemand van Willems, maar hem geef je geen extra liefde? (cat)



    HET IS EEN HOLLANDER! Discriminatie.
    Maar aan de andere kant, met Willems krijg je wel van die über schattige bruine kindjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Er houdt ook niemand van Willems, maar hem geef je geen extra liefde? (cat)


    Ik wel, als Fernando me naar m'n werk brengt - aangezien ik zelf geen auto heb, kuch - staat hij in een zijstraatje op me te wachten. I give him all the love he needs, darling.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Naomi met Khedira en een aantal met Mesuttt.


    Oh ja, laat maar het is te laat voor mij :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    HET IS EEN HOLLANDER! Discriminatie.
    Maar aan de andere kant, met Willems krijg je wel van die über schattige bruine kindjes.

    Hahaha ik zat ook maar wat te kutten :'D . Willems moet het wel hebben van ons hier, haha. x'D Arme jongen.


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Ik wel, als Fernando me naar m'n werk brengt - aangezien ik zelf geen auto heb, kuch - staat hij in een zijstraatje op me te wachten. I give him all the love he needs, darling.

    HAHAHA AMY TOCH!


    ars moriendi

    ik moet wennen aan dit topic , het is erg gaande en iedereen antwoord.
    in andere topics is dat wel anders , anyway .. ME LIKES. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHA AMY TOCH!


    Ja en het grappige is, ik zat er echt mee, dus ik vertelde het tegen Nando en dat was dus ook zijn reactie. Hij geloofde me niet, nou ja, prima dan. Eigen schuld.
    - Oké, dat was grapje. Alleen Fernando voor mij, en soms een vluggertje met Iker, de arrogante Ibrahim of Nicklas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha ik zat ook maar wat te kutten :'D . Willems moet het wel hebben van ons hier, haha. x'D Arme jongen.


    Ach, hij is wel schattig. En kan me bruine kindjes geven dus in dat opzicht...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."