• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dan zou ik voor de Nederlander gaan. Verhalen over Duitse voetballers zijn er sinds de populariteit van ene meneer Gomez ook al vrij veel, haha. (; Maar het belangrijkste is denk ik dat je schrijft over iets of iemand wie of wat je leuk vind. (:


    Ja, dat klopt wel maar ik word zelf gek van mijn eeuwige verhalen over Crisje. Ik bedoel, men weet het ook wel een keer :') Moet alleen even een leuke Hollander/Duitser en dan op vakantie. Eindelijk weer, Nederland irriteert me nu al.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHAHA! Ik moet bij hem altijd aan dat plaatje denken waar hij zo heel kinderlijk een pakje drinken drinkt met zijn beugeltje. GEWELDIG.


    HAHAHAHA, en dan schrijf ik m'n volwassenen stuk;
    "Ik had nog nooit zo'n grote, dikke, maar vooral zwarte gezien. Het was ongelofelijk." HAHAHA, Oké, fop.
    Ik doe het over jou bff Gregoryyy.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt wel maar ik word zelf gek van mijn eeuwige verhalen over Crisje. Ik bedoel, men weet het ook wel een keer :') Moet alleen even een leuke Hollander/Duitser en dan op vakantie. Eindelijk weer, Nederland irriteert me nu al.

    Hihi, leuke Nederlanders genoeg! :Y) Maar ik weet dat we op dat punt niet op één lijn liggen. (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, leuke Nederlanders genoeg! :Y) Maar ik weet dat we op dat punt niet op één lijn liggen. (;


    Niet helemaal Haha. Ik was al bij Brazilië aan het kijken, vreemd dat een land zoveel mooie vrouwen kan hebben maar de mannen niet om aan te zien zijn :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    HAHAHAHA, en dan schrijf ik m'n volwassenen stuk;
    "Ik had nog nooit zo'n grote, dikke, maar vooral zwarte gezien. Het was ongelofelijk." HAHAHA, Oké, fop.
    Ik doe het over jou bff Gregoryyy.

    HAHAHA *DIED* :'D Stop it you, omgg x'D

    En nee, bah, kut Gregory D: .. Haha, ik denk dat ik hem van het hele Elftal het minst leuk vind. (zegmaargewoonkut)


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Niet helemaal Haha. Ik was al bij Brazilië aan het kijken, vreemd dat een land zoveel mooie vrouwen kan hebben maar de mannen niet om aan te zien zijn :')


    Gelukkig is er Lucas Piazon nog (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Gelukkig is er Lucas Piazon nog (:


    Ja, maar ik zoek een rijke voetballer. Piazon komt pas net kijken, haha. ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, maar ik zoek een rijke voetballer. Piazon komt pas net kijken, haha. ;D

    Chicharito is misschien leuk? Babyfacefootie, haha.


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Niet helemaal Haha. Ik was al bij Brazilië aan het kijken, vreemd dat een land zoveel mooie vrouwen kan hebben maar de mannen niet om aan te zien zijn :')



    Wooooooooooooooooooow, you kidding me? Brazilië geen knappe mannen? Wauw, ik ben beledigd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHA *DIED* :'D Stop it you, omgg x'D

    En nee, bah, kut Gregory D: .. Haha, ik denk dat ik hem van het hele Elftal het minst leuk vind. (zegmaargewoonkut)

    Hahaha, het was ook een grapje. Hihihi. Ik heb nog geen flauw idee wie ik ga doen, en weet ook niet of ik die verhaallijn wel ga nemen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Hahaha, het was ook een grapje. Hihihi. Ik heb nog geen flauw idee wie ik ga doen, en weet ook niet of ik die verhaallijn wel ga nemen, hahaha.

    Jaa I know (; . Ik kan die gast gewoon niet zo goed uitstaan, vooral niet na dit EK. Bahbah..
    En johhh, tijd zat, eerst Fall & Rise mooi afsluiten <3 Mii ik hou van dat verhaal.


    ars moriendi

    Mesut schreef:
    (...)


    Wooooooooooooooooooow, you kidding me? Brazilië geen knappe mannen? Wauw, ik ben beledigd.


    Sanne! Kaká is een schatje maar 't is standaard. Ik wil niet meer veilig en standaard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Chicharito is misschien leuk? Babyfacefootie, haha.


    Oh gosh, so sexy :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Sanne! Kaká is een schatje maar 't is standaard. Ik wil niet meer veilig en standaard.


    Haha maakt ook niet uit hoor, ik ving ook even wat op uit een gesprek. :Y) Oooh je wilt geen standaard? Wil je persé Brazilië of heb je een ander land ingedachte? Of maakt het niet zoveel uit? Tell auntie Sansie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Demi, wat vind je van Marcelo? Marcelo is sooooo awesome.


    Big girls cry when their hearts are breaking