• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Er liggen nog vier stukjes klaaaaar, tututut.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Of een Yoann Gourcuff story.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    FINNHARRIES schreef:
    hi hi ! ik zie dit nu pas , maar is er enige kans dat ik ook in dit topic kan.
    unff , klinkt zo zielig. maar ik hou super veel van voetbal en het lijkt me leuk om jullie te leren kennen.

    Je kunt altijd komen praten hier! Is niet verboden, haha ;D Heb je ook een favoriete voetballer?


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Er liggen nog vier stukjes klaaaaar, tututut.


    @Demi: Ik las het heel snel, en dacht dat er Johan Cruijf stond.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:23 ]


    ars moriendi

    Oké het is officieel, ik weet echt niks meer om te schrijven voor Girls With Some Balls. Great. --'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En niemand krijgt iets nuttigs uit zijn ziekenhuis testen terwijl de halve Uganda groep naar het Ziekenhuis is geweest. Happy Holidays '-.-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)


    @Demi: Ik las het heel snel, en dacht dat er Johan Cruijf stond.


    Oh gosh, je brengt me op ideeën meid! Johan, oude stoeipoes :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Oh gosh, je brengt me op ideeën meid! Johan, oude stoeipoes :')

    Hahaha, ach, dan heb je wel een superorigineel verhaal x'D. Sowieso een primeur op Q :9~


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha, ach, dan heb je wel een superorigineel verhaal x'D. Sowieso een primeur op Q :9~


    16+ met Cruijff. Leuk om te lezen *wbw* Nee, sorry, dan liever cliché. Het is net alsof ik een relatie met mijn opa begin dan, bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Je kunt altijd komen praten hier! Is niet verboden, haha ;D Heb je ook een favoriete voetballer?


    hahah , alright then. & ja , Eriksen op dit moment. ik las in de begin post dat er nog iemand anders is ? haha. & dan Boilesen , Fischer of Muller.
    ben nogal een Denen freak.
    ik neem aan dat Huntelaar jou favoriet is ?


    Danmarks Dynamite.

    Mesut schreef:
    Oké het is officieel, ik weet echt niks meer om te schrijven voor Girls With Some Balls. Great. --'


    )': Noooooo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    FINNHARRIES schreef:
    (...)

    hahah , alright then. & ja , Eriksen op dit moment. ik las in de begin post dat er nog iemand anders is ? haha. & dan Boilesen , Fischer of Muller.
    ben nogal een Denen freak.
    ik neem aan dat Huntelaar jou favoriet is ?


    Maar Claire gaat vreemd met RvP :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga slapen, guys. Hopelijk is het snel morgen, want dan gaat Daan weer naar huis en kan ik hem eindelijk vaker spreken. Nu moet ik het maar doen met Ricky en Mesut, ook best oké ghehe. Goodnight, ladies.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Oké het is officieel, ik weet echt niks meer om te schrijven voor Girls With Some Balls. Great. --'

    Noooooo, omygod. Stop dan met die training en sla wat over, een dag of zo en laat ze dan ontbijten of avond eten en voedsel gevecht, wedstrijdje tegen de Duitsers, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    FINNHARRIES schreef:
    (...)

    hahah , alright then. & ja , Eriksen op dit moment. ik las in de begin post dat er nog iemand anders is ? haha. & dan Boilesen , Fischer of Muller.
    ben nogal een Denen freak.
    ik neem aan dat Huntelaar jou favoriet is ?

    Nou, dat meisje ken ik verder helemaal niet zo goed to be honest. Die reageert hier nooit meer. LOL :') Zou zo zelfs haar Q-naam niet meer weten. Best erg van me eigenlijk.

    En johh, hoe ben je dáár zo snel achtergekomen? (A). Ja, ik ben hier de Oranje-chick van de groep, haha.


    ars moriendi