• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Huntelaar schreef:
    Goodnight!
    En Amy, upload je morgenmiddag nog even een stukje voordat ik wegga..? =$

    Hoe laat vertrek je? Misschien dat ik vanavond nog wat upload en dan morgenmiddag, vlak voordat je weggaat, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zit er trouwens aan te denken om Simply the best te laten stoppen. Het is zo'n verhaalloos verhaal :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Hoe laat vertrek je? Misschien dat ik vanavond nog wat upload en dan morgenmiddag, vlak voordat je weggaat, hahaha.

    Morgenavond vertrekken we! :3 En ohhh dat zo superleuk zijn! <33


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Morgenavond vertrekken we! :3 En ohhh dat zo superleuk zijn! <33

    Oh ja, dat red ik dan wel, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Ik zit er trouwens aan te denken om Simply the best te laten stoppen. Het is zo'n verhaalloos verhaal :')

    Als je het gevoel hebt dat het nergens meer heengaat, zou ik het afronden. Niks zo saai en frustrerend als werken aan een verhaal waarvan je het doel niet meer ziet.


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Oh ja, dat red ik dan wel, hahahaha.

    Oeh en vanavond dus ook nog een stukje? -wbw-


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Ik zit er trouwens aan te denken om Simply the best te laten stoppen. Het is zo'n verhaalloos verhaal :')

    Dan moet je hem stoppen, dan heb je er zelf ook geen plezier meer in om te schrijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oeh en vanavond dus ook nog een stukje? -wbw-

    Ja!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Als je het gevoel hebt dat het nergens meer heengaat, zou ik het afronden. Niks zo saai en frustrerend als werken aan een verhaal waarvan je het doel niet meer ziet.


    Ja, ik denk dat ik dat ook ga doen. We zat al geen verhaal in, alles kon gebeuren. Haha. Dan falen ze de volgende wedstrijden en gaan ze er bij de groepsfase uit, finished :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, ik denk dat ik dat ook ga doen. We zat al geen verhaal in, alles kon gebeuren. Haha. Dan falen ze de volgende wedstrijden en gaan ze er bij de groepsfase uit, finished :')

    HAHAHA Heerlijk x'D Bam, opgelost.

    @Amy:


    ars moriendi

    Trouwens, voor dat nieuwe verhaal wil ik of een Duitser of een Nederlander. Een stuk origineler voor mij :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Trouwens, voor dat nieuwe verhaal wil ik of een Duitser of een Nederlander. Een stuk origineler voor mij :')

    Dan zou ik voor de Nederlander gaan. Verhalen over Duitse voetballers zijn er sinds de populariteit van ene meneer Gomez ook al vrij veel, haha. (; Maar het belangrijkste is denk ik dat je schrijft over iets of iemand wie of wat je leuk vind. (:


    ars moriendi

    Mijn volgende verhaal wordt over hottie Jetro Willems.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Mijn volgende verhaal wordt over hottie Jetro Willems.

    HAHAHAHA! Ik moet bij hem altijd aan dat plaatje denken waar hij zo heel kinderlijk een pakje drinken drinkt met zijn beugeltje. GEWELDIG.


    ars moriendi

    KJ_Huntelaar:
    Johnny de Mol is aardig bezig geweest..!!!! Iemand een tip waar ik de klemmen kan zetten?? :)



    Klaas gebruikt de laatste tijd echt teveel Twitter and I love it. :')


    ars moriendi