• Hallo lieve Quizletters,

    ik ben op zoek naar verhalen over onbekende personen. Het liefst in het genre drama of romantiek, maar andere suggesties zijn ook mogelijk.

    Als je zelf ook geïnteresseerd bent in in dit soort verhalen, kun je eens een kijkje nemen bij mijn verhaal, [url=*http://www.quizlet.nl/stories/139591/onvolkomen-op/*]Onvolkomen[/url].

    Liefs, Margot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.

    Deze begint wel wat suf want ik begon eraan toen ik twaalf was haha, al heb ik het herschreven. ^^
    Ga je Courage eigenlijk ook nog aflezen? ^^
    Daar komt ook nog een hoop drama en romantiek bij. :'D

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 17:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zag dat je al een abo had genomen op mijn story 'Liefde is blind', dankje daar voor (:
    Ik heb ook nog 2 andere stories met onbekende personen, dus als je daar misschien een kijkje wilt nemen?

    http://www.quizlet.nl/stories/137212/noodlottige-vlucht/
    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik schrijf een OP verhaal samen met een vriendin, waar onder andere ook de genres drama en romantiek in voorkomen. Klik (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction, OP en het is volledig nederlands. Daarnaast komt er in het verhaal behoorlijk wat drama voor (zonder drama is het niet leuk ;D) en een beetje romantiek, al is het niet het belangrijkste van de story.


    For those I love, I will sacrifice

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?


    I will return.
    Find you,
    love you,
    and live
    without shame.


    Angelique is een Nederlands meisje waarvan haar vader van Duitse afkomstig is. Nooit hebben ze er last van tot de Tweede Wereldoorlog uitbreekt. Angelique en haar ouders krijgen profijt in vele dingen, wanneer de Duitsers binnendringen. Wat de Moffen niet weten is dat haar vader in het verzet zit en helpt bij onderduikadressen te zoeken voor de Joden. Het leven veranderd drastisch als er noodgedwongen een soldaat onderdak moeten bieden. De Deense soldaat die een SS-officier is bleek helemaal niet zo vreselijk te zijn. Integendeel zelf. Maar wat ze niet weet is dat hij een geheim mee brengt. Is de soldaat wel te vertrouwen? En kan de liefde tussen hun wel groeien? En het alle belangrijkste wie is die soldaat?

    * Written by Rozannaa
    *Kan Duitse/ Engelse woorden bevatten
    *Gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog
    *Gelieve niet gebruiken voor eigen gebruik
    *Neem abo!


    “So many books, so little time.”