• heey <3
    ik heb een vraagje ,
    heeft iemand hier wel eens een onstoken piercing gehad? .. zo ja, wat was er met je piercing en heb je hem eruit gehaald?
    want mijn piercing is onstoken en moet er volgens de dokter uit . als dit niet over gaat moet hij er van me moeder over 2 weken echt uit. er zit een soort van balletje onder me labret piercing een beetje geel. heeft iemand die ook zo ja, heb je een tip om het tegen te houden of weg te krijgen?
    xX. alvast bedankt <3
    kus michelle

    Ik heb geen ervaring met piercings in je gezicht,ik heb zelf een helix dus jah..Verzorg je het wel goed? als het geen pijn doet moet je er eens aan draaien..Of heb je een ringetje?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Niet te veel mee spelen en goed schoonmaken. Als het echt erg word zou ik hem er echt uithuilen. Als daar eenmaal een infectie ofzo komt heb je een zwaar probleem!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb geen ervaring met piercings in je gezicht,ik heb zelf een helix dus jah..Verzorg je het wel goed? als het geen pijn doet moet je er eens aan draaien..Of heb je een ringetje?


    nou eerlijk gezegt maak ik hem soms iets te weining schoon. maar ik heb hem pas 3 weken dus ik hoop dat het snel over gaat. nee het doet geen pijn. en ik heb geen ringetje. draaien doe ik heel veel maar wel met schone handen!
    xX.

    Niet te veel mee spelen en goed schoonmaken. Als het echt erg word zou ik hem er echt uithuilen. Als daar eenmaal een infectie ofzo komt heb je een zwaar probleem!

    x.

    dat spelen is erg moeilijk! want dat doe ik autmatisch , maar ik ga proberen er mee te stoppen. bedankt voor de tip <3 maarja alsik hem eruit haal gooi ik 50 euro weg want ik moest hem zelf betalen. ja ik weet het er kan ook wild vlees groeien als hij echt onstoken is en dat wil ik echt niet!

    die van mij was ontstoken ik heb hem in mijn neus
    gelaten en gewoon elke avond schoonmaken met alcohol
    en ik moest hem er een keer voor mijn nieuwe baan uithalen(ben alweer ontslagenxD) had ik dus gedaan
    kreeg ik ehm die avond er niet meer in dus heb ik mijn neus doorgeprikt met een oorbel, niet dat hij ernstig dicht zat ofzoo maar boeie
    dus mijn moeder hem erin wurgen en dat deed dus echt ongelovelijk pijn dus mijn advies niet eruit halen maar wel goedschoonmaken
    want als je hem eruit haalt en er weer in doet doet het echt ongelovelijk pijn
    en dat is niet overdreven
    verder
    succes ermee :Y)


    I go wherever you will go..

    (...)

    nou eerlijk gezegt maak ik hem soms iets te weining schoon. maar ik heb hem pas 3 weken dus ik hoop dat het snel over gaat. nee het doet geen pijn. en ik heb geen ringetje. draaien doe ik heel veel maar wel met schone handen!
    xX.

    Ów als je hem 3 weken hebt moet je echt voorzichtiger doen hoor!De 1e paar weken is je piercing nog gevoellig dus tjah,echt beter schoonmaken! en zoals kirsten zegt ; als het echt niet gaat,moet je hem er uit laten halen,niet zelf doen!Maar even langs de dokter.


    Pictures fade away, but memories are forever

    die van mij was ontstoken ik heb hem in mijn neus
    gelaten en gewoon elke avond schoonmaken met alcohol
    en ik moest hem er een keer voor mijn nieuwe baan uithalen(ben alweer ontslagenxD) had ik dus gedaan
    kreeg ik ehm die avond er niet meer in dus heb ik mijn neus doorgeprikt met een oorbel, niet dat hij ernstig dicht zat ofzoo maar boeie
    dus mijn moeder hem erin wurgen en dat deed dus echt ongelovelijk pijn dus mijn advies niet eruit halen maar wel goedschoonmaken
    want als je hem eruit haalt en er weer in doet doet het echt ongelovelijk pijn
    en dat is niet overdreven
    verder
    succes ermee :Y)

    ik heb net listerine gekocht ik dacht misschien helpt dat maar ik zat me tedenken ik mag het niet met alcohol schoonmaken maar dat zit er wel in :( ik weet het ook niet meer. ik heb nog 3 weken en als het dan niet weg is moet hij eruit van me moeder.!
    xX.

    Wrom luister je dan niet gewoon naar de dokter?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    dat spelen is erg moeilijk! want dat doe ik autmatisch , maar ik ga proberen er mee te stoppen. bedankt voor de tip <3 maarja alsik hem eruit haal gooi ik 50 euro weg want ik moest hem zelf betalen. ja ik weet het er kan ook wild vlees groeien als hij echt onstoken is en dat wil ik echt niet!
    Nee snap ik dat je hem niet eruit wil halen. Ik heb een lippiercing en die was ook nasty ontstoken. Maar dat kwam omdat ik er ook telkens aanzat. Maar als je hem goed schoon maakt met unicura zeep [of zalf] weet niet wat je hebt. Dan moet het toch alweer snel over gaan. En ik weet dat niet spelen heel moeilijk is. Maar bedenk maar zo. Of dat.. of de piercing eruit.. Dus dan is de keuze snel gemaakt xD Bij mij toen wel in ieder geval :P

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wrom luister je dan niet gewoon naar de dokter?

    omdat ik het zonde vind om 50 euro weg te gooien en ik hem graag wil houden!
    xX.

    (...)Nee snap ik dat je hem niet eruit wil halen. Ik heb een lippiercing en die was ook nasty ontstoken. Maar dat kwam omdat ik er ook telkens aanzat. Maar als je hem goed schoon maakt met unicura zeep [of zalf] weet niet wat je hebt. Dan moet het toch alweer snel over gaan. En ik weet dat niet spelen heel moeilijk is. Maar bedenk maar zo. Of dat.. of de piercing eruit.. Dus dan is de keuze snel gemaakt xD Bij mij toen wel in ieder geval :P

    x.

    ik maak hem 2x per dag schoon met unicura pomp zeep.
    dat moest. maarja mijn keuze is ook gemaakt ookal word het moeilijl.
    xX.

    Wrom luister je dan niet gewoon naar de dokter?
    Omdat het binnen een week over kan zijn en die piercing is way to tof en volgens mij is ze net zo koppig als mij dus laat ze hem lekker zetten :3 xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb geen ervaring met piercings in je gezicht,ik heb zelf een helix dus jah..Verzorg je het wel goed? als het geen pijn doet moet je er eens aan draaien..Of heb je een ringetje?

    Wat is ene Helix? o_O

    Ook al is het niet leuk en een strontvervelend werkje, blijven schoonmaken.
    Ik heb wat 'aparte' piercings in m'n oor en die had ik niet goed schoongehouden. Er kwam op een gegeven moment bloederig pus uit.
    Yes, I know, niet lekker. En om te zorgen dat je dat niet krijgt, schoonmaken met alcohol en door blijven gaan met het draaien.
    Ik hoop dat je um zo kunt houden. Anders heb je idd 50 euries weggegooid. ;)
    xXx <3


    FML

    (...)
    Wat is ene Helix? o_O

    zo'n piercing bovenin je oor.


    Pictures fade away, but memories are forever