• heey <3
    ik heb een vraagje ,
    heeft iemand hier wel eens een onstoken piercing gehad? .. zo ja, wat was er met je piercing en heb je hem eruit gehaald?
    want mijn piercing is onstoken en moet er volgens de dokter uit . als dit niet over gaat moet hij er van me moeder over 2 weken echt uit. er zit een soort van balletje onder me labret piercing een beetje geel. heeft iemand die ook zo ja, heb je een tip om het tegen te houden of weg te krijgen?
    xX. alvast bedankt <3
    kus michelle

    Ik heb geen ervaring met piercings in je gezicht,ik heb zelf een helix dus jah..Verzorg je het wel goed? als het geen pijn doet moet je er eens aan draaien..Of heb je een ringetje?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Niet te veel mee spelen en goed schoonmaken. Als het echt erg word zou ik hem er echt uithuilen. Als daar eenmaal een infectie ofzo komt heb je een zwaar probleem!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb geen ervaring met piercings in je gezicht,ik heb zelf een helix dus jah..Verzorg je het wel goed? als het geen pijn doet moet je er eens aan draaien..Of heb je een ringetje?


    nou eerlijk gezegt maak ik hem soms iets te weining schoon. maar ik heb hem pas 3 weken dus ik hoop dat het snel over gaat. nee het doet geen pijn. en ik heb geen ringetje. draaien doe ik heel veel maar wel met schone handen!
    xX.

    Niet te veel mee spelen en goed schoonmaken. Als het echt erg word zou ik hem er echt uithuilen. Als daar eenmaal een infectie ofzo komt heb je een zwaar probleem!

    x.

    dat spelen is erg moeilijk! want dat doe ik autmatisch , maar ik ga proberen er mee te stoppen. bedankt voor de tip <3 maarja alsik hem eruit haal gooi ik 50 euro weg want ik moest hem zelf betalen. ja ik weet het er kan ook wild vlees groeien als hij echt onstoken is en dat wil ik echt niet!

    die van mij was ontstoken ik heb hem in mijn neus
    gelaten en gewoon elke avond schoonmaken met alcohol