• Plaats hier gewoon een grappige mop!!!!!

    (lol)(lol)(lol)


    rise and fall of my pants

    Een Amerikaanse, een Russische en de Belgische zeemachtadmiraal komen samen op een oorlogskruiser. De Amerikaan zegt tegen zijn collega's: "Mijn manschappen zijn de grootste durvers!" Hierop roept hij soldaat Smith en beveelt hij : "Spring in het water langszij het schip en zwem eronderdoor" De soldaat doet dit zonder morren. "Zie je wel", zegt hij, "wat ik bedoel?!"
    De Russische admiraal wil uiteraard niet onderdoen en roept een van zijn soldaten zeggende dat ZIJN manschappen nog grotere durvers zijn. Hij beveelt: "Igor, ga naar de voorzijde van het schip, spring in het water, zwem onder de ganse lengte van het schip door!" Igor salueert en voert uit wat hem is opgedragen. "Zie je wel", zegt de admiraal, "dat mijn mannen nog méér durven".
    Nu zit de Belgische admiraal natuurlijk met een probleem. Hoe moet hij zijn beide collega's overbluffen? Dan weet hij het en zegt:
    "Dat is allemaal niets, mijn manschappen zijn de GROOTSTE durvers!" Hij roept soldaat JANSSENS en beveelt hem het volgende: "Janssens, ga naar de voorkant van het schip, spring in het water, zwem onder water de ganse lengte van het schip en kom terug onder water tot in de helft waarna je nog eens de ganse breedte zwemt!!" Soldaat Janssens bekijkt zijn admiraal van kop tot teen en antwoordt: " Wil jij mijn kl.... eens kussen!"
    Waarop de admiraal tegen zijn collega's zegt: " Zie je nu wat mijn manschappen durven!!"

    Wat staat er op het graf van een automobilist?


    En toch kwanm ik van rechts!