• Plaats hier gewoon een grappige mop!!!!!

    (lol)(lol)(lol)


    rise and fall of my pants

    Er sitten 2 ijsberen op een ijssgots.
    segt die 1 tegen de ander.. Sal ik je eraf duwen ??
    Segt die andere : Nee..


    -Srry moest ff droog doen-


    Crack a bottle

    Vraag: Koning leeuw houd een feest voor alle dieren. Wie komt er niet?
    Antwoord: De giraf, want die zit nog in de koelkast.

    zo'n een ken ik ook xD

    Vraag/verhaaltje: Je bent beland op een eiland waar alleen dieren leven, de leeuw houd een groot feest en alle dieren gaan erheen (doh) je gaat een stukje lopen maar de enigste uitweg is een vijvertje met allemaal krokodillen hoe kom je aan de overkant?!

    Antwoord: Gewoon zwemmen want de krokodillen zijn naar het grote feest

    VBO-humor: een fiets op het dak gooien en de bezitter ook.
    MAVO-humor: een fiets op het dak gooien.
    HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien.
    VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden gegooid.
    Gymnasium-humor : Kijken welke valversnelling een fiets heeft wanneer hij op het dak gegooid wordt.
    Hooliganhumor:het dak op een fiets gooien.
    Amsterdamse humor: een gejatte fiets op het dak gooien.
    Handelaarshumor: een fietsenhandel op het dak beginnen.
    Racistische humor: alleen zwarte fietsen op het dak gooien.
    Communistische humor:gezamenlijk onze fiets op het dak gooien.
    Belgische humor: fiets op het dak gooien.
    VVD-humor: geloven dat de fiets vanzelf een keer op het dak terecht komt.
    D66-humor: iets ergens op gooien, maar wat? En waarop?.
    CDA-humor: geloven dat er ook op het dak gefietst wordt.
    Clinton-humor: zweren, dat je geen fiets op het dak hebt gegooid.
    NAVO-humor: steeds dreigen een fiets op het dak te gooien, maar het toch niet doen!
    PROVO-humor: witte fietsen op het dak gooien.
    Kersthumor: twee dagen geen fietsen op het dak gooien.
    Paashumor: een fiets op het dak verstoppen.
    Oud en nieuw-humor: een fiets op het dak schieten
    Milieuorganisatiehumor: dak bezetten zodat er geen fietsen op gegooid kunnen worden
    TROS-humor: fiets em 't dak op.
    SBS 6 humor: een blote fiets op het dak gooien.
    Lilliputterhumor: een fiets onder het dak doorgooien.
    Domme blondjes humor: een gooi op de fiets dakken?
    Popi humor: echt wel een te gek vette fiets op het onwijs gave dak gooien,joh.
    Jeltsin humor: Dreigen om fietsen naar Amerika te schieten.
    Clinton humor: MilosoFIETS op het dak gooien.
    Peter Koelewijn-humor: Fiets van dat dak af, ik waarschuw niet meer!
    Criminelen humor: Een fiets van het dak af jatten.
    Gehandicapten humor: Een fiets niet op het dak kunnen gooien.
    Daklozenhumor: Geen dak hebben om een fiets op te gooien.
    Aparte humor: Een ligfiets op het dak gooien.
    Schele humor: Een fiets naast het dak gooien.
    Patserhumor: Een fiets over het dak gooien.
    Sjonniehumor: Je scooter op het dak gooien en denken dat je er nu bij hoort.
    Dementen humor: Vergeten om je fiets het dak op te gooien.


    Ken hem al zo lang x'D Vind hem echt geweldig x'D


    Whahahaaaa xD

    Winkellol!
    Stel, je moet mee met wie dan ook, naar de winkels, en het is weer uren bezig met passen e.d. dan zijn hier een paar tips om je niet te vervelen ^-^

    1) Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

    2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zodanig, dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

    3) Creëer een spoor van appelsap naar de WC’s.

    4) Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep:
    “Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!”

    5) Ga naar de messenafdeling, neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

    6) Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

    7) Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje:
    “Neem mij! Neem mij!”

    8)Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van “Mission impossible” neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon:
    “We hebben een code 3 op de zuivelafdeling.”
    Kijk wat er gebeurt.

    9) Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs:
    “Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!”

    10) Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is.


    ik heb een blog op hyves "Hoe je het best mensen kan irriteren!" o.a.: winkelmensen, liftmensen en je ouders x'] link : http://vampirexe.hyves.nl
    Daar staan de bovenstaanden ook bij:P

    waarom zijn moppe over domme blondjes altijd zo kort???
    antwoord: zodat mannen ze ook begrijpen (A)

    die vind ik echt humor:P

    een man met een bochel en een man met een houten poot zitten in een café. Ze zijn gezellig wat aan het praten en op een gegeven moment is het bijna twaalf uur. De twee mannen moeten allebei dezelfde kant op. Maar de kortste weg is via het kerkhof, waar een vloek op rust. Om klokslag twaalf gaan de graven open. De man met de bochel denkt: "och wat maakt het uit, ik kan toch al niet goed lopen dus veel meer kunnen ze me niet aandoen". De man met de houten poot besluit och de omweg te nemen.
    De man met de bochel gaat langs het kerkhof en als de kerktoren twaalf uur slaat wordt hij toch een beetje bang. Opeens hoort hij het verschuiven van een steen en een krakende stem: 'Heb jij een bochel...' Het geluid komt uit een graf en de man ziet een hand. Hij schrikt zich helemaal te pletter.
    'Ja... uhh... ja...' stametlt hij om toch antwoord op de vraag te geven. 'Mooi zo,' zegt de hand in het graf en pakt de bochel van de man af. De man kan voor het eerst in jaren weer normaal lopen en opgewonden vertelt hij de volgende dag in het café de man met de houten poot over wat er was gebeurd.
    De man denkt: "goh, ik zou ook wel eens weer normaal willen lopen!" dus... 's avonds gaat de man naar het kerkhof. Klokslag twaalf uur verschuift een steen en komt er een hand uit het graf. Weer vraagt de stem: 'Heb jij een bochel?' De man had dit niet verwacht en zei bang: 'N-nn-n-ee...'
    'Oké!!! hier heb je er eentje!'


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wat is het toppunt van lulligheid?
    Racistische negers die een albino krijgen (muwhahahahaxD verveling van bart en mij, dan krijg je echt de meest vage hersenspinsels)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Er komt een man bij de dokter met een kikker op zijn hoofd.
    De dokter vraagt wat er loos is, waarop de kikker antwoordt:
    `Ik heb een gezwel aan m`n reet!`

    Jis kei droog maar wel Hilarisch

    Oké er zit hier enkele goede in dus ik haar hier een cynistische mop zetten

    een man had juist een zware scheiding achter de rug enne ie ging gaan joggen en vond een fles ie wrijft erover en er komt een geest te voor schijn enne die geest zegt gij moogt 3wensen doen maar alles wa da gij wenst krijgt u ex dubbel en die vent zo geef mij een 1milljoen euro en die geest zegt u vrouw krijgt er nu 2 en die vent jaja kweet kweet en nu geef mij ne villa en die geest u vrouw krijgt er nu 2 en wat wil je als laatste wens en die vent zegt zo en nu wil ik daj mij halfdood slaat

    2 zandkorreltjes lopen door het woestijn,Jooh peter ik heb het gevoel dat we achtervolgd worden-.- Snap je hem=D?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jantje loopt naar buiten en viel op de grond.

    Snap je hem, WAAAAAAAAAH, ik lig haast in een deuk ! :')
    Mensen, eerlijk.=,=' Zouden jullie niet lachen als iemand viel ? NOU DAN, zeur niet ofzo


    ok

    2 sukkels lopen op straat zegt de een tegen de ander mag ik in het midden lopen.

    zeer droog:P

    Vraag: Welk dier heeft af en toe een lange nek??



    Antwoord: Een Girafentoe


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Bij deze lag ik strijk geen idee waarom x']]

    Kent ge de mop van vanvoor in de bus ?

    antwoord: ik ook ni wan tik zat vanachter ^^

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Vraag : Waarom wilt de paus niet gecremeerd worden ??

    Antwoord : Hij is nog niet dood .

    Drooooog .


    /

    Nog 'n droge :

    Wat is de voornaam van E.T. ?

    --> Jodela .


    /