• Plaats hier gewoon een grappige mop!!!!!

    (lol)(lol)(lol)


    rise and fall of my pants

    Nog 'n droge :

    Wat is de voornaam van E.T. ?

    --> Jodela .


    die vind ik wel ng goed ^^

    komt een man bij de dokter .. zegt de dokter: zal ik het ff opruimen..

    -xxxx- (voor mensen die hem ni snappe: denk door)

    Er sitten 2 ijsberen op een ijssgots.
    segt die 1 tegen de ander.. Sal ik je eraf duwen ??
    Segt die andere : Nee..


    -Srry moest ff droog doen-

    KAPOT LACHE!! x'D


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    wut is het toppunt van lef? (A)

    een baksteen door het raamm van het politiebureau gooien en vragen of je die terug mag XD

    Winkellol!
    Stel, je moet mee met wie dan ook, naar de winkels, en het is weer uren bezig met passen e.d. dan zijn hier een paar tips om je niet te vervelen ^-^

    1) Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

    2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zodanig, dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

    3) Creëer een spoor van appelsap naar de WC’s.

    4) Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep:
    “Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!”

    5) Ga naar de messenafdeling, neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

    6) Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

    7) Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje:
    “Neem mij! Neem mij!”

    8)Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van “Mission impossible” neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon:
    “We hebben een code 3 op de zuivelafdeling.”
    Kijk wat er gebeurt.

    9) Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs:
    “Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!”

    10) Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is.

    omg, dat met die condooms moet ik zeker is probere XD

    Een meisje komt haar higschoolcrush tegen in ee bar en ze besluit om hem te gaan versieren. Eens hij het door heeft, zegt hij:
    "Sorry, ik ben homo." Ze is teleurgesteld, maar realiseerd zich dat hij een not zo hotte broer heeft.
    "En jou broer?"
    "Die is ook homo." antwoordde hij.
    "Oh, is er dan niemand in jou huis die op meisjes valt?"
    "Ja mij zus"

    Lolz x]


    What's wrong whit loving someone?

    hahahahahahahahah geweldig al die mopppen


    It's not the same without you.

    toppunt van werkloosheid : een hoer met spinnenwebben tußen haar benen

    Je bent beland op een eiland waar alleen dieren leven, de leeuw houd een groot feest en alle dieren gaan erheen (doh) je gaat een stukje lopen maar de enigste uitweg is een vijvertje met allemaal krokodillen hoe kom je aan de overkant?!


    gewoon zwemmen, de krokodillen zijn op het feest,


    I am an idiot, I move.

    er staan twee koeien buiten in de wei met het hek open, zegt de een tegen de ander doe het hek eens dicht, het tocht hier


    live your own life

    een muis klimt op een benzine pomp
    en vraagt ben jij n robot of niet.
    de pomp zegt niks.
    de muis vraagt weer ben jij een robot ofniet.
    weer zwijgt de pomp.
    dan zegt de muis boos haal die vinger is uit je oor dan hoor je teminste wat ik vraag


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Een vrouw komt s'nachts erachter dat de nachtlamp het niet doet. Ze vraagt aan haar man of hij er naar wil kijken. Hierop wijst de man naar zijn voorhoofd en zegt: 'Ben ik een elektricien? nee toch?'

    De volgende dag komt de vrouw erachter dat de kraan lekt. Ze vraagt aan haar man of hij ernaar wil kijken. Hierop wijst de man naar zijn voorhoofd en zegt: 'Ben ik een loodgieter? Nee toch?'

    Als de vrouw terugkomt van haar werk merkt ze dat het tuinhek niet goed sluit. Ze vraagt weer aan haar man of hij ernaar wil kijken. De man wijst weer naar zijn voorhoofd en zegt: Ben ik een timmerman? nee toch!

    Als de man de volgende dag thuiskomt merkt hij dat het tuinhekje weer goed sluit, de kraan niet meer lekt en het nachtlampje het ook weer doet. Hij vraagt aan zijn vrouw heb jij dit gedaan? De vrouw zegt: 'nee de buurman wou het wel doen,maar wel op één voorwaarde' 'en welke voorwaarde was dat?' vraagt de man. 'Ik moest of een lekkere taart voor hem bakken of met hem naar bed gaan.' De man zegt: 'en heb je een lekkere taart voor hem gebakken. Waarop de vrouw naar haar voorhoofd wijst en zegt: Ben ik een bakker?....


    Music is my drug, I need it all the time!

    Wat krijg je als je een egel met een giraffe kruist?

    - een hele lange tandenborstel!!


    Music is my drug, I need it all the time!

    Het is rond, oranje en geen sinaasappel..



    een mandarijntje met een grote mond


    Music is my drug, I need it all the time!

    Jantje is op weg naar huis met zijn raport. Onderweg komt hij langs een brug. Hij gooit zijn raport stiekem in de rivier. Al hij thuiskomt vraagt zijn vader: 'waar is je raport' zegt Jantje: 'Alle eentjes zwemmen in het water!!...'xD


    Music is my drug, I need it all the time!