• Plaats hier gewoon een grappige mop!!!!!

    (lol)(lol)(lol)


    rise and fall of my pants

    Wat doe je als je je schoonmoeder in de tuin ziet strompelen?



    Nog een keer schieten!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Waarom bestaan er leraars???


    Om problemen op te lossen die je zonder hen niet zou hebben...


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    -Wat is het toppunt van lef?

    Een spookrijder inhalen


    -Wat is het toppunt van geduld ?

    Plassen tegen een boom en wachten tot hij terugplast


    -Wat is het toppunt van domheid?


    Een goal scoren en in de herhaling missen.


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?

    door een sleutelgat kijken van een glazen deur


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is hard en stijf als je het in je mond stopt en zacht en slap als je hem er weer uit haald...




    Kauwgom xD


    One of the Duo Of Evilness

    waarom staat er een bordje met 'zachte berm' in de berm?


    *bordje met 'harde berm' kregen ze de grond niet in =D


    it's cool to know nothing.

    2 gekken ontsnappen uit een inrichting en gan naar afrika om niet nog een keer opgepakt te worden. Op een dag zag de ene gek zijn vriend[die andere gek dus] rodjes rennen om de tent achtervolgd door een leeuw. en schreeuwt:'Rennen! hij heeft je bijna' Waarom die ander antwoord:'Geen zorgen, ik loop nog 3 rondje voor!'

    Wat doet een jong eendje dat over een brug wilt waggelen waar een bord op staat met :'verboden de brug te betreden'? Het eendje kan niet zwemmen en ook niet vliegen.

    antwoord: het eendje waggeld gewoon verder want het kan ook niet lezen

    wtf die izjn lol :P

    Truusje vraagt aan de juf of ze naar de wc mag.
    Even later komt Truusje weer snikkend de klas binnen, de juf vraagt wat er aan de hand is. Truusje zegt: ik zat op de wc en toen kwam allemaal bloed. Goh denkt de juffrouw dat meisje is voor het eerst ongesteld, maar dat moeten de ouders maar vertellen. Dus de juf zegt: ga maar even naar huis, jantje brengt je wel even.

    Onderweg vraagt jantje wat er is. Truusje zegt: ik heb allemaal bloed in mijn broekje.
    jantje vraagt of ze het wil laten zien. Truusje schaamt zich er nog voor maar na veel gezeur laat ze het uit eindelijk zien. Ze doet haar rokje omhoog en haar broekje omlaag.

    jantje: geen wonder dat je bloed, je hele snikkel ligt eraf!!!


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Op een dag staat kleine Marietje van 6 jaar oud met mama onder de douche. Het duur maar kort of Marietje wijst naar mama's borsten en vraagt, "mama ... mama .... wat zijn dat?" "Nou", zegt mama, "dat zijn mijn borsten." "Krijg ik die later ook?", vraagt Marietje. "Ja", zegt mama, "die krijg jij later ook." Nog geen 5 minuten later wijst Marietje naar mama's kruis, en vraagt "mama ... mama ... wat is dat?" "Nou", zegt mama, "dat ik mijn schaamhaar." "Krijg ik dat later ook?", vraagt Marietje wederom. "Ja", zegt mama, "dat krijg jij later ook." De volgende dag staat kleine Marietje met papa onder de douche, en inderdaad na 5 minuten wijst Marietje naar papa's kruis en zegt "papa ... papa ... wat is dat?" "Nou", zegt papa, "dat is mijn penis". "Krijg ik dat later ook?", vraagt Marietje. "Nou", zegt papa, "als je je bek houdt tegen je moeder krijg je hem NU!


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Een zoon komt laat thuis. Dan vraagt zijn vader: ”Wat heb jij nou gedaan”?
    Zoon:”Ik heb voor het eerst liefde bedreven vader”. Vader:”goed zo jongen,
    Neem een biertje en ga zitten”. Zoon:“Nou dat biertje wil ik wel, maar zitten gaat voorlopig even niet”.


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    WAT is het toppunt van lulligheid XD

    Een jonge met 1 been een step geven XD


    don't Worry...Be gay.

    Dees is er zo een van een Reclaampje
    --> wat is het verschil tussen ET & een Man

    ET belde WEL naar huis!
    xD


    everybody needs a song.

    awjah die reclaam xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay