• Plaats hier gewoon een grappige mop!!!!!

    (lol)(lol)(lol)


    rise and fall of my pants

    Vraag: Hoe stop je een olifant in de koelkast?
    Antwoord: Deurtje open, olifant erin, deurtje dicht xD


    ken ik al^^

    oke nu een flauwe fransenmop xD
    [ik heb niets tegen fransen orr ]
    er zijn 3 bouwvakkers
    een belg een nederlander en een franse

    belg: aaa weer jam, als ik morgen weer jam heb spring ik van het gebouw af
    NL:als ik morgen weer kaas heb spring ik van het gebouw af
    Frans:als ik morgen weer kruidenboter heb dan spring ik van het gebouw af xD

    volgende dag
    NL aaa weer kaas *springt*
    Belgie: naja weer jam *springt
    Frans: non alweer kruideboter *springt*

    begrafenis
    de drie vrouwen van de mannen staan naast elkaar te huilen
    NL-se:ik snap het niet als klaas toch geen kaas luste had hij get we mogen zeggen *snik*
    Belg-se:ik sna het ook niet als Sjefke [sorry voor de naam xD] geen jam had gelust kon hij toch wat anders krijgen
    Fr-se: ik snap het al helemaal niet, Jean smeerde elke morgen zijn eigen brood :P

    [flauw hu?xD]


    die is goed xD

    het is wit en staat in het hoekje van de keuken.


    een koekast met straf.

    van me vriendin gejat :P

    Tandenborstel tegen een rol wc-papier: sometimes i think i've got the worst job in the world
    antwoord wc-papier: yeah right!

    Ik vind die echt ZO grappig hé xD

    Jantje rent naar zijn mama in de keuken: "Ma snel, pa heeft zich opgehangen in de kelder!"
    De mama van Jantje was natuurlijk erg in paniek en spurt naar de kelder, maar daar aangekomen is er niemand...
    Lachend komt Jantje de trap af en met tranen in z'n ogen zegt-ie:
    "Haha, 1 april! Hij hangt op zolder!"


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind die lollig ma jullie mss ni xD

    Een knappe blondine uit New York reed in haar auto door een verlaten gebied in Texas toen de brandstof opraakte. Een Indiaan op een paard kwam langsrijden, en vroeg of hij haar mee kon nemen naar het eerstopvolgende dorp. De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard, en weg reden ze. De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere 5 minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste van de omringende bergen. Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nog een luide kreet en reed weg. "Wat hebt u met die Indiaan gedaan, dat hij zo opgewonden is", vroeg de pompbediende. "Niets", zei de blonde vrouw, "ik zat achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen, en hield me vast aan de zadelknop." "Mevrouw," zei de pompbediende, "Indianan rijden zonder zadel."



    die is echt lol xD

    ze zen mss wa gemeen
    vo de duiledekheid:

    IK BEDOEL ER NIX MEE!!


    1: hoe noem je een 100meter sprint voor melaatsen?

    2: hoe noem je de 2000 meter hardlopen voor melaatsen?

    3: wat staat er in het midden van een groep melaatsen?

    4: geef een andere benaming voor een melaatse in een zwembad?








    antwoorden:

    1: ren je rot!

    2: een echte afvalrace!

    3: een bak verloren lichaamsdelen!

    4: een bruistablet!




    kus X


    Can you meet me half wey?!

    kweeter nog een ma dies ngal racistisch tov marrokanen:s
    kganem derop zette ma IEDEREEN MOE WETE DAK EGT NIET RACISTISC BEN IN TEGEN DEEL!!!!!!!!!!!!


    er is nt een marrokaan getorven en als hij voor Sint Pieter staat vraagt die op hij nog een laatste wens heeft. "ja ik zou Mohammed nog even willen spreken, gaat dat?" vraagt hij. "natuurlijk" antwoord St Pieter. maar dan moet je wel een verdiep hoger zijn. de jongen knikt en gaat een verdiep naar boven. hij komt aan bij Jezus. "dag Jezus, ik zou Mohammed graag even spreken, gaat dat?" "natuurlijk" antwoord hij beleefd. "maar je moet een verdiep hoger zijn." zegt Jezus. de marrokaan klimt nog een ladder hoger. 'Mohammed is blijkbaar heel erg belangrijk' denkt hij. 'als hij zelfs al boven Jezus staat!' hij komt aan bij God. "hallo, ik zou graag Mohammed spreken" vraagt hij weer. "natuurlijk, ga maar even zitten. wil je misschien iets drinken?" vraagt God. "ja een koffie als het kan." antwoord hij onder de indruk. God klapt twee keer in zijn handen en roept dan. "MOHAMMED! 2 KOFFIES GRAAG"


    Can you meet me half wey?!

    wel oud...

    een bloemkool en een ajuin liggen op het aanrecht.
    bloemkool: ooh wat is mijn leven toch hard! eerst schillen ze me en dan wordt ik levend gekookt! als ik geluk heb,, anders eten ze me levend op!
    ajuin: en ik dan? eerst schillen ze me levend en snijden ze me in stukjes! en dan staan ze er nog bij te huilen ook!

    kweetet ERG... XP zieled...


    Can you meet me half wey?!

    waarom heeft een fiets een stuur??


    anders moest je de bel vasthouden

    ik weet flauw


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    der zijn 2 zandkorrels in de woestijn zegt den ene tegen den andere we zijn omsingeld

    john wat weet je over de oude romeinen vraagt de meester.
    dat ze allemaal dood zijn meester.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke, deze mop is zo slecht,dat 'ie geweldig grappig is!

    een vriend van me zei dit overlaatst,en hoe hij dat zei,ik lach strijk!

    ken je de mop van 'van achteren in de bus' ?!
    waarop jij zou moeten antwoorden ; Néé
    Wel, Ik ook niet, ik zat vanvoor in de bus!

    ik zei toch, zo slecht dat 'ie grappug is xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Op een dag staat kleine Marietje van 6 jaar oud met mama onder de douche. Het duur maar kort of Marietje wijst naar mama's borsten en vraagt, "mama ... mama .... wat zijn dat?" "Nou", zegt mama, "dat zijn mijn borsten." "Krijg ik die later ook?", vraagt Marietje. "Ja", zegt mama, "die krijg jij later ook." Nog geen 5 minuten later wijst Marietje naar mama's kruis, en vraagt "mama ... mama ... wat is dat?" "Nou", zegt mama, "dat ik mijn schaamhaar." "Krijg ik dat later ook?", vraagt Marietje wederom. "Ja", zegt mama, "dat krijg jij later ook." De volgende dag staat kleine Marietje met papa onder de douche, en inderdaad na 5 minuten wijst Marietje naar papa's kruis en zegt "papa ... papa ... wat is dat?" "Nou", zegt papa, "dat is mijn penis". "Krijg ik dat later ook?", vraagt Marietje. "Nou", zegt papa, "als je je bek houdt tegen je moeder krijg je hem NU!


    whaha srr, ik lig gewoon strijk! xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    wat is het toppunt van geduld ?!

    - een olifant dood porren en hem begraven met een koffie lepeltje.


    And all the girls in the front row scream your name.