• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Andrew
    Een grijns komt op mijn gezicht en ga weer tegen hem aanliggen. Ik geef hem een kus en kijk hem aan. Ik sla mijn armen om hen heen en trek hem nog wat dichter tegen me aan.


    Danny

    "Drew..." Zeg ik zuchtend en geef hem een kus op zijn lippen. "Ik houd van je." Glimlach ik.
    Awn, me achtwerk doet pijn.. Maar wat wil je als er ineens iets in komt... Ik lach even om mijn gedachten en kijk Drew aan, snel druk ik nog een kusje op zijn lippen voordat hij iets gaat vragen. Ik leun tegen hem aan en geniet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    quin98 schreef:
    Austin
    ik begin hard te lachen 'die is totaal nirt gevaarlijk joh' zeg ik kijkend naar de vis. Ik herkebde de vis, zag er gevaarlijk uit door zijn grote maar was het totaal nirt. Ik klim de bot in en ga rustig zitten.


    Isabella

    'O.' Ik voel me rood worden en sla mijn ogen neer. 'Ik had juist gedacht dat ik had gehoord dat die vis wel gevaarlijk was. En hij zag er eng uit,' mompel ik. Ik bijt op mijn lip en trek mijn knieën op. Ik kijk naar de grond en voel me heel dom. Ik kijk naar het water dat er rusig bij ligt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xkimx124 schreef:
    jasmine

    'zeg me alsjeblieft dat we er bijna zijn, ik hou het niet uit in deze sauna auto, het is hier echt een broeikaseffect' ik zucht diep en wapper met mijn handen voor mijn gezicht.


    Ian

    Ik lach en neem de afslag naar het dorpje. 'Bijna. En de airco staat op zijn hardste. In nederland regent het zeker,' grijns ik en kijk Jasmine even aan via de spiegel. 'Maar heb je je bikini al aan. Dan kan je gelijk zwemmen.' Ik lach even en kijk dan naar Jayson. 'Jij hebt ng niet zoveel gezegd Jayson,' grijns ik en kijk hem ook even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga naar boven en kom op ds ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (vandaag naar huis, rond 11 uur in nl en 12 uur half 1 thuis, dus fenk dat ik dan weer veel reageer, probeer nu reactie te maken op iedereen)
    Andrew
    'Ik hou ook van jou' glimlach ik en kijk hem even raar aan maar gelijk daarna drukt hij zijn lippen weer op de mijne en geniet ik van zijn perfecte lippen. Hij leunt tegen me aan en ik trek hem nog iets dichter tegen me aan.

    Austin
    ik kijk haar aan 'Die vis waar jij het over hebt is ook wrl gevaarlijk maar dat is die vis niet' zeg ik en sla een arm om haar heen. Ik geef er een kusje en glimlach naar der.

    Jayson
    ik zat rustig tegen het autoraam aangeleunt envkeek naar buiten. Ik volgde het gesprek van Ian en Jasmine half en keek op toen Ian wat tegen me zei. 'ow nee, ben gewoon nog beetje mor' mompel ik en ga weer terug op mijn oude positie.

    Isabella

    Ik kijk hem even kort aan en grijns dan. 'wauw... Dan heb ik dus echt geen verstand van vissen,' grijns ik. Ik kruip tegen zijn natte lichaam aan en glimlach eventjes. Nog steeds voelde ik me dom en schaam ik me dood. Ik staar naar de grond en bijt op mijn lip. Ach ja het was maar een vergissing. Ik kijk op en staar naar het blauwe water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Yeah back in nl)

    [Met het o zo mooie weer...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (tja verschil van 25 graden...))

    [Ja, weet ik... Hahahah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( ik ga reactie maken als ik thuis ben, is denk over een uurtje)

    [Is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik grinnik en haal mijn schouders op. ' ze zijn nou ook niet echt bepaalt interesant he' momprl ik en grinnik even. Ik trek er wat dichter me aan en haal mijn hand door haar haar.