• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Gelukkig kon ik wel even zonder lucht, ik zou nu niet zo naar boven willen. Hij drukt kusjes in mijn hals en ik sluit mijn lippen zodat de kreun niet echt hoorbaar is. Ik leg mijn ene arm op zijn rug en trek hem wat dichter naar me toe. Ik voel hoe mijn adem toch langzaam begint op te raken wat ik erg jammer vindt.

    Danny

    Ik grinnik onder water waardoor er wat lucht verloren gaat. Ik voel hoe hij mij tegen zicht aan trek. Ik zie aan hem dat zijn lucht wat op geraakt en langzaam trek ik hem mee omhoog. Boven water druk ik een vluchtige kus op zijn lippen zodat we beiden op adem kunnen komen. Glimlachend kijk ik hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Danny glimlacht terwijl die me aankijkt en ik kijk terug. Ik haal een paar keer diep adem en heb dan wel weer genoeg adem. Ik ga dichter tegen Danny staan en sla mijn armen om hem heen. Ik geef eerst kusjes op zijn mond en daarna een paar in zijn nek. Ik kijk hem grijnzend aan en druk een kusje op zijn voorhoofd. 'Is het raar dat ik je de hele tijd tegen me aan wil hebben en je lippen wil voelen?'

    [Ik ga eten :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Smakkelijk]

    jasmine

    ik zucht nog eens diep. 'Wat een hitte hier zeg, dat die ouders van alice het in deze auto volhouden, ik had wel iets luchtigers aan kunnen trekken denk ik, maar in nederland is het veeeeel kouder'

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik schudt glimlachend mijn hoofd. "Nee hoor, dat wil ik namelijk ook." Zeg ik en druk mijn lippen even op die van hem.
    Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de kant, ik trek hem op het natte zand neer, want dat is niet zo heet, en ga op hem zitten. "Weet je waarom ik dat ook almaar wil? Omdat jij de leukste, liefste, knapste en meest gekke jongen bent." Zeg ik en laat mijn handen over zijn bovenlichaam gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik kijk op en knik. Ik spring de boot uit en pak haar hand. Rustig loop ik het dorpje in en kijk om me heen, Het is hier wel een stuk rustiger.


    Isabella

    Mijn mondhoeken krullen zich omhoog. Hand in hand lopen we richting het dorpje. Het was hier niet te druk en niet te rustig. Het was hier gezellig. Ik kijk om me heen en loop op mijn gemak over de boulevard. Er zijn allemaal gezellige restaurantjes en botenverhuren. Ik kijk Austin aan en geef hem een kus. Dan loop ik weer verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik rijd nog wat harder. 'Nou ik denk dat ik een taak heb. De een moet wakker worden en de ander moet heel snel het vakantie gevoel terug krijgen.' Ik kijk ze even aan en rijd de parkeerplaats van de camping op. Ik pak een kaartje en houd die voor de sensor. De slagboom gaat open. Ik stop voor ons veld. 'Stap maar uit. ik kom eraan.' Ik wacht geduldig en trommel met mijn vingers op het stuur.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik en stap uit. Ik pak wat drinken en neem er een paar grote slokken van daarna ga ik op de picknick tafel zitten. Ik kijk om me heen, waar was de rest eigenlijk.

    Andrew
    Ik voel hoe ik licht bloos en glimlach. Ik druk een kusje op zijn mond en glimlach weer 'Je bent veelste lief'zeg ik gemeend en kijk hem diep in zijn ogen aan, waar ha ik de leuke jongen toch aan verdient, hij was gewoon echt perfect.

    Austin
    Ik glimlach en wijs naar een terrasje. 'Zullen we daar wat eten en drinken?' vraag ik aan haar. Ik had eigenlijk best wel trek gekregen en het zag er gezellig uit.

    jasmine

    Ik stap uit, en loop gelijk richting de tent. 'Jayson wat heb je er een rotzooi van gemaakt zeg, ik ben een paar daagjes weg en de hele tent ligt gelijk vol met kleren' roep ik naar hem.

    Jayson
    Ik kijk op 'Dat valt best wel mee!'roep ik terug. Overdrijven kon ook volgens mij lag er namelijk alleen een shirt en broek die ik vannacht had uitgetrokken en nog niet had opgeruimd.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt