• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guys, ik ga jullie verlaten - ik ga uit! (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Guys, ik ga jullie verlaten - ik ga uit! (:

    Veel plezier!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    S0MERHALDER schreef:
    Ik vraag me af of Claire weet dat de gif die ze bij haar steamy hoofdstuk heeft gebruikt, die van mijn Tumblr is, uit Breaking Dawn (Twilight) komt...

    NO. FUCKING. WAY.
    FML. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    NO. FUCKING. WAY.
    FML. :'D

    Dúh. Ik ben de vampier fan, remember?


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Dúh. Ik ben de vampier fan, remember?


    Maar het feit dat jij die ene seconde uit een sexscene kan herkennen vind ik ook bijzonder :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Maar het feit dat jij die ene seconde uit een sexscene kan herkennen vind ik ook bijzonder :')

    Nou, hij kwam me heel bekend voor. Dus vandaag ging ik nog eens zoeken en toen ik erachter kwam dat hij uit Breaking Dawn kwam, dacht ik al van: Ik wist het.
    Want vampieren films blijven mij altijd bij. Alles wat met vampieren te maken heeft en zo. c:


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Nou, hij kwam me heel bekend voor. Dus vandaag ging ik nog eens zoeken en toen ik erachter kwam dat hij uit Breaking Dawn kwam, dacht ik al van: Ik wist het.
    Want vampieren films blijven mij altijd bij. Alles wat met vampieren te maken heeft en zo. c:

    Shit hé. Lekker voor schut ofzo. (cat) Ik vond dat kapsel wel wat weghebben van dat van Robin, lolol. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Shit hé. Lekker voor schut ofzo. (cat) Ik vond dat kapsel wel wat weghebben van dat van Robin, lolol. :'D

    Jeetje, Claire. Dat maakt toch niks uit? (";


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Jeetje, Claire. Dat maakt toch niks uit? (";

    Nah, is ook zo, ik had ze er zelf in ieder geval niet uit herkend. :')


    ars moriendi


    Wut.


    ars moriendi

    Ik verdwijn weer -niet dat ik hier nou echt aanwezig ben geweest, mijn broertje stond erbij en aangezien het avond werd en de leeftijdsgrens van de gesprekken dan meestal iets omhoog schuift... :')-, tot morgen c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    Ik verdwijn weer -niet dat ik hier nou echt aanwezig ben geweest, mijn broertje stond erbij en aangezien het avond werd en de leeftijdsgrens van de gesprekken dan meestal iets omhoog schuift... :')-, tot morgen c:

    Tot nu toe vallen we best mee.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Tot nu toe vallen we best mee.

    lol, idd. We zijn netjes vanavond. (cat)


    ars moriendi

    Als ik terug ben van vakantie ga ik een Real Shirt bestellen. Na weken twijfeling ben ik over! Vanaf nu wil ik overal waar ik kom een shirtje meenemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Er moet toch echt een manier zijn waardoor ik met jullie mee kan praten.
    ugghh.. ik weet noooit zo goed wanneer ik iets moet zeggen xd


    Danmarks Dynamite.