• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ozil schreef:
    (...)

    Jessie J of Emeli Sandé.(:
    Maar ik vind het niet zo erg dat 1D er dan is.


    Jessie J zit er ook in, net als Ed Sheeran


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    (...)

    Jessie J zit er ook in, net als Ed Sheeran


    (hoera)


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    (...)

    Jessie J of Emeli Sandé.(:
    Maar ik vind het niet zo erg dat 1D er dan is.


    Mwah, met Jessie heb ik ook niets. Beetje gemaakt. Emeli vind ik wel geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben ook met Harry Potter opgegroeid. Tot en met zo'n beetje de 2e klas van de middelbare school draaide mijn hele leven om Harry Potter. Ik wou alles verzamelen, mijn hele Tumblr ging over Harry, echt alles. Ik was compleet geobsedeerd door Tom Felton die Draco speelt. Terwijl ik nu Harry Potter echt geen reet meer aan vind. Wat ik best schrikwekkend vind, want ik was er écht een megafan van. Maar het was ineens over? Best raar, eigenlijk...


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik wou vroeger altijd bij de recherche werken, dat kwam eigenlijk omdat ik altijd politieseries met mijn ouders mee keek zoals Baantje, Grijpstra en de Gier en ook wat buitenlandse.


    Of zo'n iets als bij BONES. Dat wilde ik ook een tijdje. Lekker in lijken wroeten. :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieuw Tumblr theme genomen :3


    Chaos is a ladder.

    Na drie weken eindelijk de GTST Cliffhanger kijken. Shame on me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Na drie weken eindelijk de GTST Cliffhanger kijken. Shame on me.

    Haha, ik zag hem ook pas veel later hoor. Ik was namelijk op vakantie toen de cliffhanger werd uitgezonden.


    Chaos is a ladder.

    Boutella schreef:
    Na drie weken eindelijk de GTST Cliffhanger kijken. Shame on me.

    Je mist er niet veel aan hoor haha

    VanDerVaart schreef:
    Je mist er niet veel aan hoor haha

    Nee, dat is wel het makkelijke van zo'n soap. GTST heb je vaak zo weer opgepakt.


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Je mist er niet veel aan hoor haha


    Weet ik maar ik moet 'm toch even zien :') Dat hele Tim gedoe irriteert me nu al en de rest is zo cliché


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Weet ik maar ik moet 'm toch even zien :') Dat hele Tim gedoe irriteert me nu al en de rest is zo cliché

    Ja... Ik heb echt geen zin in dat Tim gedoe. Ik ga dat gedoe op hun site ook niet doen hoor. Waar je kan ontdekken wat Tim doet of zo.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ja... Ik heb echt geen zin in dat Tim gedoe. Ik ga dat gedoe op hun site ook niet doen hoor. Waar je kan ontdekken wat Tim doet of zo.


    Ja, laat maar lekker gaan. Ik hou niet van gedoe in zo'n serie maar meerdere personages irriteren me wel :') Haha. De enige op dit moment die ik echt leuk vind is Mike. Rikkie en Sjoerd mogen ze van mij per direct eruit schrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ja, laat maar lekker gaan. Ik hou niet van gedoe in zo'n serie maar meerdere personages irriteren me wel :') Haha. De enige op dit moment die ik echt leuk vind is Mike. Rikkie en Sjoerd mogen ze van mij per direct eruit schrijven.

    Inderdaad. Ik heb vanaf ik de serie volg (dus midden basisschool) alleen oog gehad voor de familie Sanders. Nu nog steeds. Mike en de familie Sanders interesseren met het meest. De rest volg ik niet zo.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik heb vanaf ik de serie volg (dus midden basisschool) alleen oog gehad voor de familie Sanders. Nu nog steeds. Mike en de familie Sanders interesseren met het meest. De rest volg ik niet zo.


    Ja. Heb ik ook :') Ik vond Charlie ook altijd wel leuk maar die zat zo vast in haar eigen leugens dat het wat saai werd. En Danny, oh gosh, zo jammer dat hij eruit is. Nick moet ook terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."