• Ik heb zo'n zin om weer iets te gaan schrijven, maar ik heb totaal geen inspiratie. Ik kan geen goed onderwerp bedenken en geen personage. Wel heb ik de hele tijd het gevoel dat als ik iets had om over te schrijven ik echt de mooiste zinnen op zou kunnen schrijven, dus dit voelt heel vervelend.

    herkent iemand dit?


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Zwaar. Ik heb het vooral als ik net ideeën begin te ontwikkelen. Maar nu ik het los begin te laten, merk ik wel dat het meer tot rust komt.


    Til hug og blod.

    Schrijf gewoon een paar minuten en je komt zelf wel ergens uit.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Gubleraholic schreef:
    Schrijf gewoon een paar minuten en je komt zelf wel ergens uit.

    Inderdaad. Dit. (:
    Gewoon iets opschrijven. Het hoeft niet doelbewust over iets te gaan, maar je komt misschien wel iets uit. Wat ook helpt is muziek opzetten en je gewoon door de lyrics te laten inspireren. (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik herken het inderdaad. Wat ik dan doe is opschrijven waar het sowieso over moet gaan en dan kom ik altijd wel op goede ideeen.


    Crimson tears flow from lifeless eyes to mingle with the endless sands bestowing ever greater power upon the demon god.

    vaak voordat ik in slaap val denk aan de domste dingen maar daar haal ik toch wel inspiratie van vandaan en ook vooral van muziek en dan vooral van hele mooie nummers:)
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.