• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos, Nena, Gabriëla en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies but when you eat them we eat you ^.^

    Sarah – CarrotKing - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Passionathan - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe -Stornoway - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender, Starkische Muts, Tribute, Demigod en Potterhead
    Nele - Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts, HoN vamp, blub1
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Charlene -SheIter - is 17 en wordt 18 op 15 april, Belg
    Nena - Laswell - is 15 en wordt 16 op 5 oktober. Belg Blub2
    Lisette - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Lizse - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner, Tribute en Grammarnazi
    Mara - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudine - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessa - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofie - Amon - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - MoonAngel - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Puddlemere - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Realm - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - ImAwesome - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlies - Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - Lilia - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander
    Sandra - Studs - is 14 en wordt 15 op 6 augustus, Nederlander
    Gabriëla - FINNHARRIES - is 15 en wordt 16 op 29 december, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 09/08-18/08.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 02/09-03/09.
    Nena: 31/07 - 17/08
    Nele: 22/08-26/08.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Danique: 11/08 - 31/08.
    Charlene: 15/08 - 19/08.
    Roos: 23/07 - 12/08.
    Sarita: 14/07 - 04/08.
    Anne: 27/07 - 11/08.
    Rani: 21/08 - 28/08


    • Topic Nummer 150 is geclaimd door Sarah en Giraf

    De rest vind je HIER.

    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.


    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    Op tinychat vind je ons hier




    BELANGRIJK: wij zijn awesome!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:12 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Laswell schreef:
    Lizzy, heb je printscreens van je aanmelding? c:

    Noooop. 8D
    Het waren eigenlijk gewoon vier korte spelfouten bevattende zinnetjes met vier Ikjes. -voor elk vak één zin + Ikje 8D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Laswell schreef:
    (...)
    Jaaaaa! c: Ik heb er zoveel zin in, haha.

    Waar ga je heeeeeeeen? -welke plaats, dan-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik post wel even het Ikje van dit weekend. -die vond ik zelf niet zo ontzettend leuk, though-
    Stemmen

    Als pianostemmer kom ik niet alleen bij de mensen thuis, maar stem ik ook regelmatig piano’s in scholen, kerken, horeca, bejaardentehuizen, enzovoort.

    Tijdens mijn werkzaamheden is er altijd wel een passant met een bijdehante opmerking: soms flauw, meestal ad rem en altijd aardig bedoeld. Ik dacht dat ik in de loop der jaren alle varianten wel had gehoord.

    Maar toen ik zat te stemmen in een psychiatrische kliniek voor mensen met persoonlijkheidsstoornissen, hoorde ik een meisje tegen een medepatiënt droogjes zeggen:

    „Hoor jij ook stemmen?”


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    (...)
    Noooop. 8D
    Het waren eigenlijk gewoon vier korte spelfouten bevattende zinnetjes met vier Ikjes. -voor elk vak één zin + Ikje 8D-

    Lol, ben ik dom als ik vraag wat een Ikje is?

    OMG HAHA.

    Supermarkt

    In de auto op weg naar huis word ik gebeld door mijn vrouw. Ze vraagt of ik bij de plaatselijke supermarkt in het dorp boodschappen wil halen. Ze zegt dat het maar om twee boodschappen gaat, die zij vergeten is. Een doosje paracetamol en een krop sla voor bij het eten. Nog net op tijd kom ik de supermarkt binnen en haal de begeerde boodschappen.
    Bij het afrekenen vraagt de juffrouw aan de kassa, terwijl ze het doosje paracetamol in de hand heeft: „Dit is zeker het nagerecht, mijnheer?”


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    (...)
    Waar ga je heeeeeeeen? -welke plaats, dan-

    Siena, Toscane. c:

    Halissa schreef:
    Ik ben om 11u22 opgestaan OMG
    Goedzo


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Laswell schreef:
    (...)
    Lol, ben ik dom als ik vraag wat een Ikje is?

    Dat staat elke dag op de achterkant van het NRC Handelsblad, saaiste krant van Nederland die dagelijks zijn weg door onze brievenbus vindt en met een doffe klap op de deurmat landt. :') Het enige leuke gedeelte, samen met Fokke & Sukke.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Laswell schreef:
    (...)
    Siena, Toscane. c:

    Nogmaals veel plezier :3
    Ik ben ooit één keertje bij het Gardameer in Italië geweest, voor de rest niet 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sukkel

    Het examen start voor onze zoon maandag om 11.00 uur. Zeker weten? Zeker weten! Stipt als hij altijd is nemen wij dit voor kennisgeving aan.

    Om 8.45 uur komt hij met een aantal treden tegelijk de trap afgerend. Coupe ragebol, bril in plaats van contactlenzen.

    „Ik heb me vergist, ik moet nu naar school. Het examen Nederlands start om 9.00 uur en de introductie is nú.”

    Principes worden aan de kant gezet, vlug de auto in.

    Een paar uur later belt hij op. „Alles is goed gegaan. Er was nog één tafeltje leeg en het meisje naast me zei sukkel.”


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    TomTom

    Mijn nichtje trouwt in een stad waar we nog nooit zijn geweest. De nieuwe Tomtom, met zwoele vrouwenstem, brengt ons er feilloos heen. Wat aan de late kant grissen we onze spullen uit de auto en haasten ons het stadhuis in. Wanneer we net op tijd in de zaal aanschuiven, horen we een gemompel, dat we niet kunnen thuisbrengen.
    Het bruidspaar komt binnen en ik pak mijn camera uit de tas. Op dat moment klinkt luid door de zaal: ‘Keer om! Keer om!’ De bruidegom zoekt spiedend naar de bron van het ongevraagd advies. Ik duik zo diep mogelijk weg om de Tomtom uit te zetten.

    LOL.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik verveel mij. MUZIEEEEEEEK!


    help

    Stornoway schreef:
    Ik verveel mij. MUZIEEEEEEEK!

    Martheeeeeeeee! Ga schrijven als je je verveelt 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    HUP HOLLAND HUP, LAAT DE LEEUW NIET IN Z'N HEMPIE STAAN, HUP HOLLAND HUP, TREK HET BEESIE GEEN PANTOFFELS AAAAAAAAAN.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lizse schreef:
    HUP HOLLAND HUP, LAAT DE LEEUW NIET IN Z'N HEMPIE STAAN, HUP HOLLAND HUP, TREK HET BEESIE GEEN PANTOFFELS AAAAAAAAAN.
    Wat?


    Mijn username is een kopje, geen plaat