• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Het was maar een kleine slag, maar toch kromp ik ineen bij het geluid van huid op huid. Ik gooide de herinneringen van me af.
    Ik boog me voorover om het meisje, Leslie tegen te houden.
    "Nee, echt waar, het is de domste fout die mensen maken in deze situatie's. Je maakt er haar echt niet wakker mee, dus waarom slaan? Slaan is nooit goed... onthoud dat." Toen beet ik op mijn lip en haalde mijn schouders op.
    "Sorry dat ik zo bazig doe... Ik ben gewoon nogal... vastberaden als het om verzorgen aankomt... en zenuwachtig." mompel ik er zacht achterna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    Ik trek haar tegen me aan en druk haar hoofd tegen mijn schouder.
    "Oke, ik... ik wil het niet weten, het spijt me." Fluister ik. Ik heb echt geen zin in nog meer shit, en ja, misschien is dat egoistisch en arrogant, maar misschien ook wel gewoon om te overleven.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    Ik grinnikte, maar liet mijn arm niet van hem af glijden. Het voelde... fijn.
    "Jamy... heb jij een vriendinnetje?" ik beet meteen op mijn lip nadat ik het had gezegd. Ik snapte zelf niet waarom. Waarom zou ik zoiets vragen? Maar het was nu al gebeurd en dus kon ik alleen maar op antwoord wachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek Austin aan. "Je doet het prima" Ze glimlachte en in een handomdraai draaide Eleadora zich om en stond met haar rug tegen Austin terwijl ze zijn handen op haar heupen legden. "Nu mag jij leiden, elke keer als jij een stap naar achteren zet volg ik" Eleadora zette haar voet naar achteren wanneer Austin dat deed. En in een oog wenk, pakte ze zijn hand vast en draaide zich uit, terwijl ze haar hand die aan de buiten kant hing sierlijk omhoog hield, en weer naar beneden deed toen ze in draaide, waardoor ze tegen Austin aan geplakt stond.

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 18:55 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Jamy Black
    Ik was een beetje geschrokken van zijn vraag, maar herstelde me snel, en antwoordde:
    "Een soort van, maar mijn relatie is nou niet bepaald... goed. Ik ben denk ik niet meer verliefd op haar. Ze heet Kayla." Het klinkt een beetje raar, maar het is wel de waarheid.
    "Jack, luister, het is misschien raar, maar de reden is omdat ik vreemdging met een jongen." ik flap het eruit, en ik schaam me meteen diep. Ik ben zo' n sukkel!


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    'Mij is niks overkomen hoor, Alleen veel bloed en veel gewonden,' mompel ik. 'En ze hebben eten gehaald.' Ik kijk even naar het rooster en glimlach kleintejs. Toch vond ik dat ik de drie eerst om toestemming moest vragen. Ik kijk Grey aan. 'Maar wat was jij doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jack Collins
    Ik keek hem even verwonderd aan, maar herstelde me snel.
    "Het vreemdgaan is nu niet zo mooi, maar dat je iets voelt voor een jongen maakt toch geen verschil? Liefde blijft liefde... of het tussen hetzelfde geslacht is of niet." glimlach ik naar hem. Ik weet dat veel anderen nu snel hun arm zouden hebben teruggetrokken, maar ik liet hem gewoon liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin Sandén
    Ze stond opnieuw tegen me aan en ik legde mijn handen op haar heupen. Ik zette een stap naar achter en zoals te verwachten volgde ze.
    "Doe ik het zo goed?" vroeg ik haar met een klein glimlachje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ga eten en kom niet meer online tot laat in de avond. Moet nu eten daarna tennissen... Dus tja..]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "O, jezus, niet weer." Ik geef haar een kus.
    "Ik was op onderzoek uit, niet veel interessants, de wc's en de keuken gezien en achterna gezeten door een van de mannen, maar ik was snel genoeg." Ik geef haar nog een kus en zucht diep.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [ik moet eten, en kom dan wss niet teug, bye, x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Ian was nu met zijn hoofd heel dicht bij de mijne wat me deed glimlachen. '1. Ik kijk naar jou. 2. Ja, het is heel interesant en 3. Ik beloof het.' beantwoord ik zijn vragen en druk dan langzaam mijn lippen op de zijne.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 19:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala Garcia
    Het was maar een kleine slag, maar toch kromp ik ineen bij het geluid van huid op huid. Ik gooide de herinneringen van me af.
    Ik boog me voorover om het meisje, Leslie tegen te houden.
    "Nee, echt waar, het is de domste fout die mensen maken in deze situatie's. Je maakt er haar echt niet wakker mee, dus waarom slaan? Slaan is nooit goed... onthoud dat." Toen beet ik op mijn lip en haalde mijn schouders op.
    "Sorry dat ik zo bazig doe... Ik ben gewoon nogal... vastberaden als het om verzorgen aankomt... en zenuwachtig." mompel ik er zacht achterna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga Kim weer wakker laten worden (:]


    That is a perfect copy of reality.

    Paralyzedx schreef:
    [Ik ga Kim weer wakker laten worden (:]

    {ok!}


    “To live will be an awfully big adventure.”