• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin Sandén
    Ik draaide haar rond en glimlachte. Daarna pakte ik haar terug stevig beet.
    "En nu?" vroeg ik op een stille en zonder dat ik het besefte ook zwoele toon.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik keek met grote ogen om me heen. Ik stond een beetje met mijn mond vol tanden nu het gesprek werd uitgebreid en het was sowieso al niet zo'n onderwerp waar je snel over sprak.
    Uiteindelijk knikte ik. "Alle 3." fluisterde ik zachtjes. Ik staarde naar een punt op de grond, maar zag de tegels niet meer. Alles werd wazig door de tranen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    De lichte blos verscheen weer op Eleadora haar wangen, ze plaatsten haar handen in zijn nek en plaatste haar voorhoofd tegen de zijne terwijl ze hem aan keek in zijn ogen, en nogsteeds elke keer een voet naar voren zetten als Austin een voet naar achteren zetten, niet weg kijkend uit zijn ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Austin Sandén
    Ik stopte met mijn voeten verplaatsen en keek haar diep in haar gifgroene ogen aan. Voor ik het goed en wel besefte, had ik mijn lippen al op de hare geplaatst.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Leslie Day
    Ik wil net Kimberley geruststellen dat ik niets zal doen als Nala bevestigt dat ze verkracht is. Ik sta rustig op en zeg: 'Tijd voor een praatje. Kim, jij blijft hier. Nala en Sam, let alsjeblieft op haar.' en ik loop de slaapzaal uit. Ik weet nu al hoe Sam erover denkt, dat het geen zin heeft, maar ik móét iets doen. Ik loop de gangen door. Tot ik op een gegeven moment een aantal mannen tegenkom. Ik herken ze van der net, toen ze Kimberley meenamen. 'Waar is je vriendje?' zegt 1 van de 3 grijnzend. En ik kijk hem vernietigend aan. Waarschijnlijk zijn dit dezelfde mannen als die Nala hebben verkracht. 'Die is hier niet,' sis ik. En ik houd ze nauwlettend in de gaten. 'Waarom behandelen jullie de leerlingen hier zo? Of moet ik eigenlijk zeggen ontvoerde tieners.' zeg ik kwaad. En ze moeten lachen. 'Jullie moeten luisteren,' zegt een ander. En ik kijk nog steeds kwaad. 'Jullie zijn gewoon een stelletje onderkruipsels,' zeg ik kwaad. En ze lachen alleen maar meer. Ik loop naar een van de mannen en trap hem vol in zijn kruis. Hij hapt naar lucht en dan zeg ik: 'Nu lach je niet meer hè?' en ik word gelijk vastgepakt door de andere twee mannen. Maar ik geef me niet gewoon gewonnen. Ik schop en sla om me heen. Ik bijt in handen en krab erop los. Ze laten me los en ik ren weg. Ik ren allerlei gangen door en uiteindelijk raak ik ze kwijt. Het enige wat ik heb is een kleine kras op mijn arm. En ik loop met een glimlach terug naar de slaapzaal. Maar zie dan de mannen zoekend rondkijken. En ik duik gauw weg een andere gang in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    'Leslie! Doe het nou niet' roep ik, maar ze is al weg. Ik sta op, om achter haar aan te gaan, maar ik weet toch al dat het geen zin heeft. Ik zucht, 'Al denk ik dat zij wel verdedigd' mompel ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Sam Jason Night
    Eigenlijk wil ik Leslie achterna gaan, haar tegenhouden, maar ik doe het niet. Nala huilt een beetje, ik zie tranen op de grond vallen. 'Hé,' zeg ik zacht. 'Leslie pakt ze wel aan.' en ik glimlach kleintjes. 'Ik ken Leslie heel kort maar als iemand wel met ze af kan rekenen is zij het.' voor de rest weet ik niet wat ik aan moet met Nala. Ik ben daar niet zo goed in, mensen helpen. 'Ga anders slapen? Morgen weer een dag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik kijk naar hem op en bijt op mijn lip. Nu slapen? Terwijl de herinneringen zo dicht op het oppervlak zaten?
    Gegarandeerd nachtmerrie's, maar ja... Hoe lang zou het niet duren voor ik dan echt klaar ben om te slapen?
    Ik knik zachtjes en draai me om.
    "Dank je." fluisterde ik nog en liep toen naar mijn bed, terwijl ik de tranen van mijn wangen veegde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Ook Eleadora stopt met het bewegen van haar voeten zodra Austin dat doet. De lichte blos die zojuist nog zacht en roze was, werd alleen maar roder zodra Austin zijn lippen op de hare drukten. Eleardora zoende gewillig en zachtjes terug terwijl ze haar handen in zijn nek legden en zachtjes door zijn haar streek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik ga op mijn bed liggen en sluit mijn ogen. Sneller dan verwacht val ik in slaap, maar iet de droomloze slaap die ik wenste. Ik werd meegesleurd in een donker, zwart gat van nachtmerrie's en herinneringen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Dankje,' fluistert ze. En ze loopt naar haar bed. De tranen over haar wangen. Ik wist niet wat ik goed had gedaan ofzo, maar ik blijf maar gewoon zitten. Ik vraag me af waar Leslie blijft. Als ze maar voorzichtig is.. Ik kijk even naar Kimberley. 'Het komt wel goed met Leslie,' zeg ik tegen haar. Eigenlijk ook wel om mezelf te overtuigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin Sandén
    Ze zoende gewillig terug en ik voelde haar handen door mijn haar gaan. Ik plaatste rustig mijn handen op haar heupen en glimlachte even onder het zoenen door. Hier stonden we dan, de eerste dag dat we elkaar kenden, te zoenen in een danszaal.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Leslie Day
    Ik hoor voetstappen achter me, maar als ik over mijn schouder kijk zie ik andere mannen. Ik loop gewoon rustig zodat ik niet op val. Met een omweg kom ik terecht in een gang die ik nog niet gezien heb. Hij ziet er anders uit dan de andere gangen. Op de deuren staat verboden toegang. En ik voel ook dat ik hier weg moet. Gauw ren ik weg, en ik ga net op tijd de hoek om als ik een deur hoor open gaan. Ik ren verder. En kom terug bij de slaapzaal, ik duw de deur open en loop hijgend naar me bed en laat me erop vallen. 'Je bent er weer,' zegt Sam opgelucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Laat maar ^^]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:50 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Kimberley McKenze
    Ik ben opgelucht als de deur opengaat en Les hijgend binnenloopt. Ze gaat op haar bed zitten en ik hoor Sam zeggen: 'Je bent er weer'
    'Hoe is het gegaan?' vraag ik aan Leslie. Ik kijk naar de deur, en ben bang dat die mannen elk moment de slaapzaal kunnen binnenkomen.


    That is a perfect copy of reality.