• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik grinik. 'Had gekund ja, maar het is goed, nu hopen dat niemand hier komt. Ik kruip op Ian's schoot en glimlach. 'Waar waren we gebleven?' zg ik dan uitdagend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Word het kleine meisje ondeugend,' grinnik ik en sla mijn armen om haar middel. Ik druk mijn lippen op de hare en glijd met een hand langs haar zij, terwijl ik de andere om haar middel laat liggen. Dan glijd ik met mijn lippen langs haar kaak naar beneden tot haar hals. Daar druk ik een paar kusjes en begin dan te zuigen. Een zuigzoen zou ze niet erg vinden toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik voel zijn lippen in mijn nek en merk dat hij begint te zuigen. Een kreun verlaat mijn mond zonder dat ik het door had. Ik deed mijn haar aan de kant en zorgde dat een kant van mijn nek goed bloot kwam te liggen en liet hem zjn gang gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonoso

    Een ander zacht geluidje verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar vingers in Julio zijn haren verstrengelden. Zachtjes en langzaam liet ze haar hoofd in haar nek vallen, terwijl ze haar ogen sloot en zachtjes op haar onderlip beet. "Oh Julio...Te amo" klonk het zachtjes en zwoel uit Eleadora haar mond.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik lach tegen haar huid aan en kijk haar dan aan. Ik druk mijn lippen weer op de hare en ga weer met mijn hand langs haar zij. Ik lik over haar onderlip en bijt er even later op. Wachtend op toestemming laat ik mijn handen op haar heupen rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik open mijn mond en laat hem zijn gang gaan, dit voelde zo goed, zijn handen liet een brandend gevoel achter en mijn lippen wilde zijn lippen nooit meer verlaten. Dit voelde raar, ik had dit gevoel nog ooit gehad. Zou ik verliefd zijn? Ja, dat was wel zeker, ik hield van Ian en Ian ook van mij, toch, anders deden we dit niet. Ik besloot me daar niet meer mee bezig te houden en concentreerde me op de zoen, hij werd steeds heftiger en het voelde zo goed, dit was de beste zoen ooit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik voel mijn hart kloppen en geniet van de zoen. Ik duw Naomi voorzichtig naast achter, waardoor ze nu op de bank ligt. ik zet mijn handen op de leuning en laat mijn tong de hare vinden. Ik heb nu niet mijn gewicht op haar lichaam gedrukt, maar hang wel boven haar. Ik houd me met een hand op mijn plaats en met de ander ga ik over haar zij heen naar haar buik en laat ze daar rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik liet mijn handen om zijn nek glijen en duwde hem nog dichter tegen me aan, ik liet een hand door zijn haar gaann en de andere haalde ik uit zijn nek en liet hem onder zijn shirt glijden en liet mijn hand overzijn borst en buik glijden en ik beet zacht op zijn lip.

    (We moeten denk ik zo een nieuw topic aanmaken....)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Tintelingen gaan door me heen. Ik span mijn spieren aan om niet boven op haar te vallen, maar ze maakt het me niet echt makkelijk als ze me dichter tegen zich aan blijft trekken. Ik haal mijn lippen van de hare en plaats ze weer in haar nek. Ik grinnik als ik de zuigzoen al zie. Ik druk een kusje op precies dezelfde plek en ga zo haar hele hals af. Dan ga ik weer terug naar boven en druk als laatste een kusje op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik kreeg het er warm van en wou dat dit moment nooit stopte. 'Je maakt me gek Ian.' mompelde ik terwijl ik ons omdraai en ik nu bovenop hem zit. Ik druk kusjes in zijn nek en geef hem dan ook een zuigzoen. Ik kijk naar het resultaat en glimlach tevreden. Dan druk ik mijn lippen weer op de zijne en laat mijn handen weer onder zijn shirt glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en sluit mijn ogen van genot. Ik sla mijn armen om haar heen en laat ze op haar onderrug liggen. Ik schuif haar shirt iets meer naar boven en laat mijn handen op haar blote huid rusten. Ik kus gretig terug en lik al gauw met mijn tong over haar onderlip voor toestemming, waarna ik er speels in bijt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zoende Ian nog steeds terwijl ik zijn shirt uitdeed, ik moest de kus even verbreken en trok snel het shirt over zijn hoofd en bekijk zijn lichaam nog eens en beet op mijn lip. Ik drukte een kusje op zijn lippen en ging via zijn nek omlaag en drukte uiteindelijk kusjes op zijn borst terwijl ik mijn handen over zijn six-pack liet glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik als ik haar naar mijn lichaam zie kijken. 'Bevalt het je?' Ik laat mijn handen onder haar shirtje naar boven glijden, totdat ik haar bh bandje voel en laat ze daar stil liggen. Een hand laat ik naar haar buik glijden, terwijl ik de ander op haar rug houd. Ik voel tintelingen op de plekken waar ze een kus plaatst en maak een geluidje van genot.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het bevalt me zeker, bevalt het jouw ook?' zeg ik dan. Ik voel zijn handen bij mijn bh bandje. 'Je mag hem openmaken hoor.' zeg ik dan zwoel in zijn or en druk dan weer mijn lippen op de zijne en laat nog steeds mijn handen over zijn borst, buik glijden.

    [ TOPIC 5 ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 11:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp