• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora voelde hoe Austin glimlachte tijdens de zoen, iets wat haar ook liet glimlachen en de blos op haar wangen nog roder maakten. Echter was het wel vreemd, ze kende elkaar pas een dag, misschien nog niet eens een hele dag. Eleadora trok haar lippen terug, waarna ze in de blauwe ogen van Austin keek en een rode blos haar wangen sierden. "Is...is het niet wat vreemd? We kennen elkaar pas net"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Mijn ademhaling word weer rustiger. 'Laat ik het zo zeggen dat een van die mannen geen kinderen meer kan krijgen,' zeg ik. Ik hoor Sam zachtjes lachen. Ik glimlach even kort. 'En de andere zullen wel krassen op hun hoofd hebben en hier en daar een blauwe plek.' ik ben niet bang dat ze ineens binnen zullen stormen om me mee te nemen. En zelfs als ze binnen zouden komen, ben ik niet bang. Ben niet bang voor de boze wolf, ben niet bang ben niet bang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin Sandén
    "Ik weet het," zuchtte ik, "maar ik voel me zo vertrouwd bij jouw in de buurt, en dat heb ik normaal niet snel. Ik voel me gewoon goed als jij bij me bent", zei ik met een klein glimlachje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    Ian was nu met zijn hoofd heel dicht bij de mijne wat me deed glimlachen. '1. Ik kijk naar jou. 2. Ja, het is heel interesant en 3. Ik beloof het.' beantwoord ik zijn vragen en druk dan langzaam mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    Ian was nu met zijn hoofd heel dicht bij de mijne wat me deed glimlachen. '1. Ik kijk naar jou. 2. Ja, het is heel interesant en 3. Ik beloof het.' beantwoord ik zijn vragen en druk dan langzaam mijn lippen op de zijne.


    Ian Silvas

    Verbaasd door haar plotsinge actie verroer ik me niet, 'afgesproken,' fluister ik. Dan druk ik mijn lippen weer op de hare en trek haar dichter tegen me aan. Allemaal gedachteS vliegen door mijn hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik haalde mijn lippen van de zijne af en keek naar beneden 'Sorry.' zei ik zacht en begin weer te blozen. waarom moest ik dat nou ook weer doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar even verbaasd aan en leg dan mijn vinger onder haar kin en dwing haar mij aan te kijken. 'Heb je spijt?' ik kijk haar vragend aan. 'Want zo ja doen we Alsof het nooit gebeurd is. Als jij dat wilt dan.' ik kijk haar vragend aan en Neem met tegenzin een beetje afstand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Nee.' zeg ik dan vastberaden. 'Hoe kan ik hier nou spijt van hebben, dit was het beste gevoel dat ik ooit gehad heb.' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 22:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Een glimlach komt op mijn gezicht. 'Mooi. Want ik zou het niet willen vergeten.' Ik veeg een pluk haar uit haar gezicht en druk mijn lippen weer op de hare. Dan ga ik liggen en trek haar boven op me. Ik kijk haar grijnzend aan en sla beidde armen om haar middel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Deze zoen voelde gewoon geweldig, ik voelde vlinders in mijn buik en wou dat dit moment nooit meer zou stoppen, ik sla mijn armen rond zijn nek en woel wat met mijn handen door zijn haar. Ook al kend we elkaar nog niet lang, ik had het gevoel dat ik hem al jaren kende.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora glimlachte klein, waarna ze Austin zachtjes tegen zich aantrok en haar voorhoofd tegen de zijne aanlegden, terwijl ze hem diep aan keek in zijn ogen. "Dat heb ik ook" fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Even laat ik mijn tong over haar lippen glijden, maar besef me dan dat iedereen toe kan kijken. 'Naomi...' Ik kijk even om me heen. 'Ik denk niet dat iedereen het zou waarderen dit voor hun neus te doe ,' grinnik ik. Ik kijk haar aan met een grote glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik haal mijn lippen dan ook van de zijne af en kijk dan rond, ja de kamer was best vol. 'Mhh, ik genoot er net zo van.' fluister ik dan in zijn oor. en een glimlach siert mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach en ga staan. Ik til haar met een gemakkelijke beweging op mijn rug en grijns breed. Ik loop doodleuk de kamer met haar uit naar de bezemkast. Lachend open ik de deur en zet haar neer. 'Hier kunnen we onze gang gaan zonder gestoord te worden,' grijns ik. 'Ik weet het, niet de beste ruimte, maar beter dan de wc toch?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinik. 'Het maakt mij niet uit.' zei ik toen lachen en trok Ian weer naar me toe en drukte mijn lippen weer op de zijne. Ze smaakte zoet en waren gewoon perfect gevormd en paste precies op de mijne, dit was gewoon perfect.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp