• Mijn moeder en ik hadden het er vandaag over dat heel veel mensen niet vast hebben liggen wat ze op hun begrafenis/crematie willen, zoals muziek, kledij, sprekers, bloemen, kist en dat soort dingen.
    Mijn broer zei dat hij dat nog niet vast hoefde te leggen, omdat hij toch nog geen vriendin heeft en geen kinderen en dat zijn volgens hem de mensen die dat moeten weten. Maar natuurlijk kunnen mijn broer en/of ik ook eerder sterven dan onze ouders, dus hebben we besloten het ook alvast een beetje op te schrijven, of in ieder geval in word te zetten.
    Het klinkt luguber, maar ik wil niet, dat wanneer ik onverwachts kom te overlijden, dat mijn ouders (of later een vaste vriend/man/kinderen) geen idee hebben wat ze moeten doen.

    Op dit moment ben ik bezig met de muziek. Natuurlijk kan dat veranderen, maar ik hou het word document gewoon bij als ik van gedachten verander. Persoonlijk wil ik zo'n vrolijk mogelijke crematie (voor zover dat kan, ja, en hoe raar het ook klinkt). Als laatste liedje wil ik dan You Raise Me Up van Celtic Woman, zodat iedereen dan denkt van 'goh, dat viel wel mee' en dan hoop ik iedereen met dit lied alsnog aan het huilen te krijgen. Mwuhahaha.(cat)

    Maar, omdat ik niet raar wil klinken of zo, vroeg ik me af of iemand van jullie daar ook regelmatig over nadenkt of dat jullie ook al wat hebben vastliggen?(cat)


    everything, in time

    Nadat ik de film hercules had gezien was ik echt bang voor de dood, nu nog steeds wel een beetje daarom hoop ik ook dat er iemand bij me is als ik dood ga. Ik ben bezig met of ik wel of niet zou willen donoren en of ik gecremeerd of begraven wil worden.

    Maar het is waarschijnlijk een goed idee om dat alvast, vast te leggen. Hoewel het qua muziek wel moeilijk gaat worden.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:26 ]


    Physics is awesome

    Ik praat er soms wel al is over met mijn zus en papa. Ik wil vooral veel muziek en teksten die mensen brengen over hoe ik was, ik wil ook dat mensen ipv in het zwart in het wit gekleed komen, de kleur van de hoop.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hiddlestons schreef:
    Mijn ouders willen daar niet over praten, maar ik heb al een hele begrafenis voor mezelf in petto. Het zou me niets verbazen als ik gewoon op zou staan tijdens de begrafenisdienst. :'D
    Anyway, het is geen leuk onderwerp, maar ik wil wel een begrafenis die bij míj past.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stop me in een urne en strooi me over de zee en ik ben content.
    Oh en als liedje: The Fray - How To Save A Life


    None but ourselves can free our minds.

    Mn ouders zeggen beiden kwa muziek dat we maar moeten kijken wat we zelf het beste vinden voor hun crematie.
    Ik zelf wil ook een crematie en kwa muziek weet ik eigelijk niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik probeer die onderwerp vaak te vermijden, maar wat kunnen we doen? het is een onderdeel van het levenscyclus.


    -

    Iknwel nog niet met. Mijn ouders maar wel coor mezelf, zoals je zelf al zegt je weet niet wanneer het lichtjr uitgaatq


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op die manier zoals jij, zijn wij thuis er niet over bezig. Meer over de financiële kant. Zo hebben we allemaal buiten mijn broertje omdat die nog niet meerderjarig is een bepaalde polis. Als mijn mama dan bijvoorbeeld dood gaat, krijgen we financiële steun van die verzekering om dingen voor de begrafenis te regelen. Ook zit daar emotionele en psychische steun bij. Dan kun je bij een sociaal werker en/of psychologe terecht enzo. =)

    Persoonlijk vind ik dat deel ook belangrijker dan welke liedjes er gespeeld worden. Ik wil gewoon mijn nabestaanden niet opzadelen met hoge financiële lasten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nerveus schreef:
    Ik praat daar ook wel eens met mijn ouders over. Ik weet wat mijn ouders op hun crematie willen en ze weten wat ik wil, mocht ik eerder sterven als zij ;)

    Het is geen leuk onderwerp, maar het hoort bij het leven.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb daar inderdaad wel over nagedacht. Zo wil ik gecremeerd worden in een witte, houten kist en wil ik óf in het bos óf over de zee worden uitgestrooid. Sowieso wil ik als liedje 'Rose' of 'Hymn to the Sea', beide van Titanic, ik weet het. Maar het is zulke fantastische muziek.


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb daar soms al eens over nagedacht,ja.
    Maar om eerlijk te zijn wil ik er nu niet meer aandenken. Als ik ouder ben, of ik voel dat de tijd komt dan zal ik dat wel doen. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Daar hebben we het thuis niet over. Het enige wat mijn ouders weten is dat ik gecremeerd wil worden en verder heb ik er ook nog niet over nagedacht.


    Take risks and conquer your fears.

    Het enige wat ik wil vastleggen, is mijn muziek. De rest kan me niet veel schelen. :p


    Take me to wonderland

    Ik weet dat ik gecremeerd wil worden en ik denk soms inderdaad ook wel na over hoe ik het wil hebben, maar nooit echt heel uitgebreid of dat ik het ook vastleg zeg maar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik weet dat ik begraven wil worden en het lied: Guardian Angel van Abandon All Ships gedraaid moet worden. Voor de rest zie ik het wel.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 18:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.