• Ik maak covers voor profiels, dacht is een keer wat anders dan, covers voor story's. Als je wilt, graag even een bericht je achter laten, met daar in:

    -Je naam
    -Plaatje of iets wat je leuk zal vinden.
    -de kleuren of zwart wit
    -De stijl, sierlijk, strak, etc

    Als je niet kunt bedenken wat je wil, kies dan een van de thema's (Bloemen, City) of kies een beschikbare cover)

    Voorbeelden:





    Beschikbaar:



    Wachtrij:

    Gedaan:
    -Feline
    -CrissColfer

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:10 ]


    ©1998

    hoort dit niet bij het Crea forum?
    geen nodig


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    hoort dit niet bij het Crea forum?
    geen nodig


    geen flauw idee waar ik dit neer moest zetten, als een mod het verplaats naar de goede plek vind ik het ok


    ©1998

    Ik denk dat enkele voorbeelden handig zullen zijn, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik maak ze overigens zelf, dus ik heb er geen nodig, maar ik dacht ik zeg het even x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik denk dat enkele voorbeelden handig zullen zijn, mochten er mensen geïnteresseerd zijn.


    ik denk dat mensen dan spontaan weg rennen....


    ©1998

    Titel: Famous insecurities
    Eventueel een aantal plaatjes: Emilie Nereng - Ian Somerhalder - Iets van een achtergrond?

    Wat ik eigenlijk wil, is gewoon heel simpel. Dat de plaatjes een beetje gemengd zijn. En het gaat over een meisje dat door haar beste vriendin in de wereld van de beroemdheden word gesleurd, terwijl ze zelf net uit een relatie komt. En als het kan, kan het dan in lettertype BASE 02 of iets wat daarop lijkt?

    EDIT: En geen usernames.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 21:25 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Titel: Famous insecurities
    Eventueel een aantal plaatjes: Emilie Nereng - Ian Somerhalder - Iets van een achtergrond?

    Wat ik eigenlijk wil, is gewoon heel simpel. Dat de plaatjes een beetje gemengd zijn. En het gaat over een meisje dat door haar beste vriendin in de wereld van de beroemdheden word gesleurd, terwijl ze zelf net uit een relatie komt. En als het kan, kan het dan in lettertype BASE 02 of iets wat daarop lijkt?


    ik ben op het moment bezig met een andere, die van jou is morgen klaar is dat goed?


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    ik ben op het moment bezig met een andere, die van jou is morgen klaar is dat goed?

    Ja hoor. Haast je maar niet! Veel succes (:


    Chaos is a ladder.

    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Katl1 (niet te klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))

    PS: Ik vraag dit aan meer mensen, kijken welke de beste is


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Katl1 (niet te klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))

    PS: Ik vraag dit aan meer mensen, kijken welke de beste is


    Ik denk dat hij vandaag (maandag) of morgen (dinsdag) af is.


    ©1998

    Vampires schreef:
    Titel: Famous insecurities
    Eventueel een aantal plaatjes: Emilie Nereng - Ian Somerhalder - Iets van een achtergrond?

    Wat ik eigenlijk wil, is gewoon heel simpel. Dat de plaatjes een beetje gemengd zijn. En het gaat over een meisje dat door haar beste vriendin in de wereld van de beroemdheden word gesleurd, terwijl ze zelf net uit een relatie komt. En als het kan, kan het dan in lettertype BASE 02 of iets wat daarop lijkt?

    EDIT: En geen usernames.


    Dit is hem in zwart-wit, als je graag kleur wilt dan moet je dat even zeggen, letter type base 2 was niet te vinden, maar als je een ander lettertype wil moet je dat even zeggen/ Dit is dus het eindresultaat:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 13:34 ]


    ©1998

    Ik vind hem in zwart/wit al heel mooi geworden! Ben benieuwd naar diegene in kleur maar vind deze al héél mooi! (:


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik vind hem in zwart/wit al heel mooi geworden! Ben benieuwd naar diegene in kleur maar vind deze al héél mooi! (:


    wil je hem nog in kleur dan? dan word het denk ik vanavond dat ie af is


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    wil je hem nog in kleur dan? dan word het denk ik vanavond dat ie af is

    Het liefst wel & dat is goed hoor! (:


    Chaos is a ladder.

    Afraid to fall in love again (Louis Tomlinson)

    He lost the woman he once loved due to his fame, since then he promised he would never do such a thing to a normal girl again. He would never ruin another life again. But it’s not always that easy when life puts someone who you just can’t resist in front of you.

    Foto's: Van Louis mag je zelf 1 kiezen, dit is het meisje: het is een kleine foto, sorry

    Dankje! x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.