• Ik maak covers voor profiels, dacht is een keer wat anders dan, covers voor story's. Als je wilt, graag even een bericht je achter laten, met daar in:

    -Je naam
    -Plaatje of iets wat je leuk zal vinden.
    -de kleuren of zwart wit
    -De stijl, sierlijk, strak, etc

    Als je niet kunt bedenken wat je wil, kies dan een van de thema's (Bloemen, City) of kies een beschikbare cover)

    Voorbeelden:





    Beschikbaar:



    Wachtrij:

    Gedaan:
    -Feline
    -CrissColfer

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:10 ]


    ©1998

    Vampires schreef:
    (...)
    Het liefst wel & dat is goed hoor! (:




    Hier is hij, sorry dat hij te laat is, ik moest gister avond weg en ik had geen tijd meer toen ik terug kwam. Maar hier is de kleur versie, hope you like..


    ©1998

    katl1 schreef:
    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Katl1 (niet te klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))

    PS: Ik vraag dit aan meer mensen, kijken welke de beste is




    Hier is is dan, kleine aanpassing mag je altijd melden, ik zou het waarderen als je zegt wat je er van vind en euh hier is ie dus.


    ©1998

    Kaboeki schreef:
    Afraid to fall in love again (Louis Tomlinson)

    He lost the woman he once loved due to his fame, since then he promised he would never do such a thing to a normal girl again. He would never ruin another life again. But it’s not always that easy when life puts someone who you just can’t resist in front of you.

    Foto's: Van Louis mag je zelf 1 kiezen, dit is het meisje: het is een kleine foto, sorry

    Dankje! x


    Ik heb hier wel iets, maar ik vond het een beeje lastig om te maken omdat je niet echt eisen had, hij is ook een beetje mislukt omdat dat vrouwelijke plaatje een beetje klein was dit is het eindresultaat, voor kleine aanpassing kun je een berichtje achter laten, als je het echt niks vind kun je beter aan iemand anders vragen hem te maken.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Ik heb hier wel iets, maar ik vond het een beeje lastig om te maken omdat je niet echt eisen had, hij is ook een beetje mislukt omdat dat vrouwelijke plaatje een beetje klein was dit is het eindresultaat, voor kleine aanpassing kun je een berichtje achter laten, als je het echt niks vind kun je beter aan iemand anders vragen hem te maken.



    Ik vind het eigelijk echt nog mooi, ik weet dat het lastig was, ik was me daar bewust van (sorry daarvoor) maar ik vind het resultaat echt nog goed :D Ik ga hem zeker gebruiken!!
    dankjewel xx


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)

    Ik vind het eigelijk echt nog mooi, ik weet dat het lastig was, ik was me daar bewust van (sorry daarvoor) maar ik vind het resultaat echt nog goed :D Ik ga hem zeker gebruiken!!
    dankjewel xx


    Nice~!


    ©1998





    De cover wil ik, als het kan, langwerpig hebben en niet al te groot. Niet langwerpig in de breedte maar in de lengte. De meisjes graag op de voorgrond en de jongen ergens in de hoek. Het eiland als achtergrond. Ik zou graag met krullerige letters 'love is weird' erop willen.
    De jongen mag je desnoods weglaten als het de cover niet veel mooier maakt.v


    26 - 02 - '16

    Titel: Love and Pain
    Extra tekst: Leah Clearwater
    Foto's:



    Oh, kies zelf maar een passende achtergrond uit!
    Sfeer: Uhh, beetje mistig? :8
    Extra: Het liefst in kleur ^-^


    Samenvatting:

    Het leven van Leah Clearwater.

    Goh, dat was een korte samenvatting.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -Titel: Spirrit Talker
    -Eventueel een aantal plaatjes, ik wil ze wel zelf zoeken maar dan moet je duidelijk zijn met wat je wil: Het gaat over een meisje dat met geesten kan praten en uitverkoren is om de wereld te redden, ze is een soort duistere engel. dus een plaatje met een engel, een plaatje met een geest, en verder mag je het zelf weten, als de titel er maar in staat (het meisje heeft rood haar, das het enige, van dat geverfde rood dat Ariana Grande ook heeft, maar haar wil ik niet want zei lacht teveel, dat vind ik eng... nee hoor zei is gewoon een poppetje en das niet leuk)
    -Als je hebt een stuk, proloog, beschrijving van je story zodat ik een idee kan krijgen van waar het over gaat:

    @Ilana aka DragonWings

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Lynda's leven lijkt wel bijna perfect, ze heeft een lieve moeder, een lief vriendje en veel vriendinnen.
    Maar dan slaat het lot toe, haar moeder vind een nieuwe liefde en ze gaan bij hem wonen in Middelburg, een voor haar tot dan toe onbekend stadje.
    Als ze er dan tot overmaat van Ramp nog bij krijgt te voorduren dat ze de gaven van het geesten zien op zich gewezen krijgt, lijkt haar leven helemaal te keren.

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Ik was nooit echt een slecht kind geweest, dus waar had ik dit hele gebeuren aan verdient?

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Zijn ogen vonden de mijne, de zenuwen gierden door mijn lichaam.

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    "Kun je verdomme een keer denken aan wat ik wil? geen van jullie zitten vast met deze stomme gave! waarom ik dan wel?" Mijn moeder en haar vriend keken me geschrokken aan, mijn moeders schok was echt, zijn schok niet.

    -$$--$$--$$--$$--$$--$$--$$-

    Er zullen wat dingen in zitten die doen denken aan Huis van de nacht, maar dit idee heb ik al in word getiept nog voordat ik dat boek gelezen had (ik lees het pas sinds erg kort), ik zal nog wat dingen aanpassen maar sommige gelijkenissen zijn dus niet te voorkomen.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Feline schreef:





    De cover wil ik, als het kan, langwerpig hebben en niet al te groot. Niet langwerpig in de breedte maar in de lengte. De meisjes graag op de voorgrond en de jongen ergens in de hoek. Het eiland als achtergrond. Ik zou graag met krullerige letters 'love is weird' erop willen.
    De jongen mag je desnoods weglaten als het de cover niet veel mooier maakt.v


    Je wil dus graag een langwerpige cover, maar je wil wel het eiland als achtergrond? Het eiland is niet langwerpig, dus.... ik zal wat proberen maar ik weer niet of het helemaal lukt

    Maar; niet geschoten is altijd mis...


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Je wil dus graag een langwerpige cover, maar je wil wel het eiland als achtergrond? Het eiland is niet langwerpig, dus.... ik zal wat proberen maar ik weer niet of het helemaal lukt

    Maar; niet geschoten is altijd mis...


    Dankjewel (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dankjewel (:


    Hier is de cover; kleine aanpassingen kunnen gemeld worden, en ik zou het leuk vinden als je laat weten of het hem is geworden :)



    WTF waarom beweegt'ie!!!!!!!?????????

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 13:21 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Hier is de cover; kleine aanpassingen kunnen gemeld worden, en ik zou het leuk vinden als je laat weten of het hem is geworden :)



    WTF waarom beweegt'ie!!!!!!!?????????


    hij is niet goed gelukt, dat witte had er ook helemaal niet om heen moeten zitten, ik probeer nog een keer opnieuw


    ©1998

    HAHAHAHAHAHA, oke sorry.
    Hoe jij reageert, dat is echt geniaal. Btw, die cover beweegt dus ie is eng o-o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    hij is niet goed gelukt, dat witte had er ook helemaal niet om heen moeten zitten, ik probeer nog een keer opnieuw


    sorry, ik heb het geprobeerd maar de achtergrond blijft bewegen, doet het originele plaatje dat ook?


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    sorry, ik heb het geprobeerd maar de achtergrond blijft bewegen, doet het originele plaatje dat ook?


    Eh, nee. Maar je mag het plaatje dat beweegt wel weglaten en een ander eiland plaatje erachter doen (:


    26 - 02 - '16