• zou je dan een pseudoniem (schuilnaam) nemen? Of je eigen naam behouden? Of slechts een deel van je naam veranderen? (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik zou gewoon mijn eigen naam houden. Als ik schrijf over wat ik vind en denk, ga ik niet mijn naam verborgen houden voor de mensen die het er niet mee eens zijn.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')

    Hahah dit sowieso. :'D
    Basisschoolkindjes + de middelbare (en dan vooral die stomme wijven die ruzie met mij maakten en mij telkens na deden met alles). :Y)

    Ushio schreef:
    Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')


    Precies. Dat iemand die je ooit gekend heeft jouw boek ziet liggen en denkt:
    'Hé... met haar ben ik ooit nog bevriend geweest.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waytastic schreef:
    Ik zou gewoon mijn eigen naam houden. Als ik schrijf over wat ik vind en denk, ga ik niet mijn naam verborgen houden voor de mensen die het er niet mee eens zijn.


    Haha dit sowieso


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ushio schreef:
    Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ga als A.E.B. een boek schrijven. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn eigen naam houden (A)
    Daarvoor is die veel te mooi en anders word ik niet met mijn eigen naam aangesproken! Ik ben en blijf wie ik ben _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn eigen naam houden zowieso.


    -

    Ik schrijf als SJ.Clarice.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn eigen naam houden, maar als ik in het buitenland dingen zou gaan doen, zou ik mijn eerste en tweede naam gebruiken als hele naam. Mijn achternaam zie ik buitenlanders niet zo snel onthouden :']


    Caution first, always.

    Uiteraard houden :') Al heb ik wel een verschrikkelijk, moeilijke naam.


    Olive

    Een andere achternaam. Er bestaat namelijk al een schrijfster die precies dezelfde naam en achternaam heeft als ik en ik wil mijn naam met niemand delen, haha. Liever een andere dan dat er nog iemand bestaat die mijn naam op d'r kaft heeft staan.


    Searching heavens for another earth

    Een pseudoniem, want naast het feit dat ik niet wil dat klasgenoten e.d. weten dat ik schrijf, vind ik mijn eigen naam ook gewoon heel erg lelijk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Gewoon Feyza Aslan. Ik vind m'n naam mooi, en er zijn niet veel mensen die zo heten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.