• zou je dan een pseudoniem (schuilnaam) nemen? Of je eigen naam behouden? Of slechts een deel van je naam veranderen? (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Strider schreef:
    (...)
    Hahah dit sowieso. :'D
    Basisschoolkindjes + de middelbare (en dan vooral die stomme wijven die ruzie met mij maakten en mij telkens na deden met alles). :Y)


    Haha this.. En alle mensen die ooit aan me hebben getwijfeld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik denk gewoon mijn eigen naam, ook al heeft een achternicht precies dezelfde voornaam en achternaam.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn eigen naam. Maar ik wil toch geen schrijfster worden :'D


    -

    Ushio schreef:
    Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool + middelbare school tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik weet niet zo goed, ik vind mijn naam niet zo mooi en daarnaast is het ook nog hartsikke Nederlands, terwijl ik over een jaar ga studeren in Schotland en daar dus waarschijnlijk ga schrijven. Dus, misschien ga ik wel onder een pseudoniem schrijven ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou onder Nana Nozhnitsy schrijven. Misschien zelf niet eens onder mijn eigen voornaam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pseudoniem.

    Mijn eigen naam. Zo dat ik trots op mezelf kan zijn en alle haters kan laten zien dat mijn leven toch wel waarde heeft.


    Believe in yourself.

    Mijn eigen naam :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meeeeeeh. Ik word geen schrijfster, tenzij men slechte boeken gaat uitgeven. Ik houd sowieso m'n eigen naam, maar dan laat ik de achternaam wel weg of doe ik alleen de eerste letter van de achternaam.


    26 - 02 - '16

    Ushio schreef:
    Ik zou mijn eigen naam houden. Dan weet iedereen van de basisschool tenminste dat ik nog wat berijkt heb met mijn leven :')

    + Ik heb geen idee waarom ik een nepnaam zou moeten nemen. Als mensen willen haten is dat hun keuze. :Y)
    En ik wil graag credits als nou veel mensen het boek leuk zouden vinden. :')

    Kijk, ik heb een naam waarvan alleen Limburgers en Fransen hem goed kunnen uitspreken. Heel lekker.
    Dus, ik denk eraan om mijn tweede naam als voornaam te gebruiken.
    (Manon is mijn voornaam en Anna is mijn tweede naam.)

    Maar áls ik schrijfster wordt, dan onder een pseudoniem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DarkSavior schreef:
    Mijn eigen naam :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn eigen naam.

    Dharma schreef:
    Mijn eigen naam. Zo dat ik trots op mezelf kan zijn en alle haters kan laten zien dat mijn leven toch wel waarde heeft.