• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker op vakantie
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Kidding me?' vraagt ze droog.
    Ik schud mijn hoofd.
    'Zoë, ik zit er echt mee, je moet me helpen, want ik weet echt niet… hoe liefde voelt…' Haar wangen worden weer rood.
    Dit is niet het goede moment om te zeggen dat ze samen of Ivan of Evy worden.
    'En niets tegen Evan zeggen, want ik weet het niet eens zeker,' mompelt ze dan.
    'Je moet er gewoon rustig over nadenken,' zeg ik. 'Ik zou je wel willen helpen maar iedereen ervaart liefde anders'. Ik bijt op mijn lip. 'Als je hem écht leuk vindt kom je daar vanzelf wel achter'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "Dat klinkt veel belovend" Zegt Destina onschuldig terwijl ze haar hand op mijn borst laat rusten aangezien ze nog steeds een stukje boven mij hangt. "Ben benieuwd"
    Ik pak haar kin zacht vast, op de manier waarop mijn duim op haar kin rust en de overige vingers haar kin ondersteunen. Ik til mijn hoofd een stukje op om haar lang met gesloten ogen te kunnen kussen.
    Vervolgens draai ik ons weer om en kus haar weer en trek een spoortje van kusjes over haar kaaklijn en een klein stukje van haar hals.
    Ik rol weer van haar af. "Genoeg laten zien of moet ik doorgaan?" ik grijns even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Wacht even! Ik droog me even snel af!' roept Evan terug.
    Niet veel later gaat de deur open. 'Ivy en Zoë hebben me weg gestuurd,' zegt hij met een pruillipje waarna hij terugloopt naar de badkamer.
    'Wat heb je ook een zwaar leven,' grinnik ik.
    'Heb je nog iets leuks gedaan?' vraagt hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb nog wat met een meisje gepraat in de bar,' antwoord ik. 'En eh, ze gaat waarschijnlijk mee met ons,' voeg ik er aan toe terwijl ik mijn shirt, schoenen en broek uittrek en me op het bed laat vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even Ferry Duncason.

    "Wat heb je ook een zwaar leven" Grinnikt hij, waarna ik even knik. Je moest eens weten.
    "Ik heb nog wat met een meisje gepraat in de bar" Antwoord hij. "Was ze aardig? Was ze knap? En misschien nog wel belangrijker, kon ze goed zoenen?" Ik kijk even met een grijns om het hoekje van de badkamer naar Sev. "En eh, ze gaat waarschijnlijk mee met ons" Voegt hij er aan toe, terwijl hij zich tot aan zijn onderbroek uit kleed. "Aha, het was dus liefde op het eerste gezicht?" Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en ga stevig op beide benen staan, waarna ik een raar, maar bijpassende beweging maak. Een gaap kan ik niet forceren. Ik sluit de badkamerdeur en ren naar het bed toe waar ik vervolgens op begin te springen. "Ik moet even mijn overgebleven energie kwijt" Lach ik en blijf door springen, tot dat ik zo'n beetje mijn energie kwijt ben en laat mezelf languit op het bed vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena.
    Ze schudt haar hoofd. “Je moet er gewoon rustig over nadenken,” zegt ze, en hierna vervolgt ze, “Ik zou je wel willen helpen, maar iedereen ervaart liefde anders.”
    Ik knik alleen en zie hoe ze op haar lip bijt, ze wilt me echt helpen, maar ik wilde dat ik het zelf al wist en niet zo verdomd verward moest zijn. Nu snap ik waarom liefde zo moeilijk is, niet te begrijpen. Ik vond het altijd onzin, of niet echt onzin, maar ik snapte nooit waar iedereen zich nu druk over maakte, nu snapte ik het maar al te goed…
    “Als je hem écht leuk vindt, kom je daar vanzelf wel achter.” Weer knik ik en bijt dit keer ook op mijn onderlip. “Zoë, volgens mij is er wat gebeurd in de bar, but I don’t know for sure… Het heeft vast niets te betekenen, maar op dat moment voelde ik me zo anders, zo… nerveus eigenlijk. Ik heb dat nooit bij Evan en toen ik opeens die rillingen kreeg, vormde zich er een mist in mijn hoofd.” Verward en vaag, alsof ik in een andere wereld leefde, knipperde ik met mijn ogen en schudde mijn hoofd. This isn’t happening…

    (En die namen moest je er weer inzetten, he, Cheryl? haha :') )

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 20:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Destina de la Bourse

    Ik grinnikte, 'Vond het eigenlijk wel leuk.' zei ik toen en wiebelde ondeugend met mijn wenkbrauwen.
    'Maar oke,' zeg ik dan en draai me naast hem. 'Wat zouden we morgen gaan doen?' vraag ik dan en dacht na.
    Hij zou morgen met Vienna gaan praten maar ik vertrouw haar niet, eigenlijk was dat heel slecht om te denken aangezien hij nog niks in principe had gekozen. Ik zuchtte en rolde mezelf op mijn tug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Was ze aardig? Was ze knap? En misschien nog wel belangrijker, kon ze goed zoenen?' vraagt Evan.
    'Niet elke jongen gaat gelijk met een meisje zoenen, Evan,' grinnik ik.
    'Aha, het was dus liefde op het eerste gezicht?' Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en maakt een rare beweging waarna hij naar het bed toe rent en er op begint te springen 'Ik moet even mijn overgebleven energie kwijt' lacht hij. Na een paar minuten laat hij zich op het bed vallen.
    'Neem alsjeblieft je pilletjes,' grinnik ik. 'En nee, het was geen liefde op het eerste gezicht,' voeg ik er lachend aan toe.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Zoë, volgens mij is er wat gebeurd in de bar, but I don’t know for sure… Het heeft vast niets te betekenen, maar op dat moment voelde ik me zo anders, zo… nerveus eigenlijk. Ik heb dat nooit bij Evan en toen ik opeens die rillingen kreeg, vormde zich er een mist in mijn hoofd'. Ivy knippert een paar keer met haar ogen en schudt dan haar hoofd.
    'Okee, nu weet ik wel zeker dat je hem leuk vindt,' zeg ik met een lichte grijns. 'Maar goed, je moet zelf uitvogelen of je dat zelf ook zeker weet,' zeg ik. 'En daarbij kan je Evan niet ontlopen,' voeg ik er aan toe. 'Je kan het beste gewoon met hem blijven praten. Als je je bij hem zo voelt en bij andere jongens niet dan is het wel duidelijk'.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "Vond het eigenlijk wel leuk" zegt Destina en ze wiebelt met haar wenkbrouwen. Ik grijns even breed. "Ik kan doorgaan hoor" Ik wiebel ook even met mijn wenkbrouwen. Ja als ze op die tour ging, kon ik dat ook!
    "Wat zouden we morgen gaan doen?" vraagt Destina. Ik haal even mijn schouders op en frons mijn wenkbrouwen. "Ik weet het nog niet. Ik denk dat ik wat dingen ga bezichtigen London eye, big ben enzo.. Misschien wat leuks halen voor mijn broertje en zusje. Ik zie nog wel" antwoord ik. "Wat wilde jij gaan doen dan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy Lotus Xena.
    “Okee, nu weet ik wel zeker dat je hem leuk vindt.” Zegt ze met een lichte grijns en ik frons terwijl ik naar haar kijk. “Voelt dat zo, als je iemand leuk vindt?” vraag ik oprecht geïnteresseerd, maar vooral nieuwsgierig.
    “Maar goed, je moet zelf uitvogelen of je dat zelf ook zeker weet. En daarbij kan je Evan niet ontlopen. Je kan het beste gewoon met hem blijven praten. Als je, je bij hem zo voelt en bij andere jongens niet, dan is het wel duidelijk.”
    Ik zuchtte diep en ik knikte vervolgens, als teken dat ik het snapte. “Alleen, weet je wat het probleem nu is? Ik ga altijd flirten als ik niet zeker ben en het is nogal raar om telkens met Evan te flirten, right?” Afwachtend keek ik haar aan. "En trouwens, hij zou het vast erg vinden.." mompelde ik onhoorbaar en wendde mijn gezicht af, waarna ik op het bed ging zitten en naar mijn voeten keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik liep nog door het hotel en uiteindelijk liep ik naar het dak. Je had er een perfect uitzicht over de stad en ik glimlachte. Ik keek op mijn telefoon en leunde tegen de rand aan. Het was niet heel koud, hooguit een beetje frisjes.
    Ik smste Zoë even, Hey, als je klaar bent kom je even naar het dak? Neem mijn dunne deken mee uit mijn tas x
    Ik zuchtte en vroeg als het wel goed ging met ze. Ivy zag er echt even van slag uit.

    Destina de la Bourse

    'Wat ik wil gaan doen?' vraag ik dan en dacht na. 'Eerlijk gezegd wil ik alles gewoon op mijn gemakje doen.'
    Ik draai me weer naar hem om. 'Gewoon, rustig wakker worden alles rustig bekijken. Het hotel of hoe je het noemt even rustig ontdekken.'
    Ik grinnik. 'Gewoon alles rustig rustig rustig doen.'
    Ik knipoog naar hem. 'En even Zoë ondervragen.' zeg ik dan en grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Over een halfuurtje ofo ben ik weer terug ^^]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Gewoon alles rustig rustig rustig doen" Destina knipoogt en ik glimlach even, rol me op mijn buik en leg mijn hoofd op mijn arm. "Mag ook wel, je hebt lang gereisd" antwoord ik. Dat hebben wij ook gedaan maar Destina is een dag later aangekomen dan ons.
    "En Zoë ondervragen" Destina grijnst even en ik grinnik. "Hoezo moet je Zoë ondervragen?" vraag ik met een kleine grijns. "Wil je weten of ze Sex heeft gehad vanavond?" Ik begin weer met mijn vingertoppen Destina haar zij te kietelen.
    "of ben je bang dat ze het je niet verteld dat ze sex heeft gehad?" mijn grijns word breder en ik laat mijn vingertoppen langzaam omhooggaan en haar buik kietelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Alleen, weet je wat het probleem nu is? Ik ga altijd flirten als ik niet zeker ben en het is nogal raar om telkens met Evan te flirten, right?' zegt ze. 'En trouwens, hij zou het vast erg vinden..'
    'Ivy,' zucht ik. 'Evan zodat heus niet erg vinden, waarschijnlijk alleen een beetje raar omdat je nooit met hem flirten'. Ik ga naast haar op het bed zitten. 'Je hoeft ook niet met hem te flirten, als je je best doet dan lukt het heus wel om dat niet te doen en anders help ik je wel herinneren.
    Mijn Blackberry maakt een geluidje dat ik een smsje heb. Ik kijk nog even naar Ivy en werp daarna een blik op mijn mobiel.
    Hey, als je klaar bent kom je even naar het dak? Neem mijn dunne deken mee uit mijn tas x
    Michaël.
    Zal ik doen. xx


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die klopte niet? >.<
    Stiles zei op 2 aug 2012 - 21:13:

    Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor
    'Was ze aardig? Was ze knap? En misschien nog wel belangrijker, kon ze goed zoenen?' vraagt Evan.
    'Niet elke jongen gaat gelijk met een meisje zoenen, Evan,' grinnik ik.
    'Aha, het was dus liefde op het eerste gezicht?" Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en ga stevig op beide benen staan, waarna ik een raar, maar bijpassende beweging maak. Een gaap kan ik niet forceren. Ik sluit de badkamerdeur en ren naar het bed toe waar ik vervolgens op begin te springen. "Ik moet even mijn overgebleven energie kwijt" Lach ik en blijf door springen, tot dat ik zo'n beetje mijn energie kwijt ben en laat mezelf languit op het bed vallen. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet er lekker om zes uur uit ;00.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'