• Ik wil graag een cover voor mijn verhaal Kiss from a rose.
    Ik heb hier op dit moment deze cover, deze cover en deze cover, dus zo'n idee wil ik. Ik heb graag covers om uit te kiezen, namelijk ;D

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.


    Een aantal plaatjes als indicatie van wat ik zoek:
    plaatje 1
    plaatje 2
    plaatje 3
    plaatje 4
    plaatje 5
    plaatje 6
    plaatje 7
    Je mag deze plaatjes gebruiken, maar dat hoeft niet, dit is meer een indicatie van wat ik zoek ;D

    Alvast héél erg bedankt! <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.



    ik hoop dat je hem een beetje leuk vind(:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 8:42 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Ik zal het ook even proberen :]


    Credendo Vides





    klik 1
    klik 2
    klik 3
    klik 4


    I'm a fighter, let me go.

    Dank jullie wel ;D
    Ze zijn mooi ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Knife schreef:





    klik 1
    klik 2
    klik 3
    klik 4


    Zou je bij de derde link die twee rode dingen eruit kunnen halen? Zijn dat hoofden? Anyway, verder is hij erg mooi! (:

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 18:37 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.