• Ik heb al drie jaar (sinds mijn elfde) Contact lenzen, maar daar heb ik veel problemen mee gehad, ik had harde en in het begin ging het dan goed, maar al snel kreeg ik er last van, mijn ogen zijn twee keer behoorlijk beschadigd geraakt. Niet leuk want ik zie beter met lenzen, en omdat ik niet veel zie is dat belangrijk. Nu heb ik de zomervakantie weer doorgebracht zonder lenzen en toen kwam de Opiticien met het idee om toch zachte lenzen te proberen, maar hij dacht dat hij ze niet sterk genoeg zou krijgen en er was een grote kans dat de harde lenzen mijn ogen voor altijd hadden beschadigd.
    Maar geen van beide bleek het geval. Ik heb zaterdag mijn eerste paar proeflenzen gehad en ze zitten heel lekker en ik zie er heel goed mee.
    Nu ben ik heel blij.
    Waarom zijn jullie blij?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zachte lenzen zijn fijn, die heb ik ook. c:
    Ik ben blij omdat ik morgen eindelijk weer een ID-kaart heb.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als mijn ogen ooit slecht worden kan ik geen lenzen nemen. Dat weet ik nu al.
    Ik ben blij, want ik ga zondag op vakantie :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben blij omdat ik morgen mijn longboard ga ophalen :'D

    Ew, lenzen. D:
    Nou ja... Ik ben blij omdat ik veel lezers heb gekregen? Dit is sneu.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben blij ,omdat ik bijna op vakantie ga ^^.


    Shoganai i ne~

    Zachte lenzen zijn idd fijner!
    Uhm ..., ik ben niet echt om iets blij ... :(


    Life is full of fake people

    Ik ben blij omdat ik nu eindelijk ook lenzen heb ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."