• neeh ik ga geen reclame maken hoor. Maar zijn er tip om lezers te krijgen. Want ik ben nieuw hier ,en ik zie mensen gelijk lezers krijgen en abbo's en al die dingen? Hoe krijg je dat voor elkaar :o of doet iedereen hier dingen in spotlight zetten?

    hier een random plaatje


    no expectations = no disappointments

    Ben ik een slecht mens omdat ik de hele discussie geamuseerd gevolgd heb?


    OT: Ik denk dat het echt geluk is. Sommige mensen zijn hele goede schrijvers met hele leuke verhalen en komen nooit in de top. Ze kunnen zoveel reclame maken als ze willen, ze komen niet in de top. Ik zeg: Schrijf vooral voor jezelf en omdat je het leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Er zijn heus wel storys die zonder 1D,JB,16+, de top in gaan.
    Niet dat het veel zijn, maar ze zijn er wel.Ook al is het maar een dagje of twee


    -

    Iemand een bak popcorn bij zich?XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rosings schreef:
    (...)

    Dat is het hem juist, origineel -> amper abo's
    onorigineel -> 4574268 abo's

    And about the picture. Do you have a problem with me? Well then, get in the freakin line, sunshine.


    Dit is waar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yep


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wel, afgezien van alle drama hier…


    Iedereen zegt altijd bij het eerste proloog of hoofdstuk altijd slecht is, maar dat is juist het moment waarbij je de lezers wilt interesseren voor je verhaal.
    Voor ik een "populair" verhaal had, had ik met alleen een trailer al meer dan zestig abo's en met alleen de proloog meer dan honderd.
    En dat als geen "connecties", geen "fanfiction" en al die andere onzin.


    Zorg gewoon dat je verhaal er goed en netjes uitziet; je ziet het, mijn "OP"-story staat nog steeds in de Top Vijf.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Let's just say that starting a fight isn't a good way to win popularity oh, wait, and that's what you need when you want readers.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:56 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Seasons schreef:
    Wel, afgezien van alle drama hier…


    Iedereen zegt altijd bij het eerste proloog of hoofdstuk altijd slecht is, maar dat is juist het moment waarbij je de lezers wilt interesseren voor je verhaal.
    Voor ik een "populair" verhaal had, had ik met alleen een trailer al meer dan zestig abo's en met alleen de proloog meer dan honderd.
    En dat als geen "connecties", geen "fanfiction" en al die andere onzin.


    Zorg gewoon dat je verhaal er goed en netjes uitziet; je ziet het, mijn "OP"-story staat nog steeds in de Top Vijf.



    Maar jou OP-story is ook echt goed, eerlijk gezegt vind ik dat iets wat echt in de top hoort.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Let me explain my side of the story.
    Ik heb bijna 500 lezers, ja whoehoe, helemaal happy. Maar ik had het niet verwacht... En er zijn weinige dingen die ik niet verwacht.
    Ik heb zoveel stories gehad met demonen en waar mensen dus nooit op zullen komen. Dus, mijn stories waren allemaal origineel as fuck. Die verhalen kwamen maar tot 160, als ik geluk had kwam ik de 100 over. Op een normale middag had ik niets te doen... Dus ging ik gewoon een paar hoofdstukken schrijven van een verhaal waar van ik dacht dat niemand hem zou lezen. Meest onorginele verhaallijn ever, alleen beschrijf ik de hoofdpersonage als één van de gemeenste personen in de wereld. En het gaat over Harry Styles.
    En kijk nu... Ik sta elke dag in de top...
    En als een persoon die geen fanfictions leest, wel schrijft, snap ik echt niet waarom dit verhaal wél aansloeg. Want mijn andere 1D stories mét een orginele verhaallijn had ik hoogstens 200.

    That was it.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:58 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Seasons schreef:
    Wel, afgezien van alle drama hier…


    Iedereen zegt altijd bij het eerste proloog of hoofdstuk altijd slecht is, maar dat is juist het moment waarbij je de lezers wilt interesseren voor je verhaal.
    Voor ik een "populair" verhaal had, had ik met alleen een trailer al meer dan zestig abo's en met alleen de proloog meer dan honderd.
    En dat als geen "connecties", geen "fanfiction" en al die andere onzin.


    Zorg gewoon dat je verhaal er goed en netjes uitziet; je ziet het, mijn "OP"-story staat nog steeds in de Top Vijf.


    Ik wil het gewoon even zeggen: JOUW VERHAAL IS AWESOME!!


    -

    En met schelden kom je zeker heel ver xD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben het niet eens met de reacties over fucking sex. Ik ben bij hoofdstuk 45 en ze hebben elkaar alleen nog maar een kus op de wang gegeven ofzo.
    En mijn hoofdpersonage is meer sarcastisch en een student dan dat ze pychische problemen heeft.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:05 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BlueHope schreef:
    (...)


    Maar jou OP-story is ook echt goed, eerlijk gezegt vind ik dat iets wat echt in de top hoort.

    Well, thanks.
    Hoewel ik het verhaal zelf nog niet zo "voel".



    Uneventful schreef:
    Let me explain my side of the story.
    Ik heb bijna 500 lezers, ja whoehoe, helemaal happy. Maar ik had het niet verwacht... En er zijn weinige dingen die ik niet verwacht.
    Ik heb zoveel stories gehad met demonen en waar mensen dus nooit op zullen komen. Dus, mijn stories waren allemaal origineel as fuck. Die verhalen kwamen maar tot 160, als ik geluk had kwam ik de 100 over. Op een normale middag had ik niets te doen... Dus ging ik gewoon een paar hoofdstukken schrijven van een verhaal waar van ik dacht dat niemand hem zou lezen. Meest onorginele verhaallijn ever, alleen beschrijf ik de hoofdpersonage als één van de gemeenste personen in de wereld. En het gaat over Harry Styles.
    En kijk nu... Ik sta elke dag in de top...
    En als een persoon die geen fanfictions leest, wel schrijft, snap ik echt niet waarom dit verhaal wél aansloeg. Want mijn andere 1D stories mét een orginele verhaallijn had ik hoogstens 200.

    That was it.

    Zelfde met Life Taught Me To Die; ben zelfs geen eens fan van One Direction.
    Maar dat bewijst wel hoe oppervlakkig de meeste lezers zijn, I guess.



    FabiLouis schreef:
    (...)

    Ik wil het gewoon even zeggen: JOUW VERHAAL IS AWESOME!!

    Haha, thanks.
    Toch blijkbaar wel belangrijk dat de proloog en het eerste hoofdstuk de lezers interesseren.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Zelfde met Life Taught Me To Die; ben zelfs geen eens fan van One Direction.
    Maar dat bewijst wel hoe oppervlakkig de meeste lezers zijn, I guess.


    Ja lol, idd. En al mijn personages kloppen niet met hoe ze écht zijn. Ik gebruik hun hoofden als het ware alleen maar. En de namen ofcourse. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered