• Holaa,

    is het jullie ook opgevallen dat One Direction sommige liedjes nooit live heeft gezongen?
    o.a.:
    - Stole my heart
    - I should've kissed you

    Weet iemand waarom?
    Ik heb zo mijn vermoedens wel, maar wilde gewoon even jullie mening ook weten!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:40 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Waarschijnlijk omdat ze of niet populair genoeg zijn of te moeilijk zijn om live te zingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, dat dacht ik dus ook al, maar ik wilde het zeker weten(A)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Omdat ze maar een bepaald aantal nummers live mogen zingen en ze moeten dus kiezen, en andere songs zijn idd populairder


    What by Zeus' beard is going on????

    Heb je alle concerten bekeken dan? Whoa.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Heb je alle concerten bekeken dan? Whoa.


    Hhaha nee tuurlijk niet qq. Dat zou wel heeeel erg zijn!
    Maar gewoon voor zover ik concerten heb gezien..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Yup, em dat hebben ze ook toegegeven.
    ook same mistakes viel onder "niet live zingen" dacht ik


    -

    MusicLifex schreef:
    (...)

    Hhaha nee tuurlijk niet qq. Dat zou wel heeeel erg zijn!
    Maar gewoon voor zover ik concerten heb gezien..


    Dat betekent niet dat je zeker weet dat ze hem nog nooit live hebben gezongen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarschijnlijk gedeeltelijk omdat 'Stole My Heart' en 'I Should've Kissed You' nogal veel audio-effecten bevatten. De hele echo op Liam's stem in het begin van SMH is nogal moeilijk te doen live en ook met een live band is de melodie van deze twee nummers moeilijk te doen. En dan vallen deze natuurlijk het eerst af als ze een bepaald aantal nummers moeten kiezen voor hun concerten. Persoonlijk denk ik dit, maar ik weet het niet zeker ofzo haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    I should have kissed you is 'nieuw', en in hun Up All Night Tour werd die dus sowieso niet gezongen, en Stole My Heart was toch wel een keer live gezongen? Kan hem idd niet vinden, geen idee waarom haha

    FabiLouis schreef:
    Yup, em dat hebben ze ook toegegeven.
    ook same mistakes viel onder "niet live zingen" dacht ik


    Terwijl Same Mistakes, I should've kissed you and Stole my heart (en nog een aantal) juist een paar van hun betere nummers zijn. [mijn mening]

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:13 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Floyd schreef:
    Waarschijnlijk omdat ze of niet populair genoeg zijn of te moeilijk zijn om live te zingen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Floyd schreef:
    Waarschijnlijk omdat ze of niet populair genoeg zijn of te moeilijk zijn om live te zingen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Er zijn veel artiesten die sommige liedjes niet zingen. Waarschijnlijk is dat omdat ze (zoals Floyd al zei) niet populair genoeg zijn, te moeilijk zijn om live te zingen,...

    xNiallerx schreef:
    Omdat ze maar een bepaald aantal nummers live mogen zingen en ze moeten dus kiezen, en andere songs zijn idd populairder


    Ivar Oosterloo.

    Okee, ik denk dat ik nu antwoord heb;)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.