• Holaa,

    is het jullie ook opgevallen dat One Direction sommige liedjes nooit live heeft gezongen?
    o.a.:
    - Stole my heart
    - I should've kissed you

    Weet iemand waarom?
    Ik heb zo mijn vermoedens wel, maar wilde gewoon even jullie mening ook weten!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:40 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Meteor schreef:
    (...)Meningen verschillen. Ik vind ze echt slecht live, maar ik heb dan ook al Disturbed enzo gezien. Die jongen van 1D hebben gewoon geluk dat het samen nog wat klinkt, want solo staan ze echt niet sterk.


    Om die reden zijn ze ook in een boyband geplaatst, haha, omdat ze solo niet sterk genoeg waren en ze het idee hadden dat ze als groep wel goed genoeg zouden zijn.

    Mobiliarbus schreef:
    (...)

    Om die reden zijn ze ook in een boyband geplaatst, haha, omdat ze solo niet sterk genoeg waren en ze het idee hadden dat ze als groep wel goed genoeg zouden zijn.
    Dit bewijst dan ook dat ze live niet zo heel sterk staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Dit bewijst dan ook dat ze live niet zo heel sterk staan.


    This.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gaan we het nou hebben of 1D live wel of niet goed klinkt of waarom ze bepaalde liedjes niet live zingen?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Gaan we het nou hebben of 1D live wel of niet goed klinkt of waarom ze bepaalde liedjes niet live zingen?


    Ja, dat dacht ik dus ook al. Maar ik wilde me er niet zo mee bemoeien, want dadelijk krijg dat ruzie gedoe en daar heb ik nou niet echt zin in!

    Het is dus gewoon al wel duidelijk waarom ze sommige liedjes niet zingen, jammer genoeg!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ohh en hier mag trouwens wel een slotje op!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    jacksgap schreef:
    (...)

    That's not true. Same Mistakes is niet voorgekomen op de UK Tour, net zoals I Should've Kissed you, en ik geloof nog een maar dat weet ik niet zeker.

    I should've kissed stond ook niet op hun album. Maar van dat andere heb je wel gelijk.
    En even over dat 'niet live kunnen zingen', hun concerten zijn bijna altijd live. De hele dvd was live.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:21 ]


    Save me from myself.

    MusicLifex schreef:
    Ohh en hier mag trouwens wel een slotje op!

    Oké. Slotje. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."