• Holaa,

    is het jullie ook opgevallen dat One Direction sommige liedjes nooit live heeft gezongen?
    o.a.:
    - Stole my heart
    - I should've kissed you

    Weet iemand waarom?
    Ik heb zo mijn vermoedens wel, maar wilde gewoon even jullie mening ook weten!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:40 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Het kan ook zijn dat de nummers een hele persoonlijke betekenis hebben en One Direction ze daarom niet live willen doen. Ik ken de boyband niet omdat ik er niet naar luister, maar Emilie Autumn doet bijvoorbeeld haar nummer Gothic Lolita niet live vanwege de persoonlijke betekenis achter het nummer. En Nightwish wil Bye bye beautiful ook niet meer in hun tracklist zien omdat-ie is geschreven voor de ex-zangeres van de band. Misschien kan dat het zijn?


    Searching heavens for another earth

    xNiallerx schreef:
    Omdat ze maar een bepaald aantal nummers live mogen zingen en ze moeten dus kiezen, en andere songs zijn idd populairder


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    xNiallerx schreef:
    Omdat ze maar een bepaald aantal nummers live mogen zingen en ze moeten dus kiezen, en andere songs zijn idd populairder


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Omdat de meeste tekst word gezongen door Liam of Harry.


    nothing is true, everything is permitted.

    In de Up All Night dvd zingen ze gewoon alle liedjes op hun album, hoor.


    Save me from myself.

    Klopt, maar sommige liedjes hebben een emotionele betekenis, en zoals al werd gezegt te moeilijk live zijn.

    ja ze bevatten inderdaad meerdere audioeffecten. Je zou echt all je héél hard moeten oefenen om dat te evenaren. maar misschien kan je het ergens akoestisch vinden?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze kunnen het vast niet. Ik was trouwens eens in de frituur en die dvd speelde en ik vond dat echt kakofonie. Die hebben geluk dat het samen nog een beetje klinkt, want voor de rest zijn ze echt slecht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bridgewater schreef:
    In de Up All Night dvd zingen ze gewoon alle liedjes op hun album, hoor.


    That's not true. Same Mistakes is niet voorgekomen op de UK Tour, net zoals I Should've Kissed you, en ik geloof nog een maar dat weet ik niet zeker.


    Levensgenieter.

    dicasp schreef:
    (...)

    That's not true. Same Mistakes is niet voorgekomen op de UK Tour, net zoals I Should've Kissed you, en ik geloof nog een maar dat weet ik niet zeker.


    Taken hebben ze ook niet gedaan.


    What's so bad about being different?

    Omdat ze niet kunnen zingen :Y) Duuuuuuuuuuuuuh (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Omdat ze niet kunnen zingen :Y) Duuuuuuuuuuuuuh (A)


    Dat is echt niet waar. :"D
    Ze zijn niet voor niets 3e geworden bij x-factor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nerveus schreef:
    Omdat ze niet kunnen zingen :Y) Duuuuuuuuuuuuuh (A)


    Dat is niet zo, lol. Je kan veel zeggen, maar ze kunnen echt wel live zingen.

    Mobiliarbus schreef:
    (...)

    Dat is niet zo, lol. Je kan veel zeggen, maar ze kunnen echt wel live zingen.


    Inderdaad, ze zijn een van de weinige artiesten die echt goed zijn live!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Mobiliarbus schreef:
    (...)

    Dat is niet zo, lol. Je kan veel zeggen, maar ze kunnen echt wel live zingen.
    Meningen verschillen. Ik vind ze echt slecht live, maar ik heb dan ook al Disturbed enzo gezien. Die jongen van 1D hebben gewoon geluk dat het samen nog wat klinkt, want solo staan ze echt niet sterk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?