• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik even.
    "Wat dan wel?" Grijns ik. Ik kijk naar de plek in zijn hals.
    "Ai, die is best groot, die faat zeker opvallen bij de anderen." Zeg ik en kijk hem aan. Is hier niet iets om hem te laten zien?
    "hij is zo groot." Ik geef met mijn vingers 4 cm aan.

    [Omg onweer, en net om 12 uur precies een vette harde klap. Scary, but i like it :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dan'mompel ik en kleur licht rood. 'Wat gaan je vrienden wel niet denken'mompel ik en kijk hem aan.
    [moet het niet topic 20 zijn?^^]

    Danny

    "Dat we iets hebben?" Probeer ik met kittyeyes en kijk hem aan. "Ze zullen heus geen andere dingen denken, toch?" Die vraag stel ik meer aan mezelf dan aan Drew. Ian en Jayson hadden ook al dingen gedacht...
    Ik bijt nadenkend op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik haal mijn schouders op en laat het dan gaan. Wat maakt het uit hoe hun erover denken. Ik geef Danny een zacht kusje op zijn lippen en glimlach even. Ik neem gauw een slokje van mijn drinken en kijk weer naar Danny

    (gefeliciteerd quinn, ik ben nog een beetje bezig met de jongen van de camping wasr ik mee heb gezoend, we zijn gewoon aan het kletsen enzo en dan zie ik wel hoe het loopt'

    Danny

    Ik krijg een kusje en praat verder. "En dan nog, als ze wat denken. Het is toch ook gebeurd? Dat kan je toch niet blijven ontkennen." Ik haal mijn schouders op. "Heb jij toevallig je mobiel? Dan kan ik mijn ouders even snel bellen." Ik kijk Drew glimlachend aan.

    [Ben ik dan de enige hier die niemand meer heeft gehad na mijn 12e? De laatste was een meisje wat nu echt een bitch is... grrr]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik pak mijn mobirl fie ergens naast me ligt en geef die aan hem. Ik leun en beetje tegen zijn schouder wat moeilijk gaat en geef hem een kus op zijn wang

    (ik had hiervoor ook lange tijd gen vriendje hoor)

    (je moet ook maar net de juiste tegenkomen, mag ik even wat zeggen klaine4ever, ik vind het echt knap dat jij voor je geaardheid je daarvoor niet schaamt)

    Danny

    "Dank je." glimlach ik en toets het nummer in. "En onthoud niet lac- Ah, hallo moeder." Zeg ik, mijn stem sloeg wat over van de spontane verandering van klank. "Hallo, Danny. En, loopt alles goed daar? Douche je twee maal daags? Doe je elke dag schone kledij aan?" Vraagt ze drie dingen. "Ja moeder, alles loopt hier goed. En ja dat doe ik ook." Zeg ik dan. ik hoor mijn moeder wat mopperen over hoe vies ze de telefoon vind enzo. Ik rol met mijn ogen. "Zeg jongen, hoe staat het met de hygiëne daar op dat terrein?" Ik denk even na. "Datnis uitermate goed, moeder. De douches zijn piekfijn en hebben een goede leiding." Vertel ik haar. "Ook hebben ze hier een prachtstad, met allemaal kleine shops." Ik kijk even in de richting van Drew om zijn reactie te pijlen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xkimx124 schreef:
    (je moet ook maar net de juiste tegenkomen, mag ik even wat zeggen klaine4ever, ik vind het echt knap dat jij voor je geaardheid je daarvoor niet schaamt)


    [Dank je :3 En waarom mezelf schamen? Het is een dood normaal iets, toch. :) Iedereen die het accepteert, accepteert het. Ieder die dat niet doet rot maar lekker uit mijn buurt op, toch? Hihi

    Ooh btw, misschien vind mijn bff mij ook wel leuk, want ik mag alles bij haar doen. Als ze bij me slaap mag ik tegen dr aan liggen en een arm om dr heen doen, ik mag haar hand vasthouden :3 op hoop van zege hé? hihi :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik volg het gesprek tussen Danny en zijn moed zoals ik beloofd had lach ik niet. Her was wel raar hem zo te horen praten, dat was ik niet van hem gewend.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 9:52 ]

    Danny

    Ik glimlach even naar Drew.
    "Maar natuurlijk, iedere morgen eet ik een pistoletje gezond."
    Mijn moeder wil álles weten... Na uiteindelijk 7 minuten zijn we eindelijk klaar met het gesprek. "Heeft u nog een prettige avond en ik zal u over een aantal dagen opnieuw bellen. Dag moeder." Mijn moeder wenst mij ook een goed verblijf en we hangen op. "Hier je mobiel, dank je dat ik hem mocht gebruiken." Mijn stem klonk nog bekakt maar dat gaa zo wel over. Ik kijk Drew even aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik pak mijn mobiel aan en glimlach.'Geen probleem'zeg ik en Mijn mobiel leg ik weer ergens naast me. ik kijk Danny aan, 'Zo klonk je wel heel anders' grinnik ik.

    Danny

    "Zo ben ik verplicht thuis te praten." Ik probeer mijn stem weer normaal te krijgen. "Als ik dat niet doe... Oeh..." Zeg ik en kijk Drew aan. Ik kruip op zijn schoot en kijk hem aan. "Dus heer Andrew, wat had u in gedachten?" Vraag ik grijnzend met mijn bekakte stem. Ik kon het niet laten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns naar hem, 'Nou heer Danny, ik vind dat u die keuze mag maken'zeg ik en probeer ook bekakt te praten Waarschijnlijk faalt het heel erg. Ik grinnik even en kijk naar Danny