• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik stop de kus als mijn lucht op geraakt. Ik kijk Drew aan. "Volgens mij zijn we niet zo gezond bezig." Grinnik ik maar haal mijn schouders op. "Who cares." Lach ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas, hij heeft nog steeds zijn shirt aan. Ik niet, want die had ik al niet aan. Ik breng mijn hand tussen ons in en streel zijn erectie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik loop mokkend terug naar de tent, ik heb het helemaal gehad met deze vakantie, ik mis mijn ouders, het word hier saai, ik wil gewoon terug naar huis. Eenmaal bij de tent let ik niet op en struikel over jayson heen.

    Austin
    Ik wil net op gaan staan tot dat hij zich weer met een zucht in het zand laat vallen. 'Enkel?'vraag ik en kijk hem even aan. 'Ach, als je iets wel kan doen met je enkel wat je graag wil moet je het zeggen dat gaan we dat doen'zeg ik met een blik op de andere. 'Want die slaapkoppen gaan dat niet doen'grijns ik.

    Andrew
    Ik grinnik en voel daarna zijn hand over mijn erectie. Een luide kreun ontsnapt uit mijn mond en ik voel hoe ik licht rood wordt. Ik laat mijn handen zijn boven lichaam verkennen en druk af en toe een kusje op zijn borstkas.

    Ian

    'Ja enkel,' mompel ik. 'Wat we kunnen gaan doen?' Ik denk even na. 'Was dat dorpje waar jij en Isa waren leuk? Anders gaan we daar nu even heen om in een restaurant een tafeltje te serveren voor vanavond?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik lig rustig te slapen tot er iemand over me heen struikelt. Nog half slapend kom ik omhoog en maak een 'huh' geluidje. Daarna val ik weer terug en slaap rustig veder.

    Austin
    'Ja is goed, het was wel een gezellig dorpje, stukje minder druk als hier'zeg ik en sta op. 'Laten we maar gaan dan'zeg ik en doe al een paar stappen richting de kant waar de boot ligt.

    Ian

    Ik sta op. 'Moeten we het Isa niet melden? Die ligt hier nu een beetje alleen op het strand...' Ik kijk Austin vragend aan en dan naar Isabella die vredig ligt te slapen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk van Ian naar Isa en dan weer terug. 'Misschien kunnen we der naar de tent, ze ligt volgens mij nogal lekker te slapen'zeg ik en loop op Isa af.

    jasmine

    'kijk eens uit waar je gaat liggen joh'. Boos loop ik de tent in en pak mijn 3 roze koffers, verzamel al mijn kleren en schoenen en begin mijn koffers boos in te pakken.

    Danny

    "Hmm." Zeg ik genietend en sluit mijn ogen. Hij is zo lief voor mij, en zo zachtaardig. Ik slik een keer en glimlach. Mijn opwindingsmeter is nu erg groot gegroeid en ik kijk Drew even lachend aan.
    "Schattie." Zeg ik met een lieve stem en pak zijn gezicht tussen mijn handen waarna ik hem een kusje geef.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Is goed. Til jij haar op? Ik pak de spullen.' Ik buk om haar spullen bij elkaar te sprokkelen en ga recht op staan. Dan wacht ik geduldig tot Austin haar optilt en rek me even uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach en geef hem een kus terug. 'Je bent lief'zeg ik zacht waarop nog een kusje volgt. Ik hou zoveel van deze jongen, hij is gewoon echt hartstikke lief voor me en zo aardig. Mijn glimlach wordt steeds breder en ik kijk Danny lief aan.

    Austin
    Ik til haar voorzichtig op, in de hoop dat ze niet wakker wordt, en loop langzaam naar de tenten. Als ik daar ben leg ik er in de tent en druk een kusje op haar voorhoofd. Daarna kruip ik de tent weer uit.

    Jayson
    Ik wordt wakker van het geroep en sta zuchtend op. Ik loop naar de tent en kijk naar Jasmine die der koffers inpakt. 'Waarom pak je je koffers in?'