• Ik heb idee voor een RPG, en ik vroeg me af of het een goed idee is.
    Korte samenvatting: een vriendengroep maken een wereldreis, maar ze storten neer met het vliegtuig. Ze stranden aan op Paaseiland, iedereen die met de vlucht mee ging overleefde. Ze moeten zien te overleven op een onbewoond eiland, met beelden die soms raar gedrag vertonen.

    wat vinden jullie r van?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik denk dat er al zo'n soort RPG is..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik denk dat er al zo'n soort RPG is..


    Maar, is die nu nog actief, en Paaseiland heefd veel dingen die andere eilanden niet heeft


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Me likey. Maar yep, er is al zo'n RPG geweest, en ik heb er zelf al in meegespeeld. xd Misschien kan je het met een boot en een tornado doen, lijkt me leuker. ^^ Of je kan zelf een eiland verzinnen en het dan in de Bermuda-driehoek localiseren, al is dat ook al geweets... Mja. Ik zou sowieso wel willen meedoen, maar ik zit sowieso al veel te druk met RPG's


    help

    Zoiets als Lost of...? Maar in iedergeval lijkt het mij wel leuk (:

    OOeeh, me wants to join!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Lijkt me leuk maar ik heb inderdaad al eerder zoiets gezien.
    Misschien kan je het iets veranderen, zoals MArthe al zegt. Ik denk dat ik heel misschien wel mee wil doen. Not sure though...


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    OF: Een groep vrienden gaan op vakantie met de boot, maar komen in een plotselinge tornado terecht. Ze spoelen aan op een eiland, maar niet allemaal bij elkaar, en ze moeten elkaar zien te vinden en tegelijkertijd zien te overleven. ^^


    help

    Lijkt me een leuk idee!

    Klinkt leuk c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Eh....

    Hoeveel mensen willen meedoen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Paaseiland blijft.
    Hun vliegtuig word gekaapt, en ze worden gedwongen er uit te springen, en ze belanden in zee.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ikwil mee doen ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik stippel de verhaallijn uit, dan verwacht ik dat jullie volgende week de rollen kunnen invullen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik wil ook wel meedoen ^-^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stornoway schreef:
    OF: Een groep vrienden gaan op vakantie met de boot, maar komen in een plotselinge tornado terecht. Ze spoelen aan op een eiland, maar niet allemaal bij elkaar, en ze moeten elkaar zien te vinden en tegelijkertijd zien te overleven. ^^


    Doet me denken aan sims op een onbewoond eiland voor de ps2 x3
    Maar het is wel een cool idee :3


    yeehh